קדומי פרפיום : החנות שהולכת לשנות את תחום הבישום בישראל!

קדומי פרפיום הינה חנות בשמים יוצאת דופן בעלת קונספט מהפכני וחזון נהדר: לאפשר לכל אדם לבטא את הייחודיות שלו וליצור תדמית ומוניטין באמצעות הניחוח המותאם במיוחד עבורו!

בשיתוף קדומי פרפיום

נשמע מדע בדיוני? אז זהו שלא, אחרי שיחה עמוקה עם אמיר קדומי בעל החנות התרשמנו לגלות על מה מדובר וכיצד זה עובד!

"אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני"

בכל פגישה חדשה בין מספר אלפיות השנייה למספר דקות נוצר רושם ראשוני כלשהו וקשה מאוד לשנותו לחיוב או לשלילה, מה שהופך את הרושם הראשוני לחשוב מאוד ביחסים העתידיים בין אותם אנשים.

לכן בעל החנות אמיר קדומי לקח על עצמו את המיזם והקדיש שנים מחייו על מנת לבצע מחקר מעמיק בתחום הבישום בארץ ובעולם יחד עם צוות מומחים ורוקחים שהוכשרו במכללה הטובה ביותר בצרפת שעבד עמם, כל זאת כדי להוליד את החנות שמגשימה את החזון - להתאים בושם לכל אחד ואחת בהתאמה אישית ומדויקת.

אז איך זה עובד?

קדומי פרפיום מאמינים שבושם הוא הרבה יותר מאשר אביזר אסתטי, הניחוחות גורמים למוחנו להפריש אנדורפינים המשפיעים באופן ניכר על רגשותינו. קדומי פרפיום לקחו את תחום הבישום צעד אחד קדימה ובנו אלגוריתם מיוחד שעובד על סמך שאלון אישי המתבצע ע״י אחד מאנשי הצוות המומחים של קדומי פרפיום.

השאלון מתמקד בעיקר בשלוש תכונות עיקריות:

אופי, השראה וסגנון אישי.

לאחר סדרת שאלות הלקוח מצליח למצוא את הבושם בעל הניחוח המיועד עבורו שיגרום לו להבליט את הנוכחות שלו ולהעביר את המסר המתאים אל העולם.

אתם יותר בקטע של בשמים מחו"ל?

אז חכו לשמוע מה יש לקדומי פרפיום להציע לכם

קדומי פרפיום מאמינה שאיכות היא לא מילה גסה, איכות היא חובה וזכות!

לכן הם דואגים להעניק ללקוחותיהם את מיטב המוצרים האיכותיים ביותר אשר מגיעים מהספקים הרשמיים, לדבריהם זוהי חובתם המוסרית אל מול לקוחותיהם.

במאגר הבשמים של קדומי פרפיום ניתן למצוא מגוון רחב וייחודי של בשמים המתאימים לגברים ולנשים, מהמותגים המובילים והנחשקים בעולם מהם: דולצ'ה וגבאנה, פראדה, ורסצ'ה, נרסיסו, גרלן, ברברי, קלואה, גוצ'י ועוד עשרות מותגים המיובאים מחו"ל שחלקם אינם ברי השגה בארץ כגון מותגים מדובאי, לונדון, איטליה, צרפת ועוד...

כל זאת על מנת לאפשר ללקוח את היכולת למצוא את הבושם המותאם במיוחד עבורו.

ולגבי המחירים? אתם יכולים כבר לחסוך את כרטיס הטיסה לאירופה!

בקדומי פרפיום שמו לעצמם מטרה להוביל את תחום הבישום בישראל ולהצליח לפתוח סניפים רבים בפריסה ארצית. 

הם יודעים שעל מנת להצליח להשפיע ולשנות את התחום לטובה עליהם להיות אטרקטיביים ביותר כדי להצליח לפנות לכלל האוכלוסייה, לכן הם מקפידים על מחירים משתלמים ונוחים לכל כיס - עד 60% זול יותר ממחירי הצרכן!

צילום: קדומי

בטח נשאלת השאלה איך משתלם להם לתחזק את כל זה כי במובן מסוים זה נשמע כמו גן עדן עלי אדמות. 

לכן בשיחה שערכנו עם אמיר קדומי הבעלים של החברה נמסר שהוא והצוות שלו אוהבים ניחוחות בכל ליבם ופועלים מתוך תשוקה עמוקה לעולם הריחות ומתוך הנאה מושלמת מהתגובות של לקוחותיהם. הוא והצוות שלו נהנים מהעשייה ומרגשותיהן ותחושותיהן של הלקוחות לאחר שביצעו רכישה בקדומי פרפיום. 

לבסוף הוא מצטט:

"אנחנו בקדומי פרפיום יודעים שרק שירות טוב או רק מקצועיות בעבודה אינם מספיקים, לכן אנו דואגים להעניק ללקוחותינו שירות מושלם לצד מקצועיות ואמינות על מנת לייצר אצלם תחושת סיפוק עילאית."

לסיכום, אנחנו ממליצים בחום לבקר בחנות הבוטיק המטריפה והייחודית של קדומי פרפיום ברחוב יהודה הימית 6, ת"א יפו! 

פרטים נוספים:

פייסבוק

אינסטגרם

פלאפון ליצירת קשר: 052-852-8898

כתובת : יהודה הימית 6 , ת"א יפו

בוויז : קדומי פרפיום