רשת בתי הספר והגנים שובו: יש לנו שיטה והיא מנצחת!

נעים להכיר, שובו - רשת חינוך פרטית מגיל גן ועד כיתה י"ב הפרוסה ב-19 ערים ברחבי הארץ, מעכו ועד באר שבע. שובו מתהדרת בשביעות רצון גבוהה מצד ההורים והישגים לימודיים מהגבוהים בישראל. כל אלה יחד מציבים את רשת החינוך שלנו בראש רשימת בתי הספר המבוקשים בארץ. מה המתכון לשיטה המנצחת? מומלץ לכל הורה לקרוא עד הסוף.

גן ילדים שובו

שובו: כולם משבחים ואנחנו גאים

ראש הממשלה: "רשת שובו היא שילוב ייחודי של שני עמודי הצלחות - דרישות גבוהות וגם להיות יהודי". הציטוט הזה של ראש הממשלה הוא למעשה ספויילר לשיטה ולהצלחה של רשת בתי הספר והגנים של שובו. ראש הממשלה לא היחיד. המשפט הזה למעשה מסכם את מה שהורים ששולחים את הילדים והילדות היקרים שלהם לבתי הספר חושבים וחווים בכל שנה עוד מתחילת שנות ה-90.

"רמת לימודים גבוהה, ערכים ומסורת יהודית בבית ספר הם שלושת הדברים שהיו חשובים לנו בהרשמה של הבן שלנו לבית ספר שובו" תגובות כאלה ואחרות מהורים מגיעות לאוזנינו יום יום ואנחנו גאים ואסירי תודה על כך. נו, אז מה עומד מאחורי ההצלחה? פשוט מאוד, יש לנו שיטה ייחודית המורכבת מחיבור נכון בין יום לימודים ארוך, לימודי מדעים ומתמטיקה ברמה גבוהה, לימודי אנגלית - החל  מכיתה א', כאשר בבתי ספר אחרים מתחילים בכיתות גבוהות יותר, לימודי יהדות לחיזוק הזהות, לימודי העשרה מתקדמים ובנוסף אנחנו רשת בתי ספר היחידה בישראל שמקבלת את כולם באהבה, ילדים וילדות מכל העדות, דתיים וחילוניים -  זאת הדרך בה אנו צועדים ומובילים את הדור הבא להצלחה.

שובו: בית ספר בוטיק

הקפדה על מספר קטן של ילדים בכיתה, חוגי העשרה כמו שחמט, רובוטיקה ומוסיקה, "חרמות" לא בבית ספרנו. אפס סובלנות לאלימות פיזית או מילולית וצוות נפלא שפועל במסירות בכל הארץ - הנהלה ומורים הנגישים להורים ולילדים בכל זמן הופכים את בתי הספר שלנו לייחודי ומשפחתי. דבר שחשוב לציין, למרות שמדובר בבית ספר פרטי, עלות ההרשמה היא כמו לכל בית ספר רגיל אחר, עובדה המאפשרת להורים לבחור לאן לרשום את הילדים שלהם בין אם מדובר בגן, כיתה אלף, חטיבה או תיכון, מבלי לחשוש מההיבט הכלכלי.

בימים אלה נפתחה ההרשמה לעולים לכיתה א' בכל הארץ. להרשמה ולפרטים נוספים לחצו כאן >

המספרים מדברים בעד עצמם

רשת בתי הספר שובו היא לא פחות מאימפריה החולשת כמעט על כל המדינה ונהנית מאחוזי בגרות וציוני בגרות מהגבוהים בארץ - ועם תוצאות כאלה באמת שאי אפשר להתווכח. מאחר וברור שלא מדובר בקסם כנראה שהדרך שלנו נכונה שמוכיחה את עצמה שנה אחר שנה.

ילדיפ לומדים ברשת בתי הספר שובו
צילום: צילום: יח''צ

ההרשמה לכיתות א' החלה ואתם מוזמנים לשאול שאלות על המתכון שלנו להצלחה של הדור הבא >

לסיום, הבטחנו לכם מתכון* להצלחה, אז הנה הוא - תיהנו

החומרים הנדרשים:

  • ים של אהבה
  • אין סוף ערכים
  • הצטיינות
  • 6 ימי לימוד
  • ליבה
  • אנגלית מכיתה א'
  • העשרה
  • זהות יהודית
  • קערה
  • כף

אופן ההכנה:

לוקחים קערה שופכים פנימה 6 ימי לימוד ברמה גבוהה

מוסיפים מקצועות ליבה, אנגלית מכיתה א', זהות יהודית והעשרה.

מערבבים הכל עם אהבה שהכנו מראש,

מפזרים אפס סבלנות לאלימות, מוסיפים ערכים ושאיפה למצויינות

ומקבלים: רשת חינוך לגנים ובתי ספר ברמה הגבוהה ביותר.

ילדיפ לומדים ברשת בתי הספר שובו
צילום: צילום: יח''צ

רשת בתי הספר והגנים שובו - ממליצה לבתי ספר אחרים לנסות את המתכון - ממש ללקק את האצבעות.