Eco Diamonds: מהיום לקנות יהלום נקי ומובחר הוא כבר לא חלום

בשנות ה- 50' הייתה זו מרלין מונרו הנערצת שקיבעה בתודעה העולמית על ידי אחד משיריה, כי יהלומים הם למעשה חבריה הטובים ביותר של האישה

החנות של Eco Diamonds

בדיוק כפי שמרלין מונרו שרה, כך גם לאורך כל ההיסטוריה, רבים ברחבי העולם ראו ביהלומים כמוצר חיוני למטרות שונות, כמו חיזור בין גבר לאישה, כוח כלכלי, מעמד וסטטוס חברתי ועוד.

אך אם עד לפני מספר שנים תעשיית היהלומים כולה התבססה על יהלומים שנוצרו במעבה האדמה, בשנים האחרונות התמונה הזו השתנתה מקצה לקצה, על ידי יהלומים זהים לגמרי שנוצרו בתנאי מעבדה המדמים בצורה מדויקת את תנאי השטח השונים בטבע.

יהלום טבעי או יהלום מעבדה? אותה האיכות במחיר שונה

עכשיו בואו נשים את הקלפים על השולחן, מעבר ליופיים המרהיב של היהלומים, מדובר בתעשייה אשר מגלגלת בכל שנה מיליארדים של דולרים, ובעקבות הקידמה שנוצרה, יש מי שלא אוהבים את העובדה כי כיום ניתן לייצר יהלומים בתנאי מעבדה, כיוון שאלו זולים בצורה משמעותית.

עד כמה זולים? על פי דניאל מנשרוב הבעלים של Eco Diamonds, חנות ומפעל לייצור של יהלומים ותכשיטים במתחם הבורסה ברמת גן, מדובר בהבדל סופר משמעותי: "אם יהלום קראט טבעי בניקיון וצבע קבוע עולה בממוצע בין 5,000 ל 7,000 דולר, יהלום זהה לחלוטין שנוצר בתנאי מעבדה יעלה כשליש מהסכומים הללו. מדובר ביהלומים אמיתיים לכל דבר, יש להם את אותו הברק ואת אותו הנצנוץ כיוון שהם זהים למקביליהם הטבעיים מכל הבחינות והמאפיינים הפיזיים.

כולם מורכבים כמעט לחלוטין מפחמן טהור ועוברים את אותו התהליך הטבעי המדויק שיוצר יהלומים מגידול אדמה, כאשר היצור במעבדה מקטין את עלות היהלום ומאפשר ללקוח הסופי לרכוש תכשיטי יהלומים איכותיים במחירים נוחים הרבה יותר".

Eco Diamonds: מגוון עצום של יהלומי מעבדה

Eco Diamond's נחשבת בישראל ליצרנית יהלומי המעבדה המרכזית והנחשבת ביותר. כיום, תחת ניהולו של דניאל מנשרוב, דור שני לתכשיטנים ויהלומנים, ניתן למצוא בחנות הדגל של המפעל מאות דגמים שונים של תכשיטי יהלומים, בין היתר מדובר ב:

  • טבעות אירוסין.
  • שרשראות.
  • צמידים.
  • עגילים.
  • תליונים.
  • צמידי טניס ועוד.

צילום: צילום: ויקטוריה בולשמניק

"כל היהלומים שנמכרים דרכנו מקבלים תעודות GIA ו IGI מטעם המכון הגמולוגי האמריקני המוביל בעולם, זהו מכון שמקובל במסחר בכל הבורסות בעולם כמי שנותן את התוקף המדויק ביותר לאיכות היהלומים, כך שלמעשה תעודה של המכון הזה היא התעודה היחידה הנותנת ערך ליהלום, לכן יהלום ללא תעודת GIA או IGI נחשב לנחות ובעל ערך עצמי ירוד", דניאל מנשרוב הסביר.

 לקוחות מאושרים

תכשיטים של Eco Diamonds
צילום: צילום: ויקטוריה בולשמניק

את המבחר הגדול של מוצרי המדף, כמו גם האפשרות לבחור יהלום מעבדה מובחר ותכשיט בהתאמה אישית, ניתן למצוא ולעשות בחנות של Eco Diamonds הממוקמת ברחוב תובל 52 במתחם הבורסה ברמת גן.

באתרי הביקורת השונים ברשת האינטרנט, ניתן למצוא עשרות חוות דעת של לקוחות שרכשו תכשיט ויהלומים ב Eco Diamonds.

מורן.ע כתבה על החוויה שלה: "בן הזוג שלי קנה לי בחנות את טבעת האירוסין שלי, ואין מה לדבר על האיכות והנראות שלה, מושלמת. כיוון שכל כך התלהבתי, חזרנו לשם על מנת לקנות לשנינו גם שרשראות וצמידים, והשירות היה מדהים, לכל מענה קיבלנו תשובה מפורטת ועניינית, באדיבות ראויה לציון".

ענבר.ג פירגנה גם היא: "לא בהרבה חנויות לתכשיטים בארץ וחנויות בכלל, מקבלים אותך בחיוך גדול ומחשבה כנה ואמיתית לעזור, לכן חווית השירות ב Eco Diamonds פשוט מדהימה. בהתאמה אישית הכינו עבורי טבעת עם כל כך הרבה רגישות וניסיון מוצלח שבו הגשימו לי את כל החלומות".

תכשיטים של Eco Diamonds
צילום: צילום: ויקטוריה בולשמניק

Eco Diamonds: מבצע מטורף לרגל השנה האזרחית החדשה!

לרגל סיום שנת 2021 ותחילתה של השנה החדשה, 2022, ב Eco Diamonds  החליטו לצאת במבצע יוצא מגדר הרגיל.

עד לסוף חודש ינואר כל התכשיטים בחנות מחכים לכם בהנחה של 30%, כך שמדובר בהוזלה משמעותית על המחירים הנמוכים גם ככה של יהלומי המעבדה, לכן אסור לכם לפספס את המבצע הזה.

לפרטים נוספים חייגו: 052-6876878

חנות אונליין

פייסבוק

אינסטגרם