הדרמה בקמפינג והפיצוץ שאחרי: כל מה שצריך לדעת לקראת פרק ההחלטה השלישי

דור טאוב חזר כדייר מהמניין - ואפילו הוא לא ציפה לתגובה של נויה. האם היא תפסיק לדבר עליו? האם דור העתיד יכיל את הסיטואציה? עד מתי שקד תספוג את ההקנטות? וגם: דניאל ושאולי התחילו בטוב אבל בשיחה אחת הוא החריב את הכול, ויובל כל כך רוצה שזה יצליח עם ניר שהיא קצת שוכחת להעריך את עצמה

זמן צפייה: 00:36

נפתח בתודה לנויה שהשבוע הראתה לנו טלנובלה טורקית מהי: המבט שלה כשקלטה את דור העבר מגיח מבין העצים לעבר שטח הקמפינג? פרייסלס; העקיצות ששיגרה לשקד (גם אם לא במכוון)? מושלם; ועדיין לא אמרנו מילה על השיחה בינה לבין דור, שבעוד היא הטיחה בו כי חזר כדייר "למרות שידעת שזה יטלטל את עולמי", הוא השיב לה בפשטות: "מצטער, אבל חשבתי קודם כל על עצמי".

אוהבים אתכם, מזדהים עם כאבכם ולא בטוח שהיינו מגיבים אחרת לו היינו במקומכם - ובכל זאת, אלו היו פרקים מצחיקים; אז רגע לפני פרק ההחלטה השלישי שבו נגלה מי מהזוגות יבחרו להמשיך יחד לשלושה ימים נוספים ומי ייפרדו לשלום בחיבוק ואיחולים לבביים, ארגנו לכם ריקאפ קצר מאירועי הפרקים הקודמים.

לכתבות נוספות באהבה חדשה:

נויה ודור העתיד | פז"מ: 3 ימים

אחרי חמישה ימים רוויים בשיחות "יחסינו לאן" עם דור טאוב שנגמרו בפרידה עוד בטרם מעמד ההחלטה, נויה התפנתה להכיר גבר חדש שגם הוא עונה לשם דור. בשלב זה, היה נראה כי נויה התגברה לחלוטין על דור טאוב והתקדמה הלאה: היא התעוררה בבוקר לבית ריק והודתה שהוקל לה מהפרידה, ואף כינתה את דור החדש כ"דור ההמשך", בעוד הקודם זכה לכינוי "דור העבר".

אבל אז, היא דיברה עם הדור השני על הדור הראשון קצת יותר מדי, ואחר כך כשהם יצאו לאכול היא פרצה בבכי - בגלל הקודם. כל זה, נזכיר, עוד לפני שהיא בכלל גילתה שהוא חוזר כדייר. דור 2, כך נראה, מכיל את המצב ונמצא שם עבורה (לפחות כרגע): מלבד הבקשה שלו בדייט הראשון שלא תזכיר את האקס כל שנייה, הוא לא נבהל מהדמעות שלה במסעדה וגם לא נרתע ממנה בקמפינג - אז דור העבר פשוט צץ והכריז על עצמו כמחליף של רועי. השאלה היא כמה סבלנות תהיה לחדש - ואם נויה בכלל תצליח להתמסר למישהו אחר בזמן שהאקס גר איתה פיזית באותו הבניין.

דניאל ושאולי | פז"מ: 3 ימים

אחרי שמולי עזב למרות שהיא רצתה שיישאר, דניאל הכירה את את שאולי, בן 36 שעבורו "משפחה זה הכול". הדייט הראשון עבר על מי מנוחות כשדניאל טענה כי היא "רואה פוטנציאל" לקשר זוגי - אבל אז היא גילתה שהוא טבעוני והגיבה באופן, ובכן, שנוי במחלוקת: "לא ציפיתי לזה!", אמרה, "ביקשתי בלי טבעוניים!". בין אם היא צחקה ובין אם הייתה רצינית - גם שאולי קצת התפלא לנוכח התגובה שלה, ותהה: "אם אני טבעוני, אני לא בסדר?".

ולמרות הפער בהרגלי התזונה שלהם, השניים הצליחו הודות לקומזיץ הרומנטי להתקרב: פחות מיום מאז שהכירו, דניאל פתחה את הלב וסיפרה לשאולי על הנתק בינה לבין אביה, שהחל עם גירושי הוריה. "בגיל 20 ניסיתי לחדש איתו את הקשר - אבל זה לא כל כך עבד". בהמשך אמרה למצלמה כי הדינמיקה ביניהם - בשונה ממה שהיה עם מולי - היא זוגית.

ואז הגיע הבוקר בקמפינג שבו דניאל ביקשה פן לסידור השיער, אחר כך הם יצאו לאקרו-יוגה ממנו היא קצת נרתעה - ובערב הם התיישבו לארוחת ערב שנגמרה בפיצוץ של ממש: דניאל ביקשה משאולי לומר מה הוא חושב עליה, והוא - ששכח שהוא מכיר אותה בסך הכול יומיים - טען כי היא ילדותית וקטנונית (הרי מי מבקש פן באמצע היער?!). היה נראה שהיא נפגעה - ובצדק, אם תשאלו אותנו - ובתגובה היא הטיחה בו בתוקפנות: "מי שמך להגיד לי את זה?". השניים עברו על הכלל הראשון בזוגיות והלכו לישון כועסים.

יובל וניר | פז"מ: 6 ימים

הלב שלנו יוצא ליובל. מצד אחד, כיף לראות שניר מצאה חן בעיניה ושטוב לה בחברתו. מצד שני, היא כל כך בקטע שלו שהיא קצת מורידה מעצמה ומנסה להשתנות בהתאם לאופי המשוחרר שלו. בשיחה עם המומחית, היא הודתה כי "אם ניר ילך - יהיה לי עצוב", ואז חשפה פחד עמוק מדחייה שמגיע לדעתנו-הלא-מקצועית ממקום הרבה יותר עמוק מאשר התוכנית, הצילומים וניר עצמו. יובל כה חוששת להיפגע שהיא שכנעה את עצמה שהיא לא ראויה לאהבה.

אז יובל, תני לנו לומר לך: את כן ראויה לאהבה. כל אחד ראוי. זו בכלל לא שאלה של ראוי או לא ראוי. אם ניר בקטע שלך הוא יישאר למרות שאת פחות אוהבת לצאת לקמפינג בעוד הוא חולם על שבוע בברנינג-מן.

דור ושקד | פז"מ: 3 ימים

ברכות לדור החדש שהחליט לדאוג קודם כל לעצמו, ומיד אחרי שהתגבר על שברון הלב מנויה הסכים להצטרף לתוכנית כדייר מהמניין במקומו של רועי. לספתח הוא בחר בשקד, תל אביבית בת 25 בעלת עסק של שיווק דיגיטלי עם "יופי של אנרגיות", לדבריו. כמי שהיה בצד השני בעצמו ואף טען שנויה לא ממש גרמה לו להרגיש בבית, דור הבטיח שאצלו זה יהיה אחרת, וכבר בפגישה הראשונה עם שקד השאיר לה את המיטה שלו ועשה הכול בכדי להפחית מהלחץ הטבעי שבו היא שרויה.

אנחנו לא יודעים אם דור באמת התגבר על נויה ("יהיה מוזר לחיות איתה באותו המתחם"), אבל ההיסטוריה שלהם בהחלט מקרבת בינו לבין שקד: דור קלט בעצמו כי נויה משגרת עקיצות לעבר שקד, וביקש מהשנייה שתבין את המצב ולא תיקח ללב. ואולם, את שיחת ההבהרה עם נויה הוא התחיל כאמור ב"באתי לכאן כי חשבתי על עצמי", אבל מיד כשזו התייפחה - הוא התרכך, קם לחבקה והודה: "התבאסתי שוויתרת". זה רק אנחנו או שמשהו לא פתור שם?

אהבה חדשה, פרק החלטה, הערב (רביעי) ברשת 13