געגועים לאקסית וכדורגל בב"ש: כל מה שצריך לדעת לקראת פרק ההחלטה הרביעי

דור לא רואה בשקד יותר מאשר ידידה - אבל בינינו הוא כנראה פשוט מתגעגע לנויה • נויה עצמה עוברת לשלב הבא עם משה ויוצאת איתו מגבולות תל אביב • ניר ויובל מתקשים להתגבר על המשבר אבל לפחות היא עומדת על שלה • ודניאל? היא רוצה אהבה - אך מנסה למצוא אותה לבד • מי ייתנו צ'אנס ומי ייפרדו כידידים? הצביעו בסקר

זמן צפייה: 00:36

קודם כל ולפני הכול: האם כבר הצבעתם במצעד הריבים ההזויים של העונה? אם לא, סורו בדחיפות לעשות כן ממש כאן; ועכשיו, ברשותכם, רגע לפני פרק ההחלטה הרביעי של העונה (שבת ברשת 13), הכנו לכם את הריקאפ המושלם. אז - מי מהזוגות יבחרו להמשיך יחד לשלושה ימים נוספים ומי ייפרדו לשלום בחיבוק ואיחולים לבביים?

לכתבות נוספות ב"אהבה חדשה":

נויה ומשה | פז"מ: 3 ימים

קודם כל, שאפו לנויה שלא התפוצצה על דור (העתיד) שאחרי שנפרדה ממנו ירה ללא מעצורים ואמר לה שהיא "בן אדם לא קל", וכי "היו פעמים שתפסתי את הראש". אנחנו ראינו כאן פוטנציאל לריב כסחני ומוצדק - אבל היא התאפקה ושתקה. עד כמה מוצדק הריב שחיכינו לו? עד כדי כך שאפילו לא היינו מכניסים אותו למצעד הריבים ההזויים. אז דור בא ודור הלך, וכעת היא עם משה, סטודנט לניהול בן 27 מבאר שבע שחולם לחלוק דירה עם בת הזוג ולהשאיר לה פתקים רומנטיים (ועכשיו כולם ביחד: הוווו <3).

עוד לפני שנפגשו, נויה הודתה שמשה הוא "הטעם שלה", וסברה כי בניגוד למערכות היחסים הקודמות שלה בתוכנית - "איתו יהיה כיף". לפי הכימיה ביניהם בדייט הראשון יש לנו תחושה שנויה צודקת. ואכן, כבר בבוקר השני להיכרותם הוא קנה לה זר פרחים - מה שריגש אותה במיוחד (איך אפשר שלא?). בהמשך, השניים הדרימו עד לבאר שבע, עלו על בגדי ספורט והצטרפו לאימון כדורגל של הקבוצה שמשה מאמן. לצאת מגבולות תל אביב אחרי יומיים של היכרות? לא יודעים מה איתכם, מבחינתו זו הצהרת כוונות רצינית.

דור ושקד | פז"מ: 6 ימים

זוכרים שבריקאפ הקודם תהינו מה נסגר עם נויה ודור העבר? "אלה רק אנחנו שמשהו לא פתור שם?", שאלנו אז - וגם השבוע קיננה במוחנו המחשבה שדור ממש לא התגבר על האקסית. אנחנו לא בדיוק יודעים להניח את האצבע על מה שבאמת מוזר לנו בקשר שלו ושל ושקד, אבל תחושת הבטן שלנו אומרת שמשהו שם קצת פישי. קוראים לזה: פרינד-זון.

השבוע השניים יצאו לביקור בזק אצלו בבית, ואחרי ששטפו כלים והשקו את העציצים הם עלו לגג לדייט רומנטי. אז, כשמאחוריהם משתקף הנוף האורבני של תל אביב, הוא הודה לראשונה שהוא לא באמת רואה את שקד באור רומנטי. "מה שחסר לי בה זה הרגש", טען דור. לא זו בלבד אלא שהוא הוסיף חטא על פשע - והשווה את הימים שלו עם נויה אל מול אלה שהעביר עם שקד: "הקשר עם נויה אומנם היה לא בריא אבל הרגשתי דברים. עם שקד זה נוח מדי". האם זו סופה של ידידות מופלאה?

יובל וניר | פז"מ: 9 ימים

הזוג הכי ותיק של התוכנית בצרות: אומנם כבר מתחילת העונה היו לניר חששות באשר לפורמט, שכן למרות החיבה שהוא חש כלפי יובל - הוא סלד מהמצלמות, המיקרופונים והתהילה. יום אחרי יום הוא העביר בהמון מחשבות ותהיות אבל נשאר בשבילה, למענה ובזכות הכימיה המטורפת ביניהם. ואז הגיע היום השביעי והמשימה הזוגית שכנראה חירבה את הכול.

במקום ליהנות ולזרום מעוד יום יחד, ניר פתח את הבוקר בפאסיב-אגרסיב מעצבן: הוא הסתובב בשוק טרוד, חסר מנוחה ובוייב של "אני לא רוצה להיות פה". כשיובל ניסתה להקליל את האווירה, הוא לא שיתף פעולה והמשיך את הקו האנטי: "אל תצעקי עליי", אמר בלי שום הקשר, "את צועקת עליי מהבוקר ואני ככה קרוב לשבור את כל הכלים". יובל, שעד כה הייתה מקטינה את עצמה משום שחששה מדחייה, השיבה לו בפשטות: "ביי" (ובכן, כנראה שהיא קוראת את הריקאפים שלנו - כי זה בדיוק מה שייחלנו לו בשבוע שעבר).

באותו הלילה הם כבר ישנו במיטות נפרדות, וגם היום שאחרי הביא איתו צרות חדשות: זה התחיל מההערה שלו על הדרך שבה היא הולכת ("את גוררת את הנעלים בכל הבית"), המשיך בניסיון שלו לדובב אותה ("מה אנחנו עושים כאן? סובלים?") ונגמר בעוד צעד שמקרב אותם לפרידה: "למה הקרירות הזאת?", הוא ניסה להבין, והיא ענתה: "אני פשוט מעדיפה לא לדבר. כל מה שאני אגיד לא טוב".

דניאל ורן | פז"מ: 3 ימים

אחרי תשעה ימים בתוכנית, שני גברים ושתי פרידות - לדניאל נמאס. "אני לא יכולה יותר", היא אמרה למאיה בטרם הבחירה השלישית, "המחשבה שזה לא יעבוד שוב מפחידה אותי". רגע לפני שכמעט התייאשה היא השתכנעה לפתוח את הלב ולהותיר את העבר מאחור בחיפושים אחרי אהבה חדשה. באותה בחירה היא בחרה ברן, בן 32 מתל אביב שבכל בוקר יוצא להליכה בפארק וחולם על זוגיות שתשלים את החתיכה החסרה בפאזל.

ואולם, למרות שהיא הבטיחה "להגיע נקייה לקשר עד כמה שאפשר" ואף אמרה על רן שהוא "חמוד, זורם וקליל", היה נראה שאת הימים איתו היא העדיפה להעביר לבד (בזמן שהיא הרימה משקולות הוא כבר הספיק לסיים שלושה ספרים). גם כשהם כבר היו יחד היא הודתה בפה מלא שמשהו שם לא עובד, וכמו-מעין הכינה את הקרקע לפרידה הצפויה.