בעקבות תחקיר "המקור": שכניו של האנס מוחים מול ביתו - "שיעזוב את העיר"

יריב, תושב רמת השרון, נדהם לגלות דרך תחקיר "המקור" ששכנו עופר גל אנס במשך 15 שנה את אחותו הצעירה הילה צור. כעת, בריאיון למתן חודורוב הוא מספר על ההפגנה מול ביתו של עופר בדרישה שיעזוב את העיר היוקרתית, על מנת שהילה תוכל לחזור להסתובב בשלווה ברחובות • צפו בריאיון המלא

זמן צפייה: 03:19

תחקיר המקור "סוד התמונה המושלמת" אשר מספר על אונס מתמשך בתוך משפחה מוצלחת ברמת השרון, זעזע בשבועות האחרונים מדינה שלמה.

כתבות נוספות

במהלך התוכנית סיפרה הקורבן הילה צור שהיא מפחדת להסתובב ברחובות רמת השרון בגלל הידיעה שאחיה שאנס אותה מגיל 4 ועד 19, נמצא שם גם. כעת, יש מי שמחליט לא לשתוק על העניין - יריב לוין, שכנו של עופר גל, החליט ליישם מחאה על מנת לגרום לאח המבוגר לעזוב את העיר.

הילה צור - קורבן האונס

"ראיתי את הכתבה וכמו כל אדם אחר במדינה הזדעזעתי, לא יוצא לי לפגוש את עופר באופן אישית אבל כן ראיתי לא מעט פעמים את אשתו תמי", אמר יריב והמשיך: "שמעתי את הילה מצהירה בכל אמצעי התקשורת שהיא רוצה לראות אותו מסתלק מרמת השרון על מנת שהיא תוכל לשוב לחיות במושבה בה היא גדלה, כעת אנו שתומכים בה רוצים לראות אותו מסתלק מהעיר ונותן להילה לחיות בלי פחד".

כאשר נשאל האם הוא מאמין שיש סיכוי שעופר גל יעזוב את ביתו לאור ההפגנה הוא אמר: "אני מאמין שעם גדילת מחאת התושבים ועם שילוב של נסיבות נוספות, קיים סיכוי שהוא יענה לדרישתנו ויעזוב את העיר".

מחאת שכנים
מחאת השכנים - יריב לוין

לשאלה מה יחשבו ילדיו של עופר על המחאה מול ביתם ענה יריב: "בסוף להרבה עבריינים יש ילדים ומשפחות, הוא היה צריך לקחת בחשבון שאם יחזור לשכונה הזאת זה מה שיקרה לו ולמשפחתו".

יריב פרסם שלשום בפוסט בפייסבוק את ההפגנה שתתרחש וזכה לתמיכה ואהדה רבה, כעת אל המחאה שתחל בשישי אל מול ביתו צפוים להגיע מספר רב של אנשים שמזדהים עם היוזמה לאפשר להילה צור לחזור לביתה.

פוסט הפייסבוק של יריב | צילום: צילום מסך

מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית
קו סיוע לנשים 1202 קו סיוע לגברים 1203.
צ'אט: https://www.kolmila.org.il/