סיטי פרוייקטים יזמות והתחדשות עירונית: משנים את פני המדינה

למרות כל ההבטחות של הממשלות האחרונות, מחירי הנדל"ן בישראל המשיכו לעלות, וכיום הסיכוי להשיג דירה במרכז הארץ במחיר שפוי קטן ביותר עד לא קיים, להוציא עיר חוף אחת, בת ים

פרוייקט בשיווק של סיטי פרוייקטים

בשנים האחרונות העיר שגובלת עם תל אביב וחולון ביצעה את המהפך הגדול והמרשים ביותר מבין כל ערי ישראל, כאשר זו בעטה את כל הסטיגמות הישנות והמבנים המתקלפים, והחליפה את אלו בזכות פרויקטים רבים של בנייה מודרנית ומתקדמת של בנייני מגורים, מגדלי משרדים ומסחר, דבר שגרם לצעירים רבים מכל רחבי הארץ לרצות לבוא ולהתגורר בעיר עם רצועת החוף היפה ביותר במדינה.

ההגירה החיובית אל בת ים הביאה לשינוי מידי בכל אספקט, כולל זה הנוגע לעולם החינוך של הדורות הבאים. על פי נתוני משרד החינוך לשנת 2019, בת ים הייתה אחת מהערים המובילות באזור גוש דן בכל הנוגע לתלמידים הזכאים לתעודת בגרות, כ- 83.1%. כמו כן, משרד החינוך הצביע על עלייה שנתית של כ- 40% בכל הנוגע למספר התלמידים בעיר הלומדים ל 5 יחידות במתמטיקה.

כאשר לוקחים בחשבון כי בשנה הבאה נראה את הפתיחה של קו הרכבת הקלה מבת ים לתל אביב (הקו האדום) שיחבר את בת ים אל מרכז העניינים הארצי, אין זה פלא כי כבר עכשיו מחירי הדירות בתוואי המסילה עלו בכ- 15%, והצפי הוא לעלייה גדולה עוד יותר, וזה רק קמצוץ נוסף מהפיתוח וההתרחבות של העיר.

מובילים את הבנייה בבת ים

בעלי סיטי פרוייקטים
צילום: צילום: דודו יצחקי

בדיקה שערכנו גילתה כי מי שאחראים על חלק נכבד מקפיצת המדרגה הכל כך מרשימה שהעיר בת ים ביצעה היא חברת "סיטי פרוייקטים יזמות והתחדשות עירונית", בניהולם של משה שרון ועורך הדין אמיר פרס. מדובר בחברה אשר מדורגת בחמישיה הפותחת בדירוג של החברות הגדולות בארץ בנושא התחדשות עירונית ובכמות הפרויקטים והדירות.

ההיכרות של משה שרון עם העיר בת ים החלה לפני שנים רבות, כאשר כיהן כמנהל בכיר באגף ההנדסה של העירייה המקומית, בעוד אמיר פרס היה שותף במשרד עורכי הדין "הרצוג פוקס נאמן", שם היה ממונה על תחום קבוצות הרכישה וההתחדשות העירונית, ולפני 4 שנים השניים החליטו להביא את כל הניסיון הרב שצברו אל חברת יזמות אחת.

סיטי פרוייקטים יזמות והתחדשות עירונית: ליווי צמוד של בנק הפועלים

נכון להיום "סיטי פרוייקטים יזמות והתחדשות עירונית" הם בעלים של כ-48 פרויקטים שונים ומגוונים בערים בת ים, ראשון לציון, חולון, תל אביב וטירת הכרמל. מדובר בפרויקטים של תמ"א 38, תמ"א 38/2, פינוי בינוי, כמו גם פרויקטים של עירוב שימושים - גישה הדוגלת בשילוב של מספר שימושי על אותו מתחם עבור מגורים, מסחר, משרדים וכד'.

בשונה מחברות אחרות בסדר גודל עוצמתי וגדול בישראל, משה שרון ואמיר פרס היו שמחים להישאר מחוץ לאורות הזרקורים ולהמשיך בפעילות השקטה שלהם בשטח, אך העובדה שהחברה שבבעלותם מדורגת במקום גבוה במיוחד ב ,BDI ולאור העבודה כי למרות ש"סיטי פרוייקטים יזמות והתחדשות עירונית"  עוסקת בתחום סבוך אשר מגלגל בכל שנה מאות מיליוני שקלים, לא נרשמה כנגדם תלונה או תביעה אחת, גורמת למשקיעים ולחברות הנוגעים לעולם הנדל"ן לרצות ולשתף עימם פעולה.

למדנו כי בין יתר הספקים המובילים של "סיטי פרוייקטים יזמות והתחדשות עירונית" ניתן למצוא את חברות הדלתות המובילות בישראל, רב בריח ופנדור, מעליות אלקטרה, מטבחי דקל, נגב ומודי קרמיקה ועוד, כאשר הבנייה שלהם היא בנייה ירוקה מא' ועד ת', תוך כדי הקפדה על בידוד אקוסטי, איטום מושלם ומוצרים בעלי תו ירוק בלבד באתרי הבנייה השונים.

"סיטי פרוייקטים יזמות והתחדשות עירונית" היא לא רק חברה יזמית, אלא גם מבצעת את כל הבנייה בשטח, וזו מעמידה אותה בראש החזית בתחום הנדל"ן בישראל, כאשר משמשת כ One Stop Shop עבור כל פרויקט בו היא מעורבת. לכן אין זה מפתיע כי מי שבחרו להעניק ל"סיטי פרוייקטים יזמות והתחדשות עירונית" ליווי בנקאי צמוד בכל אחד מהפרויקטים שלהם הוא בנק הפועלים, וזה כולל בדיקה כלכלית, תכנונית וביצועית לאורך כל הדרך.

כך שכל מי שרוכש דירה או נכס נדלנ"י אחר דרך "סיטי פרוייקטים יזמות והתחדשות עירונית", הכסף שלו מופקד בחשבון הליווי מטעם הבנק והוא מקבל מהבנק ערבות בנקאית. מדובר בתעודת ביטחון הגדולה ביותר בישראל, כיוון שבנק פועלים ידוע בקשיחות ובדקדקנות שלו בכל הנוגע לפרויקטים בתחום הנדל"ן.

סיטי פרוייקטים יזמות והתחדשות עירונית: תוכניות גרנדיוזיות לעתיד

פרוייקט בשיווק של סיטי פרוייקטים
צילום: צילום: דודו יצחקי

משה שרון, אחד השותפים המנהלים בחברה שפך מעט אור על התנהלותם מחוץ לאור הזרקורים: "לאור הניסיון שצברנו בתחום, אנו שואפים לכך כי כל הפעילות הבנייה תפוקח  ותלווה על ידי עובדי החברה ולא ע"י צד שלישי, נכון להיות עובדים באתרי החברה כ- 300 איש, הכוללים בין היתר אדריכלים, שמאים, מעצבי פנים, מהנדסי ביצוע, משווקים, מנהלי חשבונות, מנהלי פרויקטים, עובדי בנייה מקצועיים ועוד.

אחת הסיבות להצלחת החברה הינה השקעת משאבים רבים לתחזוקת הקשר עם הדייר באמצעות מחלקת דיירים פעילה בראשות מנהלת מנוסה שכל תפקידה הינה לדאוג לדיירים השונים בכל אחד משלבי הפרויקט, כאשר דייר מפקיד בידנו את דירת המגורים שלו, אנו מחויבים לטעת בו את התחושה שהוא בידיים הכי טובות שיש.

בכל הנוגע לתוכניות לעתיד, סיטי מתכוונת להפתיע בבניינים מיוחדים, עיצוב שעוד לא נראה קודם לכן בישראל, עם ארכיטקטורה מיוחדת ודברים נוספים שעוד לא נראו בנוף הבנייה בישראל".

סיטי פרוייקטים יזמות והתחדשות עירונית: יצירת קשר

פרוייקט בשיווק של סיטי פרוייקטים
צילום: צילום: דודו יצחקי

על ההבטחה הזו של משה שרון ושאר הפעילות של חברת "סיטי פרוייקטים יזמות והתחדשות עירונית" אנחנו נמשיך לעקוב ולדווח.

לפרטים נוספים אודות הפרויקטים השונים של החברה, ניתן לחייג:

03-5510551

אתר

פייסבוק

אינסטגרם