הסוד לזוגיות מוצלחת: ככה תשמרו על חיי האהבה שלכם לאורך זמן

קל מאוד להתאהב אבל הרבה יותר קשה ומאתגר לדעת איך לתחזק את האהבה והזוגיות לאורך זמן. להקשיב אחד לשנייה, לעזוב את הטלפון בצד ולפתוח את הלב הם רק חלק מהכלים שיעזרו לכם לתחזק את הזוגיות שלכם

573174067

1.עזבו את הפלאפון בצד –  נשמע כמו משימה בלתי אפשרית בעידן בו אנחנו עושים הכל עם הפלאפון שלנו, אבל אם תרשו לעצמכם להיות בפלאפון לבדוק מיילים ולהימרח מול הטיק טוק עד השלב שבן הזוג נכנס הביתה ותפנו זמן אחד לשנייה, תתעניינו איך עבר עליהם היום וספרו על היום שלכם זה יעזור לבן/ת הזוג שלכם להרגיש שההגעה שלהם הביתה חשובה יותר מהכל ומשמחת אותם וככה יהיה לכם זמן קבוע שהוא רק שלכם בלי הסחות דעת מסביב.

זוג בפלאפון
לא כדאי לנצל את הזמן יחד לדברים אחרים? | צילום: Shutterstock

2.תנו ללב שלכם להיפתח – אם אתם בזוגיות יציבה זה רק יעזור לכם לחזק ולשמר אותה, דברו על מה שעל ליבכם ושתפו בצורה מכובדת ובוגרת את הצד השני על מה שאתם מרגישים וחושבים, זה יצור קרבה נוספת ביניכם ויחזק את הזוגיות.

Shutterstock 789022519
צילום: Shutterstock

3.קבעו זמן מוגדר בשבוע שהוא רק שלכם - בלי הסחות דעת וגורמים חיצוניים. נכון, בשגרה זה לא תמיד קל כשכל אחד עסוק בעבודה, אבל כדי לשמור על זוגיות טובה ובריאה, צריך לתחזק אותה ולהזכיר לעצמנו כמה טוב שבחרנו לחיות לצד מי שלצידנו.

Shutterstock 762652930
צילום: Shutterstock

עוד בנושא:

"תנצלו כל רגע להנות ממה שנשאר": הבנות ולירון בשיחה אחרונה לפני ההחלטה הגורלית

אהבה חדשה, עונה 1, פרק 10: לפגוש את ההורים

רגע האמת מגיע - מי מהזוגות ימשיך ביחד גם מחוץ לדירה?

אירוע ההחלטה הגדול - שעומד לשנות לבנות את המשך החיים

 

4.מחוות קטנות של אהבה - פעם ביום יעשו לצד השני טוב על הלב ויגרמו לשמחה והבעת אהבה גם מהם כלפיכם

Shutterstock 571090867
פתקים קטנים בבוקר יעשו את העבודה | צילום: Shutterstock

5.תקשיבו אחד לשני זה לגמרי דורש תרגול ולא בהכרח בא בקלות וטבעיות, אבל זה יעזור לכם לשמור על הזוגיות שלכם לאורך זמן, בהבטחה. אחרי שתרגלתם הקשבה, נסו למצוא יחד פתרונות, ככה הצד השני ירגיש שיש מי שמקשיב לו וזה יצור תחושת ביטחון חזקה יותר בקשר.

Shutterstock 1544968811
צילום: Shutterstock