פרפל (Purple) הוא מותג האופנה ובגדי הים הלוהט של הקיץ

מותג האופנה הרותח מאילת השיק חנות אונליין שווה במיוחד

פרפל Purple

בקיץ הזה כבר לא נסבול מסגרים וריחוק חברתי (חמסה חמסה), ונוכל לחזור לחגוג את החיים וליהנות בשמש הקיצית בים וברחובות העיר. אם בא לכן להתחדש בבגדים שווים במיוחד לעונה החמה, כדאי שתיכנסו לאתר החדש של פרפל (purple), מותג האופנה האילתי לבגדים, בגדי ים ואקססוריז, שיגרום לכן לאהוב את עצמכן קצת יותר הקיץ.

בוהושיק לכולן

פרפל הוא מותג אופנה שהחל לפני יותר מ-20 שנה על ידי שרונה אוחנה-קפולניק. שרונה, ילידת אילת שטוענת שהיא תמיד תישאר נאמנה לעיר הדרומית, החלה בזמנו את Purple ביחד עם בן זוגה במכירה של בגדים מיובאים מן המזרח. לפני קצת יותר מעשר שנים, החלה ליצור עיצובים משלה בסגנון, והמותג המריא לגבהים חדשים.

פרפל Purple
צילום: שרונה. צילום: יח''צ

"התחלתי עם פרפל בזמנו משום שלא מצאתי בגדים בסגנון שאני אוהבת ללבוש, שהוא חופשי וצבעוני, ומצד שני יהיה מאד נשי ומחמיא לגוף האישה", אומרת שרונה. "אני חושבת שכל אישה יכולה להתחבר לבגדים של Purple, היות והם מאד מחמיאים. הסגנון של פרפל הוא בעיקר בוהושיק (הלחם של בוהמיין ושיק), בגדים קיציים בסגנון סיקסטיז ואופנה של ילדי הפרחים. בנוסף, יש הרבה בגדים בסגנון וינטג' עם הרבה תחרה וכותנה לבנה. יש לנו הרבה בגדי קיץ צבעוניים, שמלות אורבניות, שמלות לחוף הים, תיקים, תכשיטים ועוד. בגדי הים, שהם אולי מה שהכי מזוהה עם פרפל, גם הם עיצוב שלי השאיפה שלי היא שאישה תוכל לבחור לעצמה את המראה השלם שלה, מכף רגל ועד ראש בבגדי שיק ווינטג' מחמיאים ויפים. טוטאלוק של נשיות נועזת ועוצמתית, בכל הגילאים".

פרפל Purple
צילום: פרפל בקניון האייסמול. צילום: יח''צ

Purple: סטייל ירוק

לPurple כיום ארבעה סניפים באילת (קניון מול הים, אייסמול,  קניון עופר מלכת שבא, וסניף אאוטלט במלכת שבא). כיום ניתן גם להזמין את הכל דרך האתר פרפל, ולקבל הכל משלוח עד הבית.

"יש הרבה בנות שאוהבות את המותג שלנו, שטסות לאילת רק כדי לקנות את הבגדים (ללא מע"מ כמובן), וחוזרות באותו יום. הן נהנות לבוא אלינו, היות והחנויות שלנו מעוצבות בצורה מאד חמה ומזמינה, ואנחנו תמיד דואגים שתהיה כמות גדולה של מוכרות בחנות, לפעמים יותר ממה שצריך, כדי שכל לקוחה תקבל שירות אישי ברמה גבוהה. עם זאת, האתר החדש מאפשר לנשים בכל הארץ להתנסות בפרפל, ואני בטוחה שהמון נשים ימצאו את עצמן בשמלות ובגדי הים שלנו בקיץ. מעבר לכך, ההתרחבות שלנו למרכז ואיזור תל אביב בלתי נמנעת, ותהיה בקרוב בתקווה".

פרפל Purple
צילום: נוי והדר מסוכנות ITM. צילום: עירד נצר

מה מיוחד בפרפל?

שרונה: "מעבר לעיצובים, חשוב להדגיש את החיבור של Purple לאילת. אנחנו מעסיקים כ-60 בנות נוער מהעיר בחנויות שלנו, וכן מעסיקים גם עובדים על הספקטרום במחסן הלוגיסטי שלנו. כמו כן, אנחנו נותנים חסות לקבוצת כדורסל נוער לבנות. אני אישית סייעתי להקמתו של מרכז נוער בעיר, וכן משתתפת בפרויקט להעצמה נשית באילת. אני מאמינה שהעיר אילת אוהבת אותנו, ואני מרגישה זכות וחובה לאהוב את העיר בחזרה".
"בנוסף לכך", אומרת שרונה, "פרפל הוא מותג עם מודעות ירוקה. הבגדים שלנו עשויים מבד אולד-סארי, קרי בדים ממוחזרים מהודו, המתאים מאד לסגנון בוהושיק צבעוני. הנעליים שלנו עשויות מסיבי חבלים ולא מעור. אפילו הטיקטים של הבגדים עשויים מחומרים ממוחזרים".

פרפל Purple
צילום: נוי והדר מסוכנות ITM. צילום: עירד נצר

חברת Purple מנוהלת כחברה משפחתית. שני ילדיה הגדולים של שרונה מנהלים בחנויות, בעלה הוא המנהל הלוגיסטי, וכן קרובי משפחה נוספים משולבים בעסק. האווירה המשפחתית הזאת משתקפת גם כלפי הלקוחות של פרפל: כאשר אתן מגיעות לחנות של פרפל, תזכו ליחס משפחתי וחם.

 

אתר הבית של פרפל

פרפל באינסטגרם