עופר שם טוב – פשוט להצליח

כמה פעמים הרגשתם שאתם לא מממשים את הפוטנציאל שלכם? רוצים לחיות חיים מלאים בהגשמה עצמית ולא יודעים איך לדחוף קדימה? הכירו את עופר שם טוב – יזם, מרצה, ומנחה סדנאות וקורסים להתפתחות אישית, שבאמצעות הכריזמה הייחודית שלו ושיטות מרתקות בהן הוא עובד, יגלה לכם את סודות ההצלחה ואיך להפוך את עצמכם לגרסה הטובה ביותר שלכם.

בשיתוף : עופר שם טוב

חיפש ריפוי ומצא את ייעודו

עתידו של עופר היה נראה ורוד ומבטיח, כממשיך דרכו של אביו – שהיה קבלן מצליח בירושלים. אך כשנפטר האב, כשעופר היה רק בתחילת שנות ה-20 לחייו, כל עתידו הפך לוט בערפל. האובדן המטלטל שחווה היה קשה מאוד עבור עופר, ביטחונו העצמי נפגע ונחלש, ומתוך כאב זה יצא לתהליך עוצמתי, שיגלה לו את ייעודו החדש. עופר החל תהליך של ריפוי נפשי, דרך חקירה וחיפוש תשובות, הוא נחשף לעשרות ספרים, מקורות מהיהדות, והתגלגל לעולמות הקואצ'ינג כשלמד אצל המנטור המפורסם אליהו שירי. ״מהיום הראשון של הקורס הראשון שעשיתי, ידעתי שמצאתי את הייעוד שלי״, מספר עופר. כחלק מתהליך הגילוי, עופר החל תהליך נוסף של חזרה בתשובה והוא העמיק בעולם האימון האישי דרך לימודיו ב6 מכללות שונות המקנות ידע על גישות שונות להתפתחות אישית/רוחנית/עסקית.

כיום, הוא בעל עסק של סדנאות וקורסים להתפתחות אישית שנקרא "עופר שם טוב – פשוט להצליח". עופר מתמקד ב-NLP, קואוצ'ינג, IAQ, סוגסטיה ומגוון שיטות נוספות. ״אמנם עד היום יש לי חברת השקעות בנדל"ן, בה אני שותף ביחד עם אלי אחי הגדול, אבל אני מתפקד בה על תקן משקיע, והשגרה שלי מלאה בחיי המודעות וההצלחה שבחרתי לעצמי, בהרצאות וסדנאות, שאני עושה בשלוש השנים האחרונות".

להפוך לגרסה הכי טובה שלך

המוטו המוביל את עופר הוא ״הצלחה היא לא המפתח לאושר, אלא אושר הוא המפתח להצלחה״, ודרך מקורות מתורת הקבלה והחסידות הוא מנחה אנשים איך להפוך להיות מאושרים יותר, ללא תלות באירוע חיצוני. ״יש עבודה, צריך להשקיע, אבל כל אדם יכול להיות מאושר״, מסביר עופר, ״אושר זה להיות שמח בחלקי ממה שיש וגם ממה שאין, בכל תחום. ככה אני חי״ וזה מה שמייצר הצלחות לאורך שנים. הוא הגיע מעולם היזמות והיו לו אפשרויות רבות לתעסוקה, אך הוא בחר בנתיב האימון והטיפול בגלל שהרגיש צורך חזק לסייע לאנשים ולהשפיע. למעשה, הוא יצר שילוב ייחודי בין עולם היזמות לבין עולם האימון, המושתת על מחקרי מוח, טכניקות התפתחות אישית המובילות בעולם ועקרונות של אמונה בהשגחה פרטית, הנגישה לכל אדם ומעניקה הזדמנות לייצר שינוי אמיתי.

צילום: צילום : יח''צ

״לתכנת את עצמנו מחדש כדי להשיג תוצאות טובות יותר״

הסדנאות שעופר מציע בעסק שלו, כוללות 3 מפגשים, האורכים 4 שעות כל מפגש, והוא מאפשר הרשמה לקורסים מעמיקים יותר האורכים 7 מפגשים ויותר. בנוסף להיותו מאמן אישי ומרצה פרונטלי, עופר מציע קורס דיגיטלי שנקרא ״לצייר את העתיד, לחיות את ההווה״, שמיועד לכלל האוכלוסייה ובפרט לבעלי עסקים וליזמים צעירים. בקורס זה, עופר מלמד איך להגדיר מטרות גבוהות ולהתחיל להשיג אותן בפועל, עבור כל מי שרוצה להיות שמח יותר, ולהשיג תוצאות טובות יותר בחיים.

עופר שם טוב מסייע לאנשים רבים לשדרוג התפתחות אישית, שלפיו, על ידי טכניקות ושיטות ספציפיות ניתן להגשים את הפוטנציאל הטמון בנו להיות מי שאנו רוצים להיות. בנוסף, בחצי השנה הקרובה עופר עתיד לפתוח מרכז הרצאות להתפתחות אישית בירושלים, והשאיפה לעתיד היא לעשות את אותו הדבר ברחבי הארץ.

צילום: צילום : יח''צ

מכין את הקרקע לבניית בית

על אף שהשיג כמעט את כל המטרות שהציב לעצמו, עופר פועל למצוא את האישה שתצעד איתו יד ביד במסע של החיים. עם גישה חיובית ואופטימית לצד חקירה ולמידה עם כל הכלים שעומדים לרשותו, עופר מכין את הקרקע לרגע המיוחל בו יפגוש את האחת שלו, והחליט להתמחות בזוגיות עבור זה. ״כשאפגוש את האישה שלי, הזוגיות תהיה הדבר הכי חזק ועוצמתי בחיים שלי״, משתף עופר, ״אני עובד על עצמי עם כל הכלים שיש ברשותי כדי לעשות את אותו מהפך שעשיתי בחיים האישים שלי גם בנושא הזוגיות, וחלק מזה הוא להיות שלם ומאושר גם במצב הקיים ללא זוגיות״.

 

עופר שם טוב – פשוט להצליח

אתר הבית

יוטיוב

אינסטגרם

פייסבוק