המדבקה נגד סטרס וחרדות של MODEANY - המדבקה החכמה שתחזיר לכם את האיזון והשליטה

אתם חייבים להכיר את הפתרון הטבעי של חברת MODEANY

לחץ וחרדה מהווים חלק בלתי נפרד מחיינו והניסיון לנהל אותם ולשלוט בהם הוא חלק מהתנהלות יומיומית. ובכל זאת, אין שום סיבה שתעברו את זה לבד, בוודאי כשיש דרך טבעית לחלוטין שיכולה לעזור לכם להתמודד יותר בקלות.

המדבקה נגד סטרס וחרדות של חברת MODEANY היא מדבקה חכמה שתוכננה במטרה לסייע לגוף לחזור לאיזון ושלווה ובכך להגיע לשיפור באורח החיים ולרווחה (wellbeing). כל זאת בגישה 100 אחוז טבעית המותאמת לצורך של המשתמש, ללא התערבות פולשנית, ללא החדרת שום חומר לגוף וללא תופעות לוואי.

המדבקה החכמה מקודדת בטכנולוגיית .EBC בבסיס הטכנולוגיה עומדים תדרים ביו פיזיקליים התואמים לאלה הקיימים בגוף האדם. פיתוח טכנולוגיה זו בוצע בליווי של חוקרת מוח מישראל ופרופסור איטלקי בעל שם עולמי בתחום רפואת הקוואנטים. המדבקה מכילה ג'ל ייחודי בצורת משושה. תרכובת הג’ל החכם מאפשרת הטמעת ואגירת מידע רחב של תדרים. הגוף מזהה את התדרים שבמדבקה בקלות ונעזר בהם כדי לטרגט את עצמו לתדר הספציפי לו הוא זקוק. כלומר, לאיבר או למערכת שיצאו מאיזון

צילום: צילום: יח''צ

אל תטעו. המדבקה אינה מכשיר חשמלי ששולח פולסים חשמליים. היא גם לא תרופה שמכילה חומר כימי. זה הגוף שמחליט באילו תדרים להשתמש כדי להביא את עצמו לאיזון. בלי תופעות לוואי ובלי שום התערבות פולשנית. 100 אחוז טבעי. המדבקה נגד סטרס וחרדות מצליחה לעזור לצעירים, למבוגרים ואפילו לילדים. בעזרת המדבקה הגוף מצליח לאזן את רמות המתח והחרדה וכתוצאה מכך לשפר את השליטה על המחשבות, לאזן תחושות ורגשות שליליים, לאזן את פעילות המערכת ההורמונלית, מערכת החיסון ומערכת העצבים והכל בהתאמה אישית לצורך של המשתמש.

מדובר בתהליך לטווח הקצר - הקלה בתחושות תוך פרק זמן של בין שבועיים לשלושה (לקוחות דיווחו על הקלה במקרים מסוימים גם תוך שבוע) וגם בתהליך לטווח הארוך – לאחר מספר חודשים הגוף מגיע למצב של יציבות ואיזון ללא שימוש במדבקה, בלי לפתח תלות או להעמיס בהיבט הכלכלי. תהליך הטווח הארוך נקרא גם תהליך האפקט המצטבר: גוף האדם מצליח לשמר את האיזון שהוא מבצע, ממש כמו שהוא יודע לתקן פצע בעור. 

צילום: צילום: יח''צ

תוצאה של התמדה בשימוש במדבקה מאפשרת לגוף לשפר את תהליך ניקוי הרעלים (דיטוקס) והורדת רמת המתח והחרדות. השפעה זו תורמת להעלות את תחושת הביטחון העצמי ולחזק את הדימוי העצמי החיובי וכך מורגש שיפור בתחומים כגון איכות שינה, תפקוד בעבודה, הגשמה עצמית, תקשורת בין אישית, זוגיות רגועה ומאוזנת יותר, ניצול הזמן בצורה אפקטיבית ומשמעותית יותר והנאה משגרה מאוזנת ויציבה. בנוסף, המדבקה יכולה גם להקל על שאר בני המשפחה, כי כשאתם במצב הכי טוב שלכם גם לבני הבית טוב יותר. 

מדבקות התדרים החכמות של MODEANY  מאושרות על ידי מכון התקנים. הן לא כוללות שום מרכיב כימי ולפיכך, אינן מוגדרות כתרופה ולא נדרש מרשם כדי לרכוש אותן. מלבד המדבקה נגד סטרס וחרדות, לחברה מוצרים נוספים של מדבקות חכמות המסייעות בתחומים כגון: הפרעות קשב וריכוז, בעיות שינה, ניקוי רעלים, חיזוק הגוף ופיברומיאלגיה. כולן כמובן פועלות באותה צורה והינן 100 אחוז טבעיות, ללא חומרים כימיים וללא תופעות לוואי.

הטכנולוגיה של חברת MODEANY משתלבת באופן טבעי באורח חיים בריא שכולל גם תזונה נכונה, שינה טובה ופעילות ספורטיבית (תמיד מומלץ אבל לא מחייב כדי שהטכנולוגיה תעבוד), מסייעת לגוף באחוזי הצלחה גבוהים לשפר תהליכים טבעיים והופכת את המושג איכות חיים לדבר אפשרי וישים.

לפרטים נוספים ורכישת מדבקות דרך האתר

אינסטגרם

פייסבוק