פרידה מטלטלת וקריוקי אחד יותר מדי: כל מה שצריך לדעת לקראת פרק ההחלטה השני

דניאל ומולי מציגים זוגיות מתוקה אבל מתווכחים על שטויות וזיתים • רועי רוצה את לי-ים אבל היא כנראה קצת פחות • יובל מ-א-ו-ה-ב-ת ממבט ראשון • ומה עם נויה ודור? הם כבר הבינו שזה לא זה ונפרדו עוד בטרם מעמד ההחלטה

זמן צפייה: 00:35

קודם כל, קצת סדר בלו"ז: השבוע שעבר עלינו בסימן מחאה קצת שיבש את לוח השידורים, כך שקצת איבדנו את תחושת הזמן. לכן, נרצה להזכיר לכם שנויה, יובל, דניאל ורועי סגורים במתחם של אהבה חדשה בסך הכול חמישה ימים - אפילו שזה מרגיש הרבה יותר - והם עדיין מנסים להתרגל למצלמות שמקיפות אותם 24/7 בזמן שהם מחפשים אהבה, חולקים חלל עם אדם שהם לא מכירים ומנתחים כל צעד ושעל עם פסיכולוגים ומלווים; אז רגע לפני פרק ההחלטה השני שבו נגלה מי מהזוגות יבחרו להמשיך יחד לשלושה ימים נוספים ומי ייפרדו לשלום בחיבוק ואיחולים לבביים, ארגנו לכם ריקאפ קצר מאירועי הפרקים הקודמים.

לכתבות נוספות באהבה חדשה:

נויה ודור | פז"מ: 5 ימים - ופרידה

נתחיל עם הזוג שכבר לא: נשקר אם נאמר שלא ראינו את זה מגיע, אבל בכל זאת הופתענו שהשניים שהתחילו את דרכם בתוכנית באווירה מבטיחה למדי - לא הצליחו להתגבר על הפערים ופירקו את הכול עוד בטרם מעמד ההחלטה. אז נכון שדור הקסים את נויה עוד מהרגע הראשון, ונכון שההיכרות שלהם לוותה בצחקוקים הדדיים וכנות מרשימה ("לא הייתי מתחיל עם נויה - היא יותר מדי יפה") - אבל הריבים שבאו בהמשך כבר סימנו את סופו של הקשר הזה שנגמר בקול ענות חלושה.

אז מה בדיוק קרה שם? אחרי העימות המיותר סביב הספונג'ה והשקשוקה, הגיע הבוקר שאחרי ובו נויה גילתה כתם סורר על השולחן. כשהיא התחילה לנקות אותו דור שעה לעזרתה - אבל היא פחות הייתה בעניין והעניינים קצת הסלימו: "אם אני עושה אז אני עושה", היא אמרה לו, ותהתה: "יצאת עם פרינססות לפניי, נכון?"; הוא, שלא הבין על מה המהומה, נכנס ללופ של מחשבות על טיב הקשר ביניהם, וחרף הפצרותיה של נויה - לא הצליח לשחרר ולהקליל את הסיטואציה.

בשלב הזה לנויה כבר נמאס: אחרי שיחה קשה שבה היא הטיחה בו כי הוא "כל שנייה מחפש וזה יוצא עליי", כלשונה, החליטה שדי. "מה עשיתי לך? אתה מנסה לקחת אותי איתך למטה למרות שכיף לי וטוב לי!". היא הבהירה כי מבחינתה זהו סופו של הקשר וזאת, כאמור, עוד לפני שהגיע מעמד ההחלטה בתום היום השישי של התוכנית. דור ארז את מטלטליו ויצא מהדירה.

נויה אריאלי, דור, אהבה חדשה
נפרדנו כך. נויה ודור | צילום: אהבה חדשה, רשת 13

רועי ולי-ים | פז"מ: 6 ימים

כנראה שמרקורי בנסיגה, כי השבוע צפינו בעוד זוג מתפרק לנו מול העיניים והכול בגלל מסיבת קריוקי שקצת יצאה משליטה. אנחנו חייבים להודות שבכל הנוגע לרועי ולי-ים אנחנו קצת חצויים: מצד אחד, אנחנו מבינים את המבוכה של לי-ים, ולאו דווקא בשל ההתנהגות של רועי אלא כי לפעמים, כשבן הזוג שלך הוא יותר מוחצן ממך, זה בהחלט יכול להביך; מצד שני, נו לי-ים, בחייאת - שחררי את הבן אדם, הוא בסך הכול עשה שמח, מה הביג-דיל?

אז רועי ולי-ים נקלעו השבוע לסערה של ממש: המסיבה המדוברת שבה הרופא החתיך עף על החיים קצת יותר מדי לטעמה, הציגה בפניה את האופי האמיתי שלו: הוא מרכז הערב, הוא מסמר האירוע שלא מהסס לקחת את המיקרופון ולבדר את הנוכחים. אחרי שנמלטה מהמסיבה כי הרגישה מוצפת וכאמור מובכת, לי-ים לקחה את רועי לשיחת "יחסינו לאן" - ואנחנו בספק אם היא חזתה את התגובה של רועי, שפשוט החל לדמוע. "אני לא רוצה לאבד אותך", אמר לה, "אבל בקצב הזה זה מה שיקרה". אוקיי.

דניאל ומולי | פז"מ: 6 ימים

נעבור לשניים שמצליחים לשנות את דעתנו על טיב הקשר שלהם בכל רגע מחדש: דניאל ומולי. מצד אחד, הזוג המתוק הציג השבוע חזית מאוחדת ומאוהבת, הן בדייט שלהם בבר (הוו, כמה רומנטי להשתעשע עם צבע גואש על הפנים של בן הזוג) והן בערב הקריוקי, שהתחיל מסירוב עיקש של דניאל שלא לקחת בו חלק ונגמר כשהיא ליטרלי עלתה על השולחן ורקדה מול כולם. סתם, היא לא, אבל היא בהחלט זרמה עם מולי והסכימה לשיר את השיר שכתב, ואם זו לא אהבת אמת אנחנו לא יודעים מה כן.

ובכל זאת, כמו נויה ודור - גם הם לפעמים מתווכחים על עניינים פעוטים וגורמים לנו לתלוש שיערות. באמת, דניאל? עד כמה זה חמור שהפרטנר שלך גונב לך זית מהצלחת? היינו יכולים להבין את הזעם שלה אם הוא היה לוקח סלט עם המזלג שלו ולא מהכף המרכזית או מכניס את האצבע לטחינה, מלקק וחוזר חלילה - אבל לקחת זית מהצלחת, מבלי שהאצבע באמת נוגעת בשאר האוכל - זה לא באמת כזה חמור. מתנצלים.

יובל וניר | פז"מ: 3 ימים

אחרי שנפרדה ממאיר חרף הרצון שלו לתת לקשר שלהם ניסיון נוסף, יובל התפתנה לפגוש גבר חדש - והיא כל כך התלהבה ממנו כבר ממבט ראשון, שהיא אפילו החליטה לבחור בו מבלי לבדוק את האופצייה השניה. אז תכירו את ניר, בן 32 מתל אביב בעל סטודיו לתנועה, ולדייט הראשון שלהם הוא לקח אותה ל... סטודיו לתנועה שלו. כרגע זה נראה מבטיח.