החיים יפים במטבח-בר האיטלקי מישלה

במישלה בקרית אונו, תיהנו ממנות גורמה איטלקיות, אלכוהול איכותי, אווירה ביתית ושמחה של כיף ושייכות

קוקטיילים מבית בר מסעדה מישלה

ההנאות הגדולות באמת של החיים, נמצאות בדברים הפשוטים. אוכל משובח, כוס של יין טוב, בן או בת הזוג שלכם לצדכם, ואווירה חמימה של ערב רומנטי. אם בעיניכם כל המרכיבים הללו מתחברים לבילוי ערב מושלם, כנראה שאתם תיהנו מביקור במסעדת מישלה בקרית אונו.

מטבח-הבר האיטלקי מישלה בקרית אונו, מציע אוכל איטלקי ברמה גבוהה לצד יינות איכותיים וקוקטיילים משובחים. את התפריט של המסעדה בנה השף יוגב ירוס, שהיה בין היתר השף של המסעדה התל-אביבית המשובחת 'מל ומישל', וכן של 'איטליה הקטנה'. את תפריט הקוקטיילים והיינות רקח המיקסולוג יובל סופר, מהבעלים של הגסטהאוס, הדנים והג'ין קלאב, ויועץ תפריטים בכיר לאלכוהול במסעדות מובחרות. המקום אידיאלי לזוגות ולחברים שרוצים להתענג על אוכל איטלקי קליל, אוהבים לחלוק ביניהן מנות, ומבינים ביין ובאלכוהול איכותי.

מנות אוכל בבר מסעדה מישלה
צילום: צילום: רוית תורקיה

מישלה: אהבה לאירוח

מישלה (Michella) הוקמה על ידי מוטי מזרחי ומיכל קציר (מישלה, למי שעוד לא מצא את הקשר, נקראת על שמה של מיכל). מוטי הגיע מעולם ההייטק, והחליט לעזוב הכול ולפתוח מסעדה: "עבדתי יותר משני עשורים בחברה גדולה מאד", אומר מוטי. "הייתי סמנכ"ל פיתוח מערכות תוכנה, וניהלתי מאות עובדים. אולם הגעתי לשלב מסוים בחיים, שבו החלטתי שאני צריך להיות איפה שאני באמת רוצה להיות. מיכל ואני אוהבים מאד לבלות במקומות עם אוכל טוב, יין טוב, בתל אביב ובמקומות דומים כמו ברומא, נפולי, פירנצה, ועוד, ולא פחות מכך, אוהבים לארח אצלנו חברים לארוחות קונספט מושקעות. לכן החלטנו ביחד ללכת אחרי החלום והתשוקה שלנו והקמנו את מסעדת מישלה".

"המקום מתוכנן ומעוצב בדיוק כפי שחלמנו: הבר הוא חלק מרכזי מהמסעדה, ואפשר לשבת בכיף ובנוחות על הבר ולאכול באווירה שמחה ואלגנטית. המחשבה הייתה לתת למקום נופך משפחתי, שיהיה מקום איכותי לטובת האנשים שגרים כאן באזור. רבים מהאורחים הם זוגות שמשאירים את הילדים בבית, ויוצאים לבילוי ערב, אפילו מגיעים ברגל. בנוסף, פגשנו הרבה שמגיעים מערים בסביבה כמו גבעתיים, ראשון לציון, מודיעין, שוהם

יהוד, וכדומה כאלטרנטיבה לבילוי בתל אביב. הרצון שלנו הוא להתחבר לקהילה, ולאפשר לה בילוי זוגי או משפחתי במרחק הליכה מהבית".

איזה אוכל אתם עושים במישלה?

"אוכל איטלקי אותנטי ברמה גבוהה מאד", אומר מוטי. "אנחנו עושים פיצה נפוליטנית כל כך טעימה עד שאיטלקים שאכלו אצלנו אמרו שאם הם עוצמים עיניים, הם יכולים בקלות לדמיין שהם באיטליה. הפיצה נאפית בתנור אבן, והבצק מותפח עם רכיבי מחמצת, מה שנותן לה טעם כפרי ואיכותי. הגבינה כמובן היא הגבינה הכי איכותית".

הפסטות במישלה נעשות עפ"י מתכונים איטלקיים, שעברו התאמה בתיבול ובהגשה שלהן לחך הישראלי, שאוהב טעמים קצת חזקים יותר. ניתן למצוא בתפריט, בין היתר מנה מעודנת כמו רביולי בטטה וריקוטה ברוטב רוזה, ומנה שהיא אולי מנת הדגל של המסעדה, טורטליני במילוי תרד וריקוטה. אלו פסטות סופר איכותיות בעבודת יד. עוד מנה איטלקית ביתית שנמצאת בתפריט היא מיטבול פרמג'נה: קציצות עגל וריקוטה מוגשות ברוטב עגבניות מסורתי עם בזיליקום ומוצרלה. נאפות בתנור אבן לכמה דקות, וזה יוצא חם ומושלם: טעם של ארוחה אצל הנונה האיטלקייה. אגב, שמחנו לראות בתפריט של מישלה אופציות למנות צמחוניות, וכן פסטות ללא גלוטן שהן אופציה טעימה במיוחד לנמנעים מגלוטן.

סלטים בר מסעדה משילה
צילום: צילום: רן בירן

מה לגבי הבר של המקום?

"ניתן לראות במקום בר חזק ודומיננטי", אומר מוטי. "יש לו נוכחות שתופסת את תשומת הלב של מי שנכנס למסעדה. אנחנו מגישים בעיקר יינות וקוקטיילים. היינות הם כמעט כולם יינות איטלקיים, גם הלבנים וגם האדומים. שילבנו גם מעט יינות ישראלים, היות והחך הישראלי אוהב יינות מעט מתוקים. אגב, המחירים ליין מצוינים: מי שהיה באיטליה, יודע שהיינות האיטלקיים לא יקרים ביחס לאיכות שלהם, והם שותים שם המון יין עם האוכל, ומזמינים בקבוק בכל ארוחה. לקחנו את הרעיון הזה אלינו למישלה.

הבר של מישלה מציע מגוון קוקטיילים איכותיים, חמצמצים ומרעננים ועד למתוקים ומרירים. אלו לא קוקטיילים מוגזמים ומפונפנים, אלא קוקטיילים בוגרים ומעודנים יותר, שהטעם שלהם הוא זה שמדבר. אנחנו משתמשים באלכוהול הכי איכותי שיש בכל קוקטייל, והברמנים שלנו יודעים את העבודה. מי שאוהב לשתות קוקטייל טוב עם האוכל, ייהנה מאוד אצלנו, ואף יוכל לקנח בכוסית לימונצ'לו כדי להשלים את החוויה של איטליה".

אם בא לכם ערב איטלקי איכותי באמת, יין טוב ואווירה שמחה, שווה לכם להגיע למישלה, שם תיהנו לא רק מאוכל טוב ויין, אלא גם ממוזיקה טובה, מתחושה של אינטימיות ושייכות.

פיצה טאבון בר מסעדה מישלה
צילום: צילום: רוית תורקיה

מטבח-בר מישלה נמצא בשלמה המלך 2, קריית אונו. במישלה עושים משלוחים, ועובדים עם וולט ותן ביס. המסעדה פתוחה מ-12:00 בצהריים ועד 24:00 בלילה, שבעה ימים בשבוע. ניתן להתרשם ממישלה גם מביקור בעמוד האינסטגרם והפייסבוק של המקום.