ד"ר דני כץ – לעבור את השתלת השיניים במינימום כאב ומקסימום צחוק

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" על אנשי המקצוע האיכותיים ביותר בחרנו לבדוק גם את תחום רפואת השיניים בישראל והגענו אל אחד השמות הבולטים ביותר בתעשייה, ד"ר דני כץ.

בשיתוף ד"ר דני כץ – לעבור את השתלת השיניים במינימום כאב ומקסימום צחוק

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" על אנשי המקצוע האיכותיים ביותר בחרנו לבדוק גם את תחום רפואת השיניים בישראל והגענו אל אחד השמות הבולטים ביותר בתעשייה, ד"ר דני כץ.

מפיק, חבר המערכת, קפץ לקליניקה שלו ברחוב ויצמן 42 בעיר כפר סבא ושמע על כל החידושים בתחום שישראלים רבים נוטים לחשוש מהם.

ד"ר דני כץ, עם ותק של 36 שנה, הוא אחד מרופאי השיניים המוערכים ביותר בתחום כיום בישראל.

צילום: ד''ר דני כץ

את לימודי הרפואה עבר בהצלחה יתרה באוניברסיטת תל אביב ומהר מאוד הבין כי התמזל מזלו והתאהב בתחום שרובנו נוטים לסלוד ממנו.

הוא סיפר שיש בעיסוק הזה הרבה יותר ממה שנוטים לחשוב, הוא מצריך ידע רב אך גם מגע עדין והרבה הומור, "הפציינטים לא מאמינים שנגמר הטיפול ואני בינתיים נהנה להצחיק אותם, כמובן שהטכנולוגיה בתחום שהתקדמה עם השנים מייעלת משמעותית כל טיפול".

ד"ר כץ יבצע כל טיפול שתחפצו בו, מקטן לגדול, אבל החוזקה שלו היא ללא ספק השתלות ושיקום הפה.

לפני כמעט 20 שנה השלים את לימודי הדוקטורט שלו והתמחה בהשתלות.

צילום: ד''ר דני כץ

נשמע מפחיד וסבוך אבל ד"ר כץ דווקא אומר היום שבעיניו השתלה מוצלחת זו אומנות וכשהוא נהנה מהעבודה, זו הופכת להיות עוד אחת מהיצירות שלו.

בימים מורכבים אלו של משבר הקורונה הוא לא נשאר אדיש למצב והוא מציע 20% הנחה לכל מטופל חדש, "כולנו יחד במשבר הכלכלי מהגדולים שהיו במדינה, אני חושב שמה שנותר לנו הוא להיות סולידריים אחד לשני ולעזור כשאפשר".

אז מה בעצם השתנה בתחום במהלך כמעט 40 שנה? הופתעתי לגלות שהמון.

כולנו מכירים את סבא וסבתא עם שיניים תותבות, מסתבר שלדור הצעיר יותר אין מה לחשוש שיצטרכו לשים את התותבת לצד המיטה בזמן השינה, תותבות אאוט – שתלים אין.

היום עושים שיקום פה, את השתל מכניסים בצורה של בורג ועל זה בונים עבודה קבועה כך שלאחר מכן המטופל לא צריך להתעסק עם זה יותר וניתן להוסיף על כך גם כתרים של חרסינה ללא מתכת או זירקוניה.

תוך זמן קצר יוצאים עם חיוך מאוזן לאוזן, אסתטי יותר, נעים יותר, טבעי יותר והכי חשוב קבוע.

היום אף אחד כבר לא הולך לבעל מקצוע בלי לעשות קודם בדק בית ברשת, אז חיפשתי לקרוא מה מספרים המטופלים באתרי הביקורת השונים, והפידבקים החיוביים והמחמאות שקיבל היו מקיר לקיר.

דודו יפת כתב:

"הגעתי לטיפול שורש אצל דני לפני חמש שנים ומאז אני לקוח שלו. רופא מדהים, מטפל ותוך כדי טיפול מספר בדיחות. אחרי הרבה רופאי שיניים שיצא לי לחוות, דני היה הכי מקצועי ואדיב שפגשתי. מלבד טיפול שורש עשיתי אצלו כתרים וכל חצי שנה שיננית, ממליץ בחום".

יוספה סלינאס פירגנה בגדול:

"אני מכירה את ד"ר כץ מזה 10 שנים, הוא מטפל בי, בבני משפחתי וחבריי עד היום עם הרבה ידע וניסיון, רגישות, שלווה והמון סובלנות וכך גם כל צוות המרפאה כולו. לאחרונה עברתי טיפול של שתלים בלסת העליונה והתחתונה, עשיתי זאת ללא כל פחד או טראומה מהמילה רופא שיניים בזכותו".

כאשר סיפרתי זאת לד"ר כץ הוא אמר: "זה תמיד כיף לקבל תגובות מפרגנות, חשוב לי ואני דואג לתת ערך מוסף למטופלים שלי.

הותק שלי במקצוע עשה את שלו, אני קשוב לפחדים שלהם ויודע איך להפיג אותו, הרבה הומור וסבלנות".

לפני סיום הפגישה שאלתי את ד"ר כץ מה מאפיין את הקהל הישראל בהקשר של ביקור אצל רופא שיניים:

"למען האמת זה די מצחיק, כי אם מישהו מרגיש מאיזה חוסר נוחות באזור הלב הוא מיד ייגש אל קרדיולוג, לעומת זאת כאשר סובלים מכאבי שיניים הם ינסו לדחות את הקץ כמה שניתן, ייקחו משככי כאבים וכל דבר אחר ורק לא להגיע לביקור וזה חבל".

ד"ר כץ טוען כי זו טעות חמורה, "כמו בכל דבר, אם לא מטפלים זה מחמיר, וזה ניכר גם בכאב ולפעמים גם בהוצאה הכלכלית שתאלץ לבוא. ברור שזה חבל, במיוחד כי היום יש את כל הטכנולוגיה המתקדמת שמאפשרת לעבור טיפול במהירות ובמינימום כאב".

כל מטופל שמגיע לקליניקה של ד"ר כץ בפעם הראשונה עובר צילום פנורמי, ולפיו ניתן לבנות תוכנית עבודה מותאמת ומדויקת למטופל.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 09-765-0994

או בהודעת WhatsApp: 052-4747048

לאתר של דר דני כץ

פייסבוק

אינסטגרם