בנו של גואל רצון מתכנן להקים הרמון: "לא רואה בזה פסול"

יגאל רצון התייחס בריאיון ל"שש - אמנון לוי" לתחקיר "הצינור" והודה כי הוא מקיים מערכות יחסים עם 5 נשים וכי בכוונתו להמשיך את דרכו של אביו. "כך גדלתי, זאת הדרך שלי"

זמן צפייה: 06:22

בנו של גואל רצון, יגאל, הגיב היום (שלישי) לתחקיר "הצינור" שבו נחשף כי הוא מתכנן להקים הרמון נשים משלו. בריאיון ל"שש - אמנון לוי" הגן על עצמו, ואמר: "זאת הדרך שלי. כך גדלתי ואני לא רואה בזה פסול".

רצון התייחס גם לאביו בריאיון ואמר: "הוא אומר שאלך בדרך שלי. הוא לא גורע ולא מוסיף. הדרך של אבא שלי היא בעיני המתבונן. גם דבר רע הוא דבר טוב. אני פועל מתוך כיבוד אב, ולא שופט את אבי על מה שעשה או לא. כשאגיע לבית דין של מעלה, ישאלו אותי מה אני עשיתי, לא הוא". עוד ציין כי אמו לא הביע את דעתה בנוגע לסגנון החיים שבחר: "היא תמימה".

Ocnyoa

לכתבות נוספות בחדשות 13:

חשד: בדה ניסוי בחומר שאינו קיים – וביצע מעשים מגונים בנשים

בעקבות תחקיר המקור: ארגוני נשים מבקשים שילוב חיילות בשיריון

בשל טעות במרפאת פוריות: אישה ילדה תאומים של שני זוגות אחרים

גואל רצון
גואל רצון ובנו | צילום: מתוך ''הצינור'' ו-רויטרס

נוסף לכך, רצון הגיב לחוסר שביעות רצונה של אשתו להקמת ההרמון, כפי שנחשף בתחקיר, ואמר: "היא מתנגדת, אבל אנחנו מסתדרים בינינו. היא נלחמת כי היא רוצה אותי, היא ידעה מי אני לפני שהתחתנו. היא רדפה אחרי שמונה שנים, מהרגע הראשון שראתה אותי, היא רצתה אותי. לא יודע למה, אולי זה הקסם שלי, החיוך שלי, או השיער שלי".

כמו כן, אמר רצון כי התחקירנית שצילמה אותו לתוכנית "הצינור" אתמול "הייתה אמורה להיות אחת החברות שלי והחליטה משהו אחר ברגע האחרון" והוסיף: "התיעוד במצלמה הנסתרת לא הייתה צריכה לצאת לתקשורת, לעיניי כולם".

בתחקיר של "הצינור" סיפר רצון, כשהוא תועד במצלמה נסתרת על מי שחשב שרוצה להצטרף לנשותיו, אומר: "אני רוצה נשים כי אני רוצה כוח, אני רוצה מעמד מול המערכת", והוסיף: "אבא שלי הרוויח מכל הסיפור הזה. אני לא יכול לצאת נגד אבא שלי, אני יודע הכול מהכול ולא אמרתי למשטרה כלום".