קורנפלד נכסים: כל מה שרציתם לדעת על דירות נופש באילת

שנת הקורנה שינתה לא מעט את הנעשה במשק המקומי, כאשר בין היתר העניקה דחיפה עצומה לנישה שתפסה בעולם הנדל"ן בשנים האחרונות, ובעיקר בכל הנוגע לפעילות בעיר אילת

מדובר בדירות נופש להשכרה של יום עד מספר ימים, שמחליפות את הצורך להתאכסן בבתי המלון השונים, ומוזילה בצורה משמעותית את החופשה בעיר השמש הנצחית.

על מנת ללמוד יותר על הפעילות הזו ועל הנעשה בכלל בעולם הנדל"ן באילת, פנינו אל "קורנפלד נכסים", משרד בוטיק אשר פעיל באזור זה של הארץ כבר במשך 30 שנה.

בימים אלו המשרד משתייך לרשת ברוקר נדל"ן, רשת ארצית בעלת פעילות ענפה, ועל כל שאר הפרטים סיפר לנו עידן קורנפלד, ממנהלי הסניף.

צילום: צילום: עידן קורנפלד

קורנפלד נכסים – נעים להכיר

"קורנפלד נכסים" הוא משרד תיווך בוטיקי מהותיקים והידועים בעיר אילת.

מדובר במשרד שבו מעניקים ליווי אישי לכל דורש, לאורך כל תהליך הרכישה, מכירה או השכרה של נכס בעיר.

בזכות הניסיון, המקצועיות והקשרים ש"קורנפלד נכסים" יצרו לעצמם לאורך השנים, המשרד שלהם מהווה One stop shop  לכלל השירותים הנדרשים, אנשי מקצוע נלווים, הענקת ייעוץ וביטוח בכל הנוגע למשכנתאות ועוד.

צילום: צילום : עידן קורנפלד

המקומות החמים להשקעה נדל"נית באילת

עידן קורנפלד, מבעלי המשרד, הוא גם סוכן ביטוח במקצועו, על הפעילות העכשווית באילת בכל הנוגע לעולם הנדל"ן הוא סיפר:

"לפני שאני אספר על המקומות החמים ביותר להשקעה, צריך להבין קודם את התמונה הגדולה.

אומנם שנת הקורונה שבה בתי המלון היו סגורים, העניקה דחיפה משמעותית לדירות הנופש בעיר, אולם הדרישה למצוא בתים שכאלה, אם כדירות להשקעה, או על מנת להתארח, התעצמה וגדלה מאוד עוד קודם לכן.

הצורך הזה של דירות נופש החל לעלות בזכות תיירים שהגיעו לעיר, אך לא לחופשות של בטן גב בבתי המלון או על שפת הים, אלא כדי לצלול, כך שלא מדובר היה בתיירים "הקלאסיים", נקרא לזה ככה.

בשנה האחרונה, יותר ויותר ישראלים שלא הסכימו לוותר על החופשה השנתית שלהם באילת, ניצלו את דירות הנופש הללו בצורה אבסולוטית גם כן.

זאת הסיבה שעיקר הפעילות שלנו כיום מתייחסת לנישה הזו.

יש לנו מספר דירות נופש בבעלות המשרד, כך שאנחנו יודעים מצויין מה צריך לעשות וכיצד לנהל זאת נכון, ובמקביל יש לנו את כל הרקע והידע הנדרש, על מנת למצוא אופציות שכאלה גם עבור משקיעים אחרים.

רמזור אדום

בכל הנוגע למציאת דירות להשקעה, יש אזורים חמים שאנחנו מוצאים בהם עניין רב, ויש מקומות שכדאי להתרחק מהם.

למשל, יש באילת מתחם שנקרא "חברים בלגונה", אזור קלאסי לנופש מסוג זה, אבל הועד המקומי שם מתנגד שזה יהפוך להיות לאזור של השכרות.

כך שהעניין עכשיו הגיע לבית המשפט, ונראה מה תהיה ההחלטה שתתקבל שם.

מתחם אחר "לה פלמורה", שם בית המשפט החליט שלא להתערב בסוגיה הזו, כך שזו נשארה תלויה במלחמות בין הרשות המקומית, הועד האזורי וחברת הניהול שבמתחם, והציפייה היא שהם יצליחו למצוא שפה משותפת ויבנו תקנון מסודר.

אל האזורים הללו נכון להיום אנחנו לא מתקרבים, עד אשר נדע כי ישנה הסכמה כללית, כי הדבר האחרון שאנחנו רוצים לעשות, זה לסבך את הלקוחות שלנו בעסקה לא כדאית.

צילום: צילום : עידן קורנפלד

רמזור ירוק

במקביל, ישנה פעילות חיובית בשכונת המאפייה, מדובר בשכונה מתפתחת באילת.

יש שם שלושה פרוייקטים חדשים, השדרה, נווה צדק ובראון 42, ובמתחמים הללו שנבנים, יש הקצאה ברורה וידועה מראש לדירות נופש.

מדובר בדירות בנות שניים ושלושה חדרים.

גם על השטח של שדה התעופה הישן עומדים להוציא מכרזים שיחלקו את האזור כולו לשלושה חלקים, בתי מלון, דירות נופש ודירות למגורים.

אני יכול לספר לך שהאזורים הללו יוצרים עניין גדול מאוד בקרב קבלנים ומשקיעי נדל"ן.

קורנפלד נכסים – פעילות בשטח

הראייה המרחבית של "קורנפלד נכסים" מתובלת ביחד עם חדשנות דיגיטלית, כאשר הם מעניקים שירות תיווך וייעוץ בכל הנוגע לקנייה, מכירה, השכרה רגילה של נכסים, שטחים מסחריים ומגרשים לבנייה.

אולם הערך המוסף שלהם בא לידי ביטוי בזכות רשת של אנשי שטח שמפוזרים בכל מקום בעיר, שמיידעים אותם בכל שינוי שיכול להפוך ולהיות לעסקה פוטנציאלית עבור קהל הלקוחות שלהם.

"יש לי אנשי קשר בכל מתחם ומתחם בעיר, והם דואגים לעדכן אותי בכל פיפס, אם יש מישהו שרוצה למכור, אני יודע זאת ראשון.

אם יש מישהו שמתלבט, אני יודע זאת גם כן, ויכול להיכנס לפעולה.

לכן אנחנו עובדים מול הקהל פרטי, גופים מוסדיים, מול אנשי המקצוע הקטנים, וכמובן, גם מול מנהלי דירות הנופש, ויודעים לקשר בין האחד לשני בהתאם לצורך", הסביר עידן.

השפעת הסכם השלום עם האמירויות על אילת

בעקבות הסכם השלום שנחתם בין ישראל למדינות המפרץ, ישנו הסכם לשינוע נפט מאיחוד האמירויות דרך ישראל בקו ימי מאזור המפרץ הפרסי לאילת ומשם הלאה.

המהלך הזה כמו מהלכים מתוכננים נוספים, יעזרו לקדם את הכלכלה המקומית ולהקפיץ את פני האזור כולו קדימה, כאשר אילת תעמוד במרכז הזירה.

"זה יקפיץ גם את מחירי הנדל"ן בעיר, כך שכל מי שיקדים וימצא לעצמו נכס מתאים, יוכל לעשות זאת במחירים שהם עדיין מאוד אטרקטיביים", סיפר עידן קורנפלד לפני סיום השיחה.

קורנפלד נכסים – יצירת קשר

לפרטים נוספים על הנעשה באילת בכל הנוגע לעסקאות נדל"ן, כולל דירות נופש למכירה, חייגו עכשיו: 08-6344514 או 050-4269331 

אתר הבית

פייסבוק

אינסטגרם