הטוויסט שיצא משליטה: מה קרה כשנויה פגשה את דור?

אנחנו באופן אישי דווקא אהבנו את הרעיון שדור טאוב נכנס למתחם כדייר מהמניין במקומו של רועי אסף, אבל נויה? וואי וואי, שום דבר ממה שנכתוב לא באמת יצליח לתאר; אז רגע לפני המפגש המטלטל, חזרנו לרגעים הגדולים של השניים - החל מהפגישה הראשונה והמבטיחה ועד לפרידה בטרם עת

זמן צפייה: 00:35

מאז שעידן התחיל עם שני מאחורי הגב של דנה לא נרשמה דרמה כזאת בערוץ 13: כשדור טאוב חזר לאהבה חדשה כדייר מהמניין, הלסתות של כולן - ובעיקר של נויה - נשמטו. היא מעולם לא חשבה שרגע אחרי שנפרדה ממנו היא תיתקל בו כל כך מהר - ובטח שלא דמיינה שהוא ישהה איתה באותו המתחם וינסה גם כן למצוא אהבה, כשהוא מוקף במצלמות 24/7. אז רגע לפני המפגש בין האקסים, הכנו לכם ריקאפ קצר על היחסים בין השניים כדי שתגיעו מוכנים לדרמה המטלטלת של העונה (תהיה דרמה - והיא תהיה מטלטלת. אנחנו נשבעים).

לכתבות נוספות ב"אהבה חדשה":

נויה אריאלי, דור טאוב, אהבה חדשה
אהבה חדשה | צילום: רשת 13

הפגישה הראשונה התחילה דווקא בטוב, אז דור הפגין את כישורי הציור שלו ושירטט דיוקן מדויק של נויה והאחיינית שלה. "לא צריך להביא עוד בחורים", היא מיהרה להכריז, "נוח לי, נעים לי ואני מצליחה ליהנות מהרגע". גם הוא מצידו לא הסתיר את ההתלהבות, ודי מהר פיזר מחמאות על יופיה. "לא הייתי מתחיל איתך", הודה בפניה, "קשה להתחיל עם מישהי יותר מדי יפה".

אבל הפסטורליות נהרסה די מהר: כבר ביום השני הם התווכחו כי נויה רצתה לנקות את הבית - בעוד דור רצה לאכול לפני כן; יום אחרי היה עוד ויכוח מיותר שבו נויה התעצבנה על דור כי הוא הציע לה לנקות כתם שנוצר באשמתו; ואז הגיע היום החמישי שבו שניהם דנו שוב ושוב בשאלה האם לתת הזדמנות האחד לשניה או שמא לפרק את הכול. כולנו יודעים איך זה נגמר, נכון?

אז מה יהיה כשנויה תגלה שדור חוזר? איך יגיבו יובל ודניאל? מה יגיד דור העתיד על דור העבר? כל התשובות בשבת ברשת 13