הסטודיו שמציע שמלות כלה של מעצבים במחיר שפוי

חלומה של כל כלה הוא להיות ייחודית ומקורית ככל האפשר ביום המאושר בחייה. הכירו את ReBride, מיזם שמלות כלה חברתי שהקימה עינת ספרא, שיאפשר לכן ללבוש את שמלת החלומות שלכן במחירים שפויים

זמן צפייה: 03:02

שלום עינת, ספרי לנו מה הוביל אותך להקים את סטודיו ReBride?

אחרי הרבה שנים שבהן חוויתי את תחום החתונות והאירועים בתור מעצבת שמלות כלה, הבנתי שהדבר הראשון שזוגות מאורסים חווים זה התקציב. הם לא תמיד יודעים מה לעשות כי לא תמיד יכולים להגשים את כל הפנטזיות שרצו לחתונה. ובכל זאת, יש דבר אחד שאף כלה לא מוכנה להתפשר עליו, וזה איך היא תראה ביום החתונה שלה. דרך המיזם שלי, מצאתי את הדרך והמקום להגשים לכל כלה את החלום להיראות מיליון דולר בתקציב שפוי.

לפני מספר שנים החלטת להפוך את העסק לחברתי, ספרי לנו על כך.

"נכון, הקמתי את ריברייד, שזה מיזם שקיים בתוך הסטודיו שלי. למעשה, המיזם מחבר בין כלות לכלות. אנחנו מאגדים במיזם מבחר גדול של שמלות כלה יד שנייה שמגיעות מכלות אחרי חתונה. כלה שהתחתנה ושמלת החתונה שוכבת לה בארון, אין לה מה לעשות עם השמלה כי אין לה שימוש או ייעוד. אנחנו מקבלים את השמלה אלינו לסטודיו. כמובן שבוחרים את השמלות הטובות ביותר, בודקים שהשמלה במצב מעולה ומעבירים אותה לכלה הבאה התור. המאורסות באות אלינו כדי לקבל את השמלה שהן חלמו עליה אבל במחיר שפוי".

מהם הסגנונות הבולטים של שמלות הכלה שניתן למצוא בסטודיו?

"כל השמלות שנמצאות אצלנו בסטודיו הן שמלות כלה של מיטב המעצבים מהשנים האחרונות. כלומר, כל הסגנונות שאפשר לראות בקטלוגים הכי עדכניים ניתן למצוא גם אצלנו".

כמה ניתן לחסוך ברכישת שמלת כלה בזכות המיזם הנפלא של ReBride?

"בדרך כלל, עלות שמלות כלה נע בין 7,000 ₪ ל-20,000 ₪. אצלנו בסטודיו ניתן למצוא שמלות בין 2,000 ₪ לבין 5,000 ₪ לקנייה, והחיסכון הוא עצום".

אם גם אתן רוצות להנות משמלות ייחודיות של טובי המעצבים בישראל במחירים משתלמים במיוחד, אתן מוזמנות להגיע אל ReBride, המיזם המופלא של עינת ספרא.

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

טלפון: 077-2047081