מי שרב - מאוהב? מצעד הריבים הכי הזויים של אהבה חדשה

כשנויה רצתה לנקות את הבית אבל דור העבר העז לאכול לפני כן • כשמאיר שפך את הקפה ובמקום לנקות במגב וסמרטוט הסתפק בנייר סופג • כשמולי גנב לדניאל זית מבלי לבקש רשות • והפעם ההיא שאחד המשתתפים שכח את שמה של בת הזוג שלו: הריבים בעונה הזו של אהבה חדשה קצת יוצאים מפרופורציות. הגיע הזמן לבחור את הטוב שבהם

זמן צפייה: 00:33

תופסים את הראש, מגחכים במבוכה ובעיקר מנסים להבין מה בדיוק קרה פה עכשיו: זה מה שקורה לנו בכל פעם שאנחנו צופים בעוד אחד מהריבים שמוצגים על המסך בעונה השלישית של אהבה חדשה. נכון, אף פעם לא השתתפנו בריאליטי ואין לנו ספק שהמצלמות שמקיפות אותך 24/7 יחד עם הסטרט המובן מאליו יוצרים סיר לחץ שמוציא מהרווקים והרווקות אמוציות שלאו דווקא היו מתפרצות בחיים האמיתיים, ועדיין: לשבור את הכלים בגלל זית שנלקח מהצלחת או קפה שנשפך? שחררו, בחייאת.

לכתבות נוספות ב"אהבה חדשה":

אז אחרי עשרה פרקים הרגשנו צורך לעצור רגע ולבחון את כל הריבים שבהם חזינו עד כה. תאמרו שהם מטופשים, מיותרים, הזויים או סתם מהווים סיבה למי-מהצדדים להתפוצץ על השני - לנו זה לא משנה. העיקר שתצביעו בסוף הכתבה על סקר הריבים הגדולים של העונה; הבהרה: מדובר באייטם הומוריסטי. אנחנו לא שופטים את המשתתפים ולא יודעים איך היינו מגיבים לו היינו במקומם. סתם. אנחנו כן שופטים. ולא, לא היינו מגיבים ככה.

אהבה חדשה
אהבה חדשה | צילום: רשת 13

הקרב על הספונג'ה

הבוקר השני של דור ונויה נפתח ברצון העז שלה לנקות את הבית באופן יסודי או במילים אחרות: "לעשות פסח". הוא בקושי הספיק להתעורר, אבל רגע אחרי שפקח את עיניו הוא כבר התבקש "לבוא ולהרים את כל הרהיטים". ברוב חוצפתו, דור לא אץ ורץ למשימה אלא - שימו לב - בחר לאכול קודם לכן. במקום להרים את הכיסאות על השולחן הוא הוציא את המחבת מהארון, ובמקום לשפוך אקונומיקה על הרצפה הוא חתך עגבניות וזילף שמן זית. הלם ותדהמה.

"רגע, מה אתה עושה? אתה רציני?", התפלאה נויה. "אתה רוצה לעשות שקשוקה עכשיו? אני רציתי לעשות פה ספונג'ה!". עוד בטרם סיימה את המשפט הוא כבר כיבה את הגז וסינן "סורי", אבל אז היא המשיכה במפגן פאסיב-אגרסיב קשוח: "סבבה, תכין לעצמך אוכל. תכין את השקשוקה כי אין איפה לשים את זה עכשיו". באותה נקודת זמן, נבהיר, הם שהו יחד בסך הכול יומיים, אבל נויה הפצירה בו שהוא כבר חייב להכיר אותה: "אם אני מחליטה לעשות משהו בשעה תשע - אז עושים את זה כמו שעון שוייוצרי".

[brightcove_iframe video_id='vod-new-love-season-03-all-clips-02-part-06' autoplay='0' credit='' desc='' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/t_app_16x9/v1679000616/uploads/2023/903465471.jpg' kid='1_vjxwd7ne' duration='']

לא בוכים על קפה שנשפך

יש שיכנו אותו גמלוני או קלאמזי, ויש שיאמרו שהוא חסר אחריות של ממש! כך או כך, הטעות החמורה של מאיר על הבוקר עלתה לו ביוקר: את היום השלישי שלו יחד עם יובל הוא פותח בשתיית קפה, אבל אופס! פתאום הכוס נשפכת והקפה מלכלכך את השולחן, מטפטף גם לרצפה ואף מרטיב את מאיר עצמו. בעוד הוא מנסה רגע להתאפס על המצב ולהתחמש בנייר סופג, יובל כבר מטיחה בו כי "ככה לא רוחצים קפה", וחיש מהר חוזרת עם מגב וסמרטוט ושולחת אותו להחליף בגדים.

חשבנו שבזה תם הסיפור, אבל לא: כשיובל מנקה את האנדרלמוסיה שמאיר יצר, הוא עומד מנגד ולא כל-כך יודע מה לעשות עם עצמו. "עדיף שתיקח צעד אחורה", מורה לו יובל והוא עושה כן - *בחיוך* - מה שמסתבר הרגיז אותה במיוחד: "למה אתה עומד ומחייך? מה מצחיק?", תהתה. כמה דקות לאחר מכן הוא חוזר לדירה ונענה במבט קודר: "את בסדר? מה קרה?", הוא שואל, והיא עונה: "אתה באמת שואל מה קרה?". אז, היא מסבירה לו שהיה צריך ליטול יוזמה, לקחת ממנה את המגב ולנקות בעצמו: "אל תעמוד ותסתכל, אנחנו לא בבית מלון ואתה בן 37!".

[brightcove_iframe video_id='vod-new-love-season-03-all-clips-03-part-01' autoplay='0' credit='' desc='' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/t_app_16x9/v1681720358/uploads/2023/903496778.jpg' kid='1_5b5elwle' duration='']

מלחמה ושלום על עלה של זית

מכירים את אלה שעוברים ליד דוכן הזיתים בסופר וחוטפים איזה אחד או שלושים לטעימה? אז כנראה שמולי הוא כזה, כי הוא אפילו לא הבין עד כמה חמור הפשע שעשה: בארוחת בוקר משותפת עם דניאל, כשלכל אחד מהם צלחת משלו, הוא *גונב* לה זית מהצלחת. כן כן, ממש לוקח זית מהצלחת שלה מבלי שביקש רשות. ואיך היא הגיבה אתם שואלים? בדיוק כפי שאנחנו היינו מגיבים לו הייתם דוחפים את היד שלכם לצלחת שלנו: בזעם.

הוא אומנם שאל לפני כן אם "אפשר אחד?", אבל הוא עשה זאת כשהזית כבר בידו - והיא הרי לא תסרב, נכון? "כבר לקחת", היא השיבה - וכמובן שלא החליקה את שאירע: "זה היה קצת לא במקום. פעם הבאה תשאל אותי לפני". לדבריה, מלבד העובדה ש"יש מלא במקרר", מדובר היה בצלחת שלה, "וזה כזה... לא יודעת. אוקיי". "שלך", הוא ענה, "את צודקת. התנצלותי. אני מבין אותך". בהמשך, המומחים הסבירו שדניאל חוותה את הגניבה מהצלחת כפלישה לטריטוריה שלה, כך שאין לשפוט אותה בחומרה.

[brightcove_iframe video_id='vod-new-love-season-03-all-clips-04-part-02' autoplay='0' credit='' desc='' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/t_app_16x9/v1678826366/uploads/2023/903462282.jpg' kid='1_5earsxus' duration='']

תזכירי לי איך קוראים... לך?

למי זה לא קרה? יוצאים לדייט ראשון ומרוב אובר-מידע ודייטים מתחלפים מתחילים להתבלבל: רגע, הבחור שיושב מולי הגיע מרמת גן או שזה היה ההוא שיצאנו איתו שלשום? איפה הוא אמר שהוא עובד? וואי, שכחנו. ובכל זאת, יש דבר אחד שלא נשכח: את השם שלו. אם יש לו שם שני זה כבר סיפור אחר, אבל את השם הפרטי הראשון נזכור תמיד. בוודאות. אז שמישהו יסביר לנו בבקשה מה בדיוק קרה לדור העתיד, שאחרי יום שלם שבילה עם נויה שכח את שמה.

זה קרה בקומזיץ: נויה עדיין שרויה בהלם מהעובדה שדור טאוב - ממנו נפרדה לפני יומיים - חזר כדייר מהמניין, ועכשיו היא צריכה להתמודד עם דור העתיד, שספק צחק ספק באמת שכח את שמה. "אני עם הבחורה היפה הזאת שם", אמר בעודו מצביע על נויה, עת הציג את עצמו בפני הדייר החדש. "נויה, זה השם", תיקן אותו דור העבר - שמכיר אותה מקרוב. כשנויה שמה לב לסיטואציה, היא פתחה בבירור: "דור, אתה באמת כאילו לא יודע איך קוראים לי"; "די נו, מה את רצינית?", השיב. "אז מה זה היה הקטע הזה? לא הבנתי"; "אמרתי נויה. אולי לא שמעת". "טוב, לא משנה", סיכמה בביטול.

[brightcove_iframe video_id='vod-new-love-season-03-all-clips-08-part-04' autoplay='0' credit='' desc='' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/t_app_16x9/v1681730451/uploads/2023/903496980.jpg' kid='1_ud6b7usu' duration='']