נויה ודור מתקרבים: האם הם ילכו עם זה עד הסוף?

הם התחילו בטוב אבל נפרדו אחרי חמישה ימים • הוא חזר עם מישהי אחרת והיא עברה טלטלה של ממש • נויה ודור החליטו להשאיר את הכול מאחור והפכו לחברים טובים - אבל מתחת לפני השטח הלב שלהם לא שחרר; האם יהיה פה סוף כמו באגדות?

זמן צפייה: 00:44

רגע רגע, מה? נויה ודור מתקרבים? באיזה קטע? הם לא ניסו כבר להיות זוג ונפרדו אחרי חמישה ימים? הם לא אמרו שהם רק חברים טובים? איפה משה? איפה כריסטינה? מה זה הטוויסטים הזה? אוף, אנחנו מבולבלים.

נכון, כבר ראינו זוגות שנפרדו וחזרו - אפילו אחרי שנים רבות (היי ג'ניפר לופז ובן אפלק); ונכון, דור אמר לא פעם שעדיין יש לו רגשות לנויה ואנחנו לא האמנו שהיא באמת מפרגנת לנשים שאיתו; ונכון, כבר אמרנו לכם בכמה וכמה ריקאפים שאנחנו מרגישים שבפרידה ביניהם לא נאמרה המילה האחרונה; אם כך, למה אנחנו כל כך מופתעים אם כל הסימנים כבר היו שם?!

אז רגע לפני שנבין מה באמת קרה שם (שבת וראשון ברשת 13), אספנו לכם את מיטב הרגעים של השניים - מהפגישה הראשונה והפרידה, דרך החזרה המפתיעה שלו בתור דייר ועד לפרומו לפרקים הבאים שטלטל את עולמנו. מתחילים:

לכתבות נוספות באהבה חדשה:

דור טאוב ונויה אריאלי
אהבה חדשה | צילום: רשת 13

הפגישה הראשונה התחילה דווקא בטוב, אז דור הפגין את כישורי הציור שלו ושירטט דיוקן מדויק של נויה והאחיינית שלה. "לא צריך להביא עוד בחורים", היא מיהרה להכריז, "נוח לי, נעים לי ואני מצליחה ליהנות מהרגע". גם הוא מצידו לא הסתיר את ההתלהבות, ודי מהר פיזר מחמאות על יופיה. "לא הייתי מתחיל איתך", הודה בפניה, "קשה להתחיל עם מישהי יותר מדי יפה".

אבל הפסטורליות נהרסה די מהר: כבר ביום השני הם התווכחו כי נויה רצתה לנקות את הבית - בעוד דור רצה לאכול לפני כן; יום אחרי היה עוד ויכוח מיותר שבו נויה התעצבנה על דור כי הוא הציע לה לנקות כתם שנוצר באשמתו; ואז הגיע היום החמישי שבו שניהם דנו שוב ושוב בשאלה האם לתת הזדמנות האחד לשנייה או שמא לפרק את הכול. כולנו יודעים איך זה נגמר, נכון?

ואז הגיע הטוויסט הראשון: רועי (זוכרים אותו) עזב את התוכנית כי לי-ים שברה לו את הלב, ומי נכנס במקומו? הבחור והתלתלים - דור. הוא חזר למתחם, הפעם כדייר בעצמו, ואת ההלם על פרצופה של נויה כשהיא ראתה אותו מגיח בקמפינג אנחנו לא נשכח לעולם. היא אומנם הייתה באותו הזמן עם דור אחר (שמיד זכה לכינוי "דור העתיד", בעוד האקס קיבל את התואר "דור העבר"), אבל הלב שלה היה במקום אחר - אחרת אין לנו הסבר לכך שהיא בכתה כך פתאום באמצע ארוחת בוקר עם דור העתיד.

[brightcove_iframe video_id='vod-new-love-season-03-all-clips-08-part-03' autoplay='0' credit='' desc='"חזרת כדייר למרות שידעת שזה יטלטל את עולמי"; "מצטער, אבל חשבתי קודם כל על עצמי"' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/t_app_16x9/v1681588508/uploads/2023/903495239.jpg' kid='1_aly0scln' duration='']

עוד בטרם היא גילתה על הקאמבק שלו, נויה דיברה על האקס ללא הפסקה - כך שאין פלא שהשיח עליו התגבר כשהוא חזר. אפילו דור העתיד ביקש ממנה לחדול: "אל תזכירי לי אותו כל שנייה, הוא לא מעניין אותי"; במקביל, דור עצמו ניסה לפתח זוגיות עם שקד - אבל גם הוא לא באמת שחרר מנויה ועורר את זעמו של דור העתיד:  "הוא חייב לשחרר קצת את הנקירה", אמר בשיחה עם שקד.

אפרופו שקד, אתם זוכרים איך נויה קיבלה אותה אז בקמפינג? "אמיץ מצידך לבוא לכאן", אמרה לה, "בייחוד לבוא לדייר שיצא עם מישהי שנמצאת פה". היו גם מבטים ועוד שלל עקיצות מכוונות לשקד המסכנה שנקלעה לסיטואציה: "אני מחזיקה את עצמי לא להתפוצץ עליה. שתשחרר את הוייבים האלה".

[brightcove_iframe video_id='vod-new-love-season-03-all-clips-10-hazaza-01' autoplay='0' credit='' desc='דור העתיד נגד דור העבר: "חייב לשחרר קצת את הנקירה"' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/t_app_16x9/v1681888179/uploads/2023/903499124.jpg' kid='1_7g06f2no' duration='']

החל מאותו ערב מטלטל בקמפינג, משהו בגישה שלהם השתנה: השניים הפכו לחברים טובים (והצהירו על כך בכל בוקר מחדש), אבל אנחנו - כאמור - לא קנינו את זה. דור הודה לא פעם שיש לו רגשות לנויה, ושחרף הכימיה עם שקד, ולאחר מכן עם כריסטינה, הוא עדיין לא באמת הצליח להתגבר עליה; גם נויה מצידה אמנם ניסתה לפרגן עם אמירות כלליות של "הם מתוקים, הלוואי שיצליח להם" (ציטוט חופשי) אבל אנחנו כצופים - וגם שקד וכריסטינה בעצמן - לא האמנו שהיא באמת מתכוונת לדבריה.

אז מה יקרה בין השניים? אותנו כבר שום דבר לא יפתיע!

אהבה חדשה, בשבת ובראשון ברשת 13