"אהבה חדשה": תוכנית חדשה עם רווקות מצליחות שמחפשות אהבה

בימים אלו מצטלמת תכנית ריאליטי דייטים חדש בשם "אהבה חדשה" בהנחיית לירון ויצמן, אשר במרכזה ארבע נשים שיתנו סיכוי אמיתי לזוגיות. "אהבה חדשה", בקרוב בערוץ 13

בנות אהבה חדשה
בנות "אהבה חדשה" | צילום: אבוט

"אהבה חדשה", תכנית ריאליטי דייטים חדשה מפגישה 4 הנשים עם גברים שהותאמו לה מראש. אחרי שהן בוחרות בגבר, הוא יעבור לגור איתה לשלושה ימים במתחם דירות ייעודי שנבנה לצורך הפרויקט. במהלך שלושת הימים שיבלו יחד, יעברו הזוג פעילויות שנבנו במיוחד כדי ליצור הכרות, פתיחות, אינטימיות ואמון.

בתום 3 הימים כל רווקה תוכל להחליט אם היא ממשיכה עם בן זוגה ל-3 ימים נוספים, או שהם נפרדים והיא בוחרת גבר חדש ל-3 הימים הבאים.

נשמע מסובך? לא יותר מהחיים עצמם. כל מה שצריך זה להאמין באהבה ולפתוח את הלב כשהיא מגיעה וגם קצת עזרה מבכירי הפסיכולוגים בישראל: לאורך כל התהליך הן ילוו על ידי דור הררי, לשעבר ראש מכון אדלר, שיסיע להן ככל הניתן להשיג את המטרה, ולסיים את התהליך במערכת יחסים שממשיכה לחיים האמיתיים.

אז רגע לפני שכולנו נתאהב, בואו להכיר את הנשים:

רוני נדלר בת 29, שחקנית, זמרת וסטארטפיסטית מגבעתיים

רוני נדלר | אהבה חדשה | צילום: אבוט

רוני התחילה את הקריירה שלה בגיל 7 כשהשתתפה בתור ילדת פסטיגל בשנת 1998 ו-1999  ובמחזמר "החדר החדש של חני" עם חני נחמיאס. מאז היא כיכבה בהפקות ילדים רבות בערוץ הילדים ועל הבמה.

כיום רוני מתגוררת עם אביה בגבעתיים, משחקת בקאמרי בהצגה "סאלח שבתי" בתפקיד חבובה, מופיעה עם מופע הילדים שלה "רוני" ובמופע ילדים של ערוץ ניקולאודיון ונמצאת בעיצומה של הסבה מקצועית מתחום הבמה לתחום ההייטק.

נעה כסיף, בת 33 , במקור מגבעת אלה, מאמנת כושר גרה בתל אביב

נעה כסיף
נעה כסיף | ''אהבה חדשה'' | צילום: צילום: אבוט

נעה גדלה בגבעת אלה (עמק יזרעאל) ואחרי שנת שירות התגייסה לקרקל כלוחמת ביחידה מעורבת. היא עשתה תואר בפסיכולוגיה וקרימינולוגיה בעמק יזרעאל והתגוררה בתל עדשים שם עבדה כמטפלת בהוסטל לפגועי נפש ובעיות התנהגות. לפני 4 שנים היא הכירה את בן זוגה האחרון, ולאחר הפרידה היא עברה לתל אביב והחלה להתאמן, שם מצאה את ייעודה. בשנתיים האחרונות נעה מתאמנת מדי יום וחווה חיי רווקות, אבל רוצה למצוא זוגיות.

נועה יונני, בת 30, משפטנית במקור מאשקלון היום מתגוררת בגבעתיים

נועה יונני | ''אהבה חדשה'' | צילום: אבוט

נועה נולדה באשקלון, שירתה במחסום ארז ולמדה תואר במשפטים במכללת פרס ברחובות. כיום היא גרה בגבעתיים עם שותפה ועובדת כמשפטנית במשרד רואי חשבון. כל חייה נועה חלמה להיות עורכת דין מצליחה ואשת קריירה והיום כשהיא עובדת כמשפטנית בחברה גדולה היא מתפנה למצוא אהבה.

רונה נאמן, בת 32, מנהל מדיה חברתית, במקור מראשון לציון היום גרה בתל אביב

רונה נאמן
רונה נאמן | אהבה חדשה | | צילום: צילום: אבוט

רונה נולדה וגדלה בראשון לציון ובגיל 3 כבר החלה לדגמן. בגיל 12 השתתפה בתוכנית הכישרונות "בראבו", שם גילתה את עולם הבמה ונמשכה לתחום. כילדה עסקה בריקוד והתעמלות אומנותית והייתה במעודדות של מכבי תל אביב. בגיל 24 עשתה תואר ראשון בתקשורת וניהול והמשיכה לתואר בשני במנהל עסקים אותו סיימה כמצטיינת דיקן. היא חובבת פסטיבלים, אומנות, אסטרולוגיה, מוזיקה וטבע.

אז האם הנשים ימצאו אהבה? "אהבה חדשה" בקרוב בערוץ 13