הדס ג'רבי - בוטיק היופי שהולך איתך

הדס ג'רבי מקיסריה, מציעה בקליניקה שלה טיפולי פנים וגוף לנשים ונוער, מתוך ראייה הוליסטית ותפיסת עולם המתאימה באופן אישי את הטיפול במכון ובהמשך בבית לקבלת תוצאה מושלמת

צילומי תדמית להדס ג'רבי

הדס ג'רבי, הבעלים של מכון בוטיק בקיסריה מציעה הרבה יותר מאשר טיפולים קוסמטיים איכותיים, באווירה אינטימית ואישית היא עוברת יד ביד עם לקוחותיה את תהליך הטיפוח והשימור, תוך התמקדות בצרכי המטופלת, לא רק בזמן שהותה בקליניקה אלא גם במתן מידע, עצות ותכשירים המלווים אותה בשגרת הטיפוח היומית.

כל אישה היא עולם בפני עצמה

אצל הדס ג'רבי אין טיפול סטנדרטי וקבוע לכולן, "עור בריא הוא עור יפה" היא אומרת, "כל חיי אני חוקרת, לומדת ומתפתחת בתחום הקוסמטי, גם אחרי סיום הלימודים, מעולם לא נחה על שמריי. מתוך מטרה להעניק מראה מושלם למגוון הלקוחות השונים בהם אני מטפלת. דרך הטיפול שלי מבוססת על השגת פתרונות בעזרת חומרים איכותיים, טכנולוגיה מתקדמת והכל מתחיל כמובן מהאבחון של העור. אופן הטיפול הזה, הוא שהעניק לי הישגים יוצאי דופן בתחום המקצועי. בבחירת תכשירים ומכשור, אני תמיד חוקרת לעומק מראש ובוחרת את האיכות הטובה ביותר הקיימת היום בעולם היופי תוך שימת דגש על התאמה לעור "הישראלי" –גוון עור, בעיות, הזדקנות מוקדמת, פיגמנטציה אקנה ואיך לא לאקלים הייחודי שלנו. הטכנולוגיה והתכשירים הייחודים מאפשרים לי להעניק טיפולים בסינרגיה מושלמת ולהגיע לאותם תוצאות של הצערת העור שבעבר נזקקו לסכין מנתחים. כך מתקבלות תוצאות נפלאות, התגובות המפרגנות, וכתוצאה מכך הסיפוק שלי עצום ואלה מניעים אות מידי יום".

צילומי תדמית להדס ג'רבי
צילום: צילום ואיפור: דורין גורדון

חוכמת האבחון

החלק החשוב ביותר בטיפול, הוא אבחון נכון של העור והבעיה. ג'רבי מומחית באבחון ושנה יצא למרחוק, מגיעים אליה מכל הארץ לקבל אבחון מדויק, גם דרך הזום והטלפון. "זה כמו אצל רופא, מגיעים לרופא כשיש סימפטום או כאב, הוא מאבחן את המחלה ומטפל במידי כדי לשחרר אותנו מהכאב אבל כדי להגיע לריפוי של המחלה ולהתגבר עליה יש להמשיך בטיפול תרופתי בבית. הטיפול בבית הוא מהדברים החשובים ביותר, המכון בעיני הוא בונוס. אם צריך התערבות של מכשור מתקדם זה בלתי נפרד ואת זה יש במכון, אבל ללא עבודה בבית אי אפשר להגיע לתוצאה מושלמת" היא מסבירה.

הדס ג'רבי: טיפולי פנים מתקדמים

הדס ג'רבי מתמחה בכל סוגי העור ובעיות מיוחדות, החל מפיגמנטציה ואקנה וכלה במחלות עור שונות. במגוון גווני העור ובמצבים הורמונליים שונים. את החומרים היא בוחרת בקפידה, תוך שימת דגש על איכות גבוה ותווי תקן מהמתקדמים והקפדניים בעולם בשילוב עם הניסיון העשיר שלה ומכשור מתקדם.

הדס ג'רבי בטיפול פנים
צילום: צילום: אייל מלכה

יופי ממזרח וממערב

ג'רבי מציגה הוכחות ומחפשת פתרונות שעובדים, גם מחוץ לקופסה. לכן היא משלבת טכניקות טיפול יופי שונות ממזרח וממערב. לצד טיפולים מערביים מתקדמים והמכשור החדיש ביותר היא מציעה גם טיפולי קוסמטיקה אלטרנטיביים, כמו דיקור סיני לפנים. "הטיפול האלטרנטיבי גורם לעידוד החמצון בעור, זה מתאים גם לטיפולי אקנה ולטיפולי אנטי איג'יינג. מספק לעור הרבה חמצן, זוהר וברק. בעצם ההחדרה של מחט לפנים המוח שלנו משדר זרימת דם מאוד ממוקדת לפנים, מעודד פעולה של העור. אני משלבת עבודה על כל המרידיאניים בפנים, נקודות מסוימות בעור, בידיים וברגלים, כמו מעגל סגור של חשמל. מה שמאפשר לעשות טיפול פנים גם ללא מכשור. בדרך כלל אני משלבת את הטיפול הקונבנציונלי והאלטרנטיבי, בהתאם לצורך ולבעיה של הלקוחה".

אני לא קוסמת

היא דוגלת ביושרה ואמינות ללקוחותיה ולכן על אף המחמאות להם היא זוכה מהמטופלות שלה, היא מקפידה לציין "אני מקפידה על כנות עם הלקוחות שלי, אם מישהי באה עם פיגמנטציה הורמונלית, אני לא אבטיח לה שהכול יעלם. אני אומרת תמיד שלא חשוב מה אני עושה הן צריכות להקפיד לטפל בעצמן בשגרה. פתחתי את הקליניקה שלי לפני חמש שנים כי אני אוהבת את התחום ורוצה לתת הלאה מהידע והפתרונות שלי לנשים אחרות, קודם טיפלתי שנים בחברות בשביל הכיף ומהתגובות שלהן החלטתי להוציא את זה החוצה. בחרתי לעשות זאת, כי אני נהנית ואני מאמינה שאני עושה טוב ועוזרת לנשים ובני נוער, אבל לא הכל בשליטה שלי, אני שמחה לעזור כשאני יודע שאני יכולה לסייע".

ליווי צמוד

לג'רבי חשובה אסתטיקה ושהלקוחות שלה יראו מצוין, לכן היא לא רק מטפלת ושולחת אותן הביתה עם הנחיות, היא באמת נוכחת, "אני מלווה אותן גם ביום יום בטלפון, מסבירה לכל אחת. כל חומר שהן מקבלות ממני  מלווה בהסברים, כולל תמונות בשלבים. אני נמצאת בקשר רציף, מוודאת שהן מסתדרות, שההנחיות ברורות, נשארת בקשר בוואטסאפ. אני זמינה להן בכל זמן, לא צריך לחכות עד התור הבא, אם יש בעיה הן יכולות לקפוץ להראות לי ברגע שמשהו מטריד. חשוב לי להיות עבורן ולתמוך. למנוע מהן טעויות, אני מעדיפה ללמד אותן לשמור על העור ולהימנע מבעיות עתידיות. כך למשל, אני מסבירה איך לעמוד ליד תנור חם יכול להקפיץ את המלנין בעור".

הדס ג'רבי בטיפול פנים
צילום: צילום: אייל מלכה. אופיר קיסר שיער. אור ימין איפור

הדס ג'רבי: טיפולי גוף

בקליניקה ניתן  לזכות גם בטיפולי הסרת שיער בלייזר, במכשיר מתקדם המאפשר הסרה בכל חלק הגוף, כולל בפנים. טיפול בצלוליטיס ומיצוק העור בעזרת מכשור מתקדם המבוסס על טכנולוגיה של גלי רדיו. החדרת חומרים המאפשרים כניסה לרובד עמוק יותר והזנת העור לעומק כדי לגרום להתחדשות ומיצוק העור, לקבלת מראה רענן ובריא, בפנים ובגוף.

קוסמטיקה היא הבסיס ליופי

ג'רבי למדה וצברה תעודות לרוב, בתחומים שונים, כשהמכנה המשותף הוא אסתטיקה ויופי. קוסמטיקה היא התחילה ללמוד עוד ב 2003, מאז היא למדה אין ספור קורסים והשתלמויות מתחום היופי "כל מה שלמדתי סובב סביב יופי וטיפוח. אני אוהבת אסתטיקה ויופי, אני צריכה שהכל יהיה במקום, ובעיני קוסמטיקה היא הבסיס ליופי. גם האיפור הכי טוב לא יראה מושלם על עור לא טוב והבגד הכי יפה לא נראה שווה אם את עצמך לא מטופחת".

הדס ג'רבי קוסמטיקה, קיסריה. 050-6668566

לפייסבוק>>, אינסגרם>>