זה לא הגיל, זה התרגיל: הכירו את בר הראל, הפנים החדשות של עולם האיפור

בר הראל (22) החלה להתאפר עוד בילדותה, ובזכות כישרון ציור יוצא דופן, היא עצמאית בתחום איפור הפנים האמנותי. כעת, כשהיא עומדת בשורה אחת עם מאפרות מובילות, היא משיקה מותג איפור חדש ואטרקטיבי במיוחד. אם גם את מתעניינת באיפור ולא יודעת מאיפה להתחיל, קבלי כמה טיפים ממי שהלכה עם זה עד הסוף

מוגש מטעם : בר הראל

כשהיא מציגה בעמוד האינסטגרם שלה רפרטואר לוקים יוצאי דופן, בר הראל נמצאת בדרך הנכונה למצב את עצמה כאחת ממאפרות הפנים הייחודיות בארץ. כעת, היא משיקה מותג איפור חדש הנושא את שמה, Bar Harel cosmetics, במטרה לאפשר גם לבעלי מקצוע מנוסים וגם למאפרות בתחילת דרכן, ליהנות ממוצרים איכותיים, במחירים אטרקטיביים.

המוצר הראשון לבית המותג הוא סט 35 מברשות, שנועד לענות על כל הצרכים הקוסמטיים האפשריים: החל ממברשת לפיזור המייקאפ והקונסילר, כלה במברשות עיניים והצללות, ועד מברשות שהן קו התפר של מכחולי ציור, למאפרים האמנותיים בקהל. כעת, הסט זמין לרכישה אונליין דרך עמוד האינסטגרם של המותג.

אלטרנטיבה נגישה ואיכותית

הראל מספרת לנו מדוע בחרה דווקא בסט המברשות למוצר ההשקה של המותג: ״כמי שמשתמשת באיפור גם לצרכי היומיום וגם לשימוש אמנותי, הרגשתי שאני כל הזמן מערבבת בין מברשות וערכות. מברשות נאבדות לי, ואני מוצאת את עצמי קונה בנפרד מברשת אחרת לכל צורך, זה לא רק מבלבל, זה גם יקר יותר. לכן, יצרתי סט שמאחד את כל הסוגי המברשות בצורה שהיא נוחה לשימוש, ולא פחות חשוב, מספק אלטרנטיבה נגישה ואיכותית למותגים היקרים״.

כמאפרת מקצועית, הראל לא רק משווקת מוצר וחותמת עליו את שמה, אלא מעורבת בתהליך היצור, לפרטיו הקטנים ביותר. המברשות מיוצרות משיער סינטטי איכותי, על מנת לוודא שלא נעשה שימוש בשיער חיה שנפגעה, או בחומרים זולים אחרים, שהם פחות נעימים, והבלאי שלהם גבוה.

השילוב של האיכות הגבוהה, המחיר ההוגן וההתאמה לכל סוגי האיפור, הופך את המותג ואת סט המברשות בפרט, למתאים גם למי שאיפור הוא תחביב עבורה, וגם למקצועניות. המטרה של בר היא להביא בשורה אמיתית לשוק הישראלי, ולהרחיב את המגוון הקיים בו: ״בתור מאפרת אמנותית, אני חיה את התחום, ואני משתמשת בצבעים לא קונבנציונליים ובכל מיני עזרי איפור שאפשר למצוא רק חו״ל. לצערי, בארץ יש מגוון דל מאוד של צבעים, ולכן היה חשוב לי לייבא ולו מעט מהמגוון הענק שיש שם״. בימים אלו בר מפתחת קולקציית פיגמנטים, ובמקביל עובדת על ספר הדרכה שמיועד למאפרים צעירים, ולכל מי שמעוניין לתרגל באופן עצמאי טכניקות איפור מקצועיות, ממש כמו שהיא למדה.

צילום: צילום : יח״צ

ביקשנו מבר לתת כמה טיפים מנצחים לנערים ונערות צעירות שמתעניינות בתחום, ורוצות להתמקצע כמאפרות:

במקום להוציא הון על מוצרים, תתאמני כמה שיותר

״מי שמתחילה את דרכה בעולם האיפור, צריכה להבין מה הקו שלה ולמה היא מתחברת, ולשם כך היא צריכה להתנסות בכמה שיותר סוגי איפור וחומרים, ולתרגל שימוש בכלים השונים. עם זאת, אין צורך להשקיע אלפי שקלים בחנויות המותגים היקרות. אני ממליצה לרכוש ממותגים זולים יותר, כמה שיותר סוגי איפור ואביזרים, כדי להתנסות, להשתפשף, ולהתאמן״.

זאת הסיבה שבפתיחת המותג שלה, בר הציבה לעצמה למטרה לייצר אופציה נגישה לכל כיס, בלי להתפשר על איכות המוצרים. ״מברשות יכולות להגיע לסכומים מאוד גבוהים היום, ורציתי להפוך את זה למשהו בר השגה עבור כל אחת, כדי שתוכל להתנסות בכל סוגי התכשירים, הצבעים, והמרקמים והאפקטים (לחובבות הסטייל האקסצנטרי יותר, כמוני), ולהבין בדיוק איזה סוג של מאפרת היא״.

השראה נמצאת בכל מקום, בעיקר אונליין

״אני באופן אישי לא הפסקתי לאפר את עצמי מהרגע הראשון שהתעניינתי בזה, ובנוסף, למדת איפור ביוטי אצל ירין שחף. עם הזמן, הבנתי שאני נמשכת יותר לעולם האפקטים המיוחדים, וככה הבנתי את כוחה של הרשת, שחשפה אותי לכל הטכניקות הכי מיוחדות. כל תרגול שעבר, הדברים הפכו קלים יותר עבורי, ועם הזמן התחלתי לעשות דברים יותר מאתגרים, והבנתי מה הטרנדים ומה השיטות. השראה נמצאת בכל מקום, אבל ברשתות החברתיות המינון גבוה במיוחד. בטיקטוק יש סרטונים קצרים וממוקדים של טכניקות שונות, ביוטיוב סרטונים מפורטים יותר, והאינסטגרם זו פלטפורמה מדהימה ועשירה לכל אמן באשר הוא. האנשים הכי מקצועיים בתחום מעלים את העבודות שלהם, הדרכות וידיאו, טיפים חדשים, אז המלצתי החמה היא ללמוד דרך סרטוני הדרכה, ולנסות בבית, כמה שיותר. אחד העמודים האהובים עלי הוא של המאפרת Caroline Chantal, שעושה ציורי פנים מדהימים של דמויות דיסני, שהייתי מציירת המון עוד כשהתחלתי, ועד היום. עמוד נוסף שמאוד שווה לעקוב אחריו הוא של Katie Butt, אחת המאפרות הכי נעקבות באינסטגרם, שפשוט לקחה את אמנות הציור על הפנים לשלב הבא״.

צילום: צילום : יח״צ

תמצאי את הביטחון שלך

״מגיל 12 התחלתי להתאפר לכל מקום שהלכתי אליו. זה היה קצת קיצוני, איפור היה ממש כמו כוח שנתן לי בטחון עצמי וגרם לי להרגיש יפה. עם השנים, הבנתי שאיפור זה משהו כיף ולא כבד. זה עולם שלם של יצירה, שהכי חשוב זה ליהנות ממנו. לכן, כמי שציירה כל חייה, איפור היא הדרך שלי לעשות אמנות. היום, כשאין לי בעיה לצאת מהבית לא מאופרת, איפור נותן לי בטחון בצורה אחרת, זו הדרך שלי לבטא את היצירתיות והכישרון שבי. לכן, העצה הכי טובה שיש לי לתת, זה קודם כל להבין מה באיפור מרים אותך ונותן לך בטחון? למה את מתחברת לזה? כך תביני באיזה נישה את צריכה להתמקד, ותממשי את עצמך ואת הכישרון שלך בצורה הטובה ביותר״.

אחרי השקת המותג ועל רקע הנוכחות המתגברת שלך ברשת, מה החלום הבא?

״אני מלאת מוטיבציה להרחיב את המותג, ולהמשיך למצב את עצמי כאוטוריטה בתחום האיפור, דרך הרשת, שאני מאוד מאמינה בכוח שלה. על כל לוק שהעליתי, קיבלתי הד של פרגונים מאנשים שהעריכו את הכישרון שלי, ולא הסתכלו רק על מספר העוקבים. גם הטיקטוק שפתחתי צבר הרבה עוקבים מהר מאוד בזכות סרטון שהעליתי והפך לוויראלי, וזה נותן המון מרץ להמשיך, גם בעבודת האיפור וגם בבניית מותג המוצרים שיאפשר לכל אחת ואחת להיכנס לעולם האיפור ולהתאהב בו, בדיוק כמו שקרה לי״.

העבודות הייחודיות של בר בנוף הישראלי, יחד עם האמביציה הנדירה לבחורה בגילה, הופכות אותה לאחת המאפרות המבטיחות בתחום האפקטים המיוחדים. כבת דור שיודע להשתמש ברשת ככוח מניע, אין לנו ספק שהיא תמשיך לכבוש יעדים אחד אחרי השני, לא רק בארץ אלא בכל העולם.

Bar Harel cosmetics, אומנית איפור ואפקטים מיוחדים

לרכישה בקרו באתר המותג, או צרו קשר באינסטגרם, בפייסבוק ובטיקטוק