מובילים: סוכנות הנדל"ן לידרס היא הכתובת שלכם למכירת ביתכם בהרצליה

סוכנות לידרס בהרצליה דורגה על ידי אתר מדל"ן בין שלושת משרדי התיווך המובילים בהרצליה, ובמקום הראשון מבחינת מספר העסקאות. מהן הסיבות להצלחה?

קשר שיא

לידרס היא סוכנות התיווך המובילה בהרצליה. האתר המוביל מדלן, דירג את לידרס כאחת משלושת סוכנויות הנדל"ן המובילות בעיר, והראשונה מבחינת כמות העסקאות בהרצליה. בלידרס יש עשרים ואחת אנשי צוות, העוסקים בליווי מוכרים וקונים בתהליך המכירה והרכישה, עסקאות שכירות, וכן שיווק של פרויקטים חדשים.

"הגודל של הסוכנות שלנו הוא אחד היתרונות הבולטים שלנו", אומר אדרי. "עצם היותנו המשרד הגדול ביותר בהרצליה, והיותנו פירמה בעלת משאבים, מאפשרים לנו להשקיע יותר בפרסום ובשיווק של הנכסים של לקוחותינו, אשר נותנים בנו את האמון להשיג את התוצאה הטובה ביותר. יש לנו מחלקה שמתמחה בשיווק דיגיטלי ופרסום במדיות השונות, כגון פייסבוק, גוגל, טאבולה, אאוטבריין וכדומה. בנוסף, אנחנו רותמים כל הזמן מערכות מתקדמות על מנת להעניק שירות יותר טוב ללקוחות שלנו, וכן לצורך ייעול תהליכי עבודה של סוכני המשרד. כל זה מאפשר לנו להגשים את המטרות של הלקוחות שלנו על הצד הטוב ביותר, ולהעניק לסוכני המשרד איכות חיים טוב יותר".

[youtube_embed youtube_id='https://youtu.be/zRCRu62lVXk']

מה עוד מייחד אתכם כסוכנות?

אדרי: "יש לנו סטנדרטים גבוהים מאד של מקצועיות נדל"ן. נקח לדוגמא מוכרים שרוצים למכור את הבית שלהם. הכי קל זה מיד לרוץ ולהעלות מודעה ולהתחיל לקבל פניות, אולם במרבית המקרים, פניות אלו מתבזבזות לשווא, היות ולא בוצעה עבודת הכנה מספקת.

אצלנו בלידרס עושים הכנה מקדימה ומדוקדקת, כדי שכאשר יבוא הקונה הנכון, לא יהיו הפתעות (לא לקונה ולא למוכר). קודם כל, אנחנו מוציאים את כל המסמכים של הנכס: היתרי הבנייה, הגרמושקה (תוכנית הגשה מקיפה) נסח טאבו וכדומה. כמו כן, אנחנו בודקים האם יש חריגות בניה בנכס, ואם ישנן כאלו, בודקים עם אדריכלית מומחית מטעמנו את המשמעויות השונות של החריגות, כל מקרה לגופו. בנוסף, אנו מבצעים הערכת שווי מקצועית לנכס, אשר מכילה את כל המסמכים הנ"ל, מידע על העסקאות השונות הרלוונטיות באזור, והמלצה על מחיר שיווק שימקסם את התהליך. לאחר מכן, אנחנו פורשים בפני המוכר תמונה מלאה של העלויות הנלוות למכירה, מס שבח, היטל השבחה וכדומה, כדי שלא יהיו הפתעות והכל יהיה ידוע מראש.

יניב אדרי קשר שיא
צילום: צילום: עופר שמעוני

כאשר אנו מלווים את הלקוחות שלנו באופן שתיארתי, הם מרגישים בטוחים בתוך התהליך, היות ומצד אחד אנחנו יודעים לתת מענה לכל שאלה שעולה להם, ומצד שני, אנחנו גם יודעים להעלות שאלות ולספק תשובות על נושאים שלעיתים הלקוח עצמו לא תמיד יודע שצריך לשאול. ככל שיש ללקוח יותר מידע והתמצאות בתהליך, סף החששות יורד, ותחושת הביטחון גוברת.

לאחר שאנחנו והלקוח מסונכרנים לגבי מטרת המכירה והמחיר המבוקש, אנחנו מאפיינים את קהל היעד הפוטנציאלי שלנו, ואז בונים תוכנית שיווק מקיפה, אשר כוללת טרגוט ומיקוד לקהלים הרלוונטי, תוך הפעלת מחלקת השיווק הדיגיטלית שלנו למקסימום חשיפה לקהל הנכון. בתוך תהליך המכירה, אנחנו עובדים בשקיפות עם הלקוחות שלנו לגבי הפרסום בדיגיטל, מראים להם את הנתונים, את החשיפות, נתונים ממערכות הדיוור שאנחנו מוציאים וכדומה. השקיפות שלנו כלפי הלקוח היא משהו שאנחנו מאד מתגאים בו".

ענף שבו מעטים שורדים

אני מבין שלמרות בתחום בתיווך אחוז הנשירה הוא מאוד גבוה, אצלכם כמעט כל מי שנכנס לעבוד מגיע לתוצאות יפות. מה הסוד שלכם להצלחה בענף התיווך?

אדרי: "יש ארבעה מרכיבים עיקריים, שלדעתי מביאים לכך שכל מי שנכנס לעבוד בלידרס ממקסם את הפוטנציאל שלו כסוכן נדל"ן. קודם כל לא כל אחד שרוצה יכול להצטרף ללידרס: חשוב לנו אנשים עם אותו "D.N.A" שלנו, אנשים עם ערכים, כאלו שלא מסתכלים על הלקוחות מנקודת מבט של עסקה בודדת, אלא מסתכלים תמיד איך להפוך את הלקוח לשגריר שלנו, שימליץ עלינו לאחרים בהמשך. אנחנו מחפשים אנשים שמבינים את הכוח של שיתוף פעולה, ומבינים שכדי להצליח צריך כל הזמן ללמוד, לא משנה כמה זמן אתה בתחום. ברגע שסביבת העבודה שלנו מורכבת מאנשים כאלה, המוטיבציה של כולם עולה משמעותית והדבר מתבטא בתוצאות.

המרכיב השני הוא העובדה שיש לנו משאבים רבים, ואנו משקיעים המון בשיווק, בהרצאות מקצועיות ובמערכות ממוחשבות כדי לספק יותר מהכל לסוכני הנדל"ן שלנו: יותר לקוחות, יותר כלים מקצועיים, יותר זמן פנוי ויותר איכות חיים. צריך להבין שהתפיסה שלנו, היא שהסוכן בלידרס הוא הלקוח שלנו: מכאן נגזרות כל הפעולות שאנו עושים וכך אנו בונים את ההשקעה שלנו בסוכנים.

המרכיב השלישי הוא מודל הרווחים. יצרנו מודל חלוקת רווחים ייחודי, שמאפשר לסוכני הנדל"ן שלנו להרוויח מעסקאות 85% משכר הטרחה, דבר המגדיל משמעותית את המוטיבציה של הסוכן להצליח.

המרכיב הרביעי, הוא היכולת לייצר יותר הכנסות גם על ידי הגדלת העסק של כל סוכן, באמצעות הכשרה וליווי של סוכנים חדשים. למשל, יש לנו כיום חמישה סוכנים שמעבר לעסקאות שהם עושים, הם מרוויחים על עסקאות של סוכנים אחרים, בין 30% ל-40% מכל עסקה. כל אלו מהווים את מרכיבי ההצלחה של סוכני הנדל"ן בלידרס.

צילום: צילום: יח''צ

כמה מילים על מצב השוק נכון להיום?

אדרי: "מאז הקורונה, הביקושים בכל הארץ מאד גבוהים. גם בהרצליה, היצע הנכסים ירד בצורה משמעותית. יש בעיר עליות מחיר מתונות באזורים מסוימים, ובאזורים אחרים גם עליות תלולות. בנכסים מיוחדים כמו בתים פרטיים, דירות גן ופנטהאוזים הביקושים גבוהים עוד יותר. כיום יש גם התעניינות רבה מצד תושבי חוץ לארץ. יש לנו במשרדנו דוברי צרפתית, ספרדית, אנגלית ורוסית כך שאנו נותנים ללקוחות אלו מענה בשפתם. באופן כללי אפשר לומר שמאגר הלקוחות שלנו הוא הגדול ביותר בהרצליה ולכן אנו עושים יותר עסקאות מכל משרד אחר, כך גם מיקם אותנו אתר מדלן במקום הראשון בכמות עסקאות".

סוכנות תיווך נדל"ן לידרס

דף הפייסבוק של הסוכנות