סופלס ישראל – ציוד הכושר המהפכני

בכל תחום בעולם הצרכנות יש את אלו שמובילים אותו, אלו שבאמצעות חדשנות, חזון מובהק, ורצון אמיתי לספק לקהל מוצר טוב, יגיעו לעמוד בחוד החנית. אין ספק שחברת Suples ltd., חברה בינלאומית המייצרת מערכות אימון המציעות שיטות אימון מתקדמות וחדשניות, היא אחת מהחברות האלה, וכך גם השלוחה הישראלית שלה "סופלס ישראל" בניהולם של מיה תדהר ותומר סבג

בשיתוף - סופלס ישראל

 

צילום: סיני דודפור

חברת Suples היא חברה אמריקאית שהוקמה בשנת 2009 על ידי מתאבק נבחרת בולגריה וסגן אלוף העולם בהאבקות, איוון איוונוב. לאחר שתמה קריירת ההאבקות שלו, בחר איוונוב לעבוד עם מתאבקים צעירים בארה"ב ותוך כדי העבודה איתם הרגיש שאין לו מספיק מענה בתחום ציוד הכושר כדי לאמן את הצעירים באופן שיקדם אותם. לאט לאט החל איוון להמציא ולייצר בעצמו ציוד עמו אימן את הילדים, כאשר הוא מתחיל מבובות האבקות וממשיך אל השק הבולגרי - ההמצאה הייחודית שנתפסה כמו אש בשדה קוצים וחצתה את גבולות עולם אומנויות הלחימה גם אל עולם הפיטנס וחדרי הכושר.

 

סופלס ישראל נוסדה בארץ על ידי מיה תדהר, מאמנת כושר מזה 20 שנה, לאחר שנחשפה אל החברה ואל הציוד הייחודי שלה בתערוכת ספורט בגרמניה בשנת 2015. ההתרשמות של מיה מן הציוד הייחודי היא שגרמה לה לפנות אל בעלי החברה ולהחליט שהיא מביאה את הבשורה המהפכנית לישראל. בשנת 2017, הצטרף למיה בניהול בעלה תומר סבג, ויחדיו הם מתפעלים את השלוחה הישראלית של חברת סופלס העולמית, לרבות מכירת הציוד והעברת קורסים והכשרות על מערכות האימון, מתן חסויות לספורטאים ותחרויות, כולל פתיחת ליגת ההאבקות לצעירים עד גיל 12. מיום היוסדה ועד היום, סופלס ישראל היא היבואן הרשמי והבלעדי בארץ למוצרי חברת Suples ltd.

צילום: סופלס ישראל

הכירו את המוצרים

אחד המוצרים המוכרים והפופולריים ביותר הוא השק הבולגרי. "הוא כל כך פופולרי שאפילו התחילו לצוץ כל מיני חיקויים וזיופים שלו" מספרת מיה, "אבל אף אחד מהם לא מתקרב למקור מבחינת איכות ונוחות. מדובר בשק שצורתו דומה לזו של בננה גדולה, המגיע בגדלים שונים ונע ממשקל 3 קילוגרם עד ל-38 קילוגרם". השק הבולגרי נועד לעבוד על הגוף כולו, כאשר צורתו הייחודית היא שמאפשרת לבצע עמו שלל תנועות מורכבות המשפרות מספר מערכות תנועה בו זמנית, ומתאימות למתאמנים מכל גווני הקשת, החל מאלו שמבקשים לעבור שיקום, ועד לאלו המבצעים תנועות אגרסיביות מאד מעולם אומנויות הלחימה – השק עמיד לכל מטרה.

צילום: סופלס ישראל

מוצר פופולרי נוסף הוא מערכת הרצועות האלסטיות, המגיעות באורכים שונים וברמות התנגדות שונות, המאפשרות לבצע איתן מגוון של תרגילים ופיתולים פונקציונאליים. "הרצועה מאד נעימה על הגוף" אומרת מיה, "היא לא מכאיבה, מה שמאפשר לעשות איתה תנועות יותר מורכבות עם רוטציות המתאימות לשיפור התנועות היומיומיות, ולא כמו עוד סתם גומייה או רצועת תלייה רגילה שעושים משיכה ודחיפה בלבד. מדובר ברצועות שמרכיבות מערכת, וניתן לחבר אותן למגוון ענק של אביזרים כגון מוט, ידיות עץ, סוגרים לקרסוליים, חגורת מותן, חבל משיכה או משקוליות".  את כל אחד מהפריטים הללו ניתן לרכוש בנפרד, לפי הצרכים והרצונות של המתאמנים, ולעבוד באופן מודולרי עם הרצועות והאביזרים.

 

בחירת החומרים הייחודית

אחד הדברים שמאפיינים את מוצרי סופלס זו המחשבה על העיצוב ונוחות השימוש. מעבר למודולריות ואפשרויות ההתאמה האינסופיות, מוצרי החברה מיוצרים מחומרים נעימים ומגנים. כך למשל, משקולת קטלבל שלרוב מיוצרת מברזל, במקרה של סופלס מיוצרת מעור או מויניל. באופן זה, הציוד יכול להיזרק על כל משטח, מבלי לפגוע במשטח כלל, ויתרה מזאת מבלי לפצוע או לסכן את המתאמן באופן כלשהו.

 

סופלס בעת קורונה

במהלך השנים האחרונות מכרו סופלס ישראל את הציוד למועדוני כושר, סטודיו לאימונים או למדריכים אישיים. מאז הסגר הראשון, פנו אליהם יותר ויותר מתאמנים שהם לא מדריכים שרוצים להתאמן בבית, ומעוניינים בציוד המתאים לשימוש ביתי, מה שילד אצל תומר ומיה אפיק שירות חדש. "מדובר בציוד מאד ייחודי, ולקוחות רבים רכשו אותו מבלי באמת להבין איך למצות את היכולות שלו עד תום" מספרת מיה. "בעקבות כך, התחלנו לעשות שידורי לייב עם הציוד, ולאפשר לכל מי שרכש ציוד של סופלס, להיכנס ולהשתתף באימונים מקצועיים בחינם ולהתאמן יחד אתנו אונליין. באימוני הלייב ניתן לראות אינסוף תרגילים שניתן לעשות עם הציוד, מה נכון ומה לא נכון לעשות, ולקבל המון המון אינפורמציה ותמיכה מקצועית מקיפה, דבר שלרוב לא מקבלים בחנויות אחרות שמוכרות ציוד כושר. וזה בנוסף לתרגילים שניתן לראות אצל מיליוני לקוחות סופלס מכל העולם שמפרסמים במדיות השונות".

 

credit="סיניקל להבין כי איכות השירות של סופלס ישראל לא נופלת מאיכות המוצרים וכי תומר ומיה מקפידים להוות מענה זמין וקבוע לכלל הלקוחות. "כל מי שעשה בעבר את הקורס על השק הבולגרי, לדוגמה" מספר תומר. "מקבל את האפשרות להצטרף שוב לריענון, ללא עלות נוספת. יש לנו קהילה ענקית מכל הארץ שנוצרה עם כל הלקוחות שלנו מכל המגזרים, יהודים מוסלמים ונוצרים, שעוזרים אחד לשני, במיוחד עכשיו בתקופה בה אנשים רוצים לשמור על שגרת כושר בבית בעת הסגר. עם המוצרים האיכותיים של סופלס שמחזיקים מעמד לשנים, והתמיכה והליווי שלנו, זה לגמרי אפשרי״.

https://www.youtube.com/watch?v=7zfvw_stfU4

סופלס ישראל

כתובת: ברנר 8, חולון

טלפון: 054-2006017

אתר: https://www.suples.co.il/

פייסבוק: https://www.facebook.com/Suples.co.il

אינסטגרם : https://www.instagram.com/suples.israel/