איציק סעידיאן על סערת ההקלטות: "אני מבקש ממך לשים את המפתחות וללכת הביתה"
לאחר שנחשפו הקלטות של יו"ר ארגון נכי צה"ל, עידן קלימן, בהן הוא התבטא כנגד הלומי קרב ("לכו, קחו את כל הכסף, תיחנקו, תעזבו אותנו"), איציק סעידיאן, יוזם עמותת "בגובה העיניים" וסמל למאבק ההכרה, סיפר בריאיון לתוכנית "חדשות היום" על התחושות הקשות - וביקר את התנהלותו של יו"ר הארגון: "אני מבין שאתה לא מבין מה זו פציעה נפשית"
בעקבות הסערה על ההקלטות הקשות שנשמעו מידי עידן קלימן, יו"ר ארגון נכי צה"ל, איציק סעידיאן, יוזם עמותת "בגובה העיניים" המזוהה עם שיקום הלומי קרב, סיפר בריאיון לתוכנית "חדשות היום" על תחושותיו: "זה צורם. בטח למי שאיבד את חייו בשביל להשמיע את הזעקה שלו. צריך שיבינו שפציעה נפשית היא פציעה לכל דבר ועניין".
סיפורים נוספים מהמסך:
- השיא המטורף של מסי: "עבורנו זו פשוט דת"
- המקצוע הכי חם העונה? "ראיתי שיש לו ביקוש מטורף"
- חצי יהודיות, חצי ערביות, וגאות בזה: "זו זכות ליהנות משני העולמות"
"ציפיתי שהוא יקח אחריות ויצטער, את המינימום לא שמעתי. האדם לא ראוי להיות במקום בו הוא נמצא, הוא לא עושה טוב לנכי צה"ל", המשיך סעידיאן בתחושותיו הקשות, והוסיף: "במקום שהוא יבוא בטענות לפצועי נפש, שיבוא בטענות למשרד הביטחון בו אין שיקום נורמלי והרפורמה שעברה לא מתייחסת לשיקום נפשי".
סעידיאן סיים בפנייה אישית אל קלימן: "אין לי שום דבר אישי נגדך, אני מבין שאתה לא מבין מה זו פציעה נפשית. מי שלא חווה הלם קרב לא יודע מה זה, לכן אני מבקש ממך לשים את המפתחות וללכת הביתה".


