כפיר אברהמי – הדיג'יי המוביל בסצנת החתונות בישראל

הכירו את הדיג'יי לחתונות שמרים מסיבה בכל אירוע בזכות כימיה טובה ואנרגיה מחשמלת

כפיר אברהמי מתקלט

מתכוננים לחתונה? חוגגים אירוע בקרוב? כולם יודעים שהדבר הראשון שצריך לדאוג לו הוא המוזיקה. הרי זה ברור שמי שאחראי על האווירה המושלמת ביום המיוחד בחייכם יהיה הדיג'יי, לכן חשוב לבחור בכזה שמבין בכל סוגי המוזיקה ויודע להרים את האווירה בכל אירוע.
אז במקרה שעדיין לא שמעתם על הדיג'יי המוביל של הביצה המקומית, זה הזמן להכיר את כפיר אברהמי, הדיג'יי שהפך לשם הכי מבוקש בקרב החתונות של היפים והנכונים, והזוכה בבחירת הזוגות של אתר Mit4Mit במשך 3 שנים ברציפות.

כפיר אברהמי: דיג'יי שמרים מסיבה

כפיר חי ונושם מוזיקה כבר מעל ל-18 שנים, מתוכן 15 שנים משמח זוגות בערב החשוב בחייהם. הוא כיכב בחתונות של כמה מהסלבס המובילים בארץ כמו אייל קיציס וטלי מורנו, אסי ישראלוף משלישיית מה קשור, מנחה הטלוויזיה קובי מחט ועוד.

את דרכו המקצועית החל דיג'יי כפיר אברהמי במועדונים וברים מהמוכרים בארץ, ובהמשך הצטרף לתחום החתונות והאירועים העסקיים בארץ ובעולם. הודות לניסיון המוזיקלי שצבר במשך השנים, רכש יכולות מדהימות ויוצאות דופן בקריאת הקהל, שמתווספות לאנרגיות מטורפות ומוזיקה מגוונת שמפתיעה כל פעם מחדש.

בנוסף, הוא למד עריכה ויצירה של מוזיקה מקצועית, מה שמאפשר לו לערוך את המוזיקה בעצמו החל  משיר הכניסה לחופה ועד שיר הסלואו שיכניס את כולם לאווירה ויטריף את האורחים.

כפיר אברהמי מתקלט
צילום: צילום: גיא ניסים

סגנון מוזיקה שיתחבר לכולם

כפיר מנגן בכל אירוע סגנון מוזיקה שונה בהתאם לבחירת הזוג אבל עיקר סגנון המוזיקה  שלו הוא מוזיקת מיינסטרים שמחה ומקפיצה. הוא מוכר בעיקר בזכות היכולות שלו לקלוע לאווירה ולסגנון המוזיקלי שיגרמו לכולם לרקוד ולחגוג עד אור הבוקר.

"אני זורם עם הקהל תוך כדי האירוע, אין לי פלייליסט קבוע שמתנגן. בכל אירוע אני דואג שלא יהיה משעמם אפילו לרגע אחד. אני מאמין שלא צריך להתחכם עם הקהל, אלא לתת לאורחים את המוזיקה שהם אוהבים. כמובן שכל חתונה לגופה מבחינת הסגנון המוזיקלי והקהל כי כל אירוע הוא שונה במהותו, אבל יחד עם זאת, חשוב לדעת להתאים ולשלב את המוזיקה גם לאורחים וגם לזוג, כדי שהרחבה תהיה מלאה כל האירוע".

שירות מכל הלב

מעבר למקצועיות, דיג'יי כפיר אברהמי מאמין ביחס חם ובשירות אישי. בכל אירוע הוא נותן את הלב והנשמה, משקיע מעצמו ונותן מעל מאה אחוז. לכן בכל פגישה, חשוב לו להעביר את המסירות שלו ואת אהבתו למוזיקה, להכיר את הזוגות באופן אישי ולעשות הכל כדי שהערב המרגש שלכם יהפוך לבלתי נשכח.

כפיר אברהמי מתקלט
צילום: צילום: Edstudio

"אני מקפיד תמיד להיות בקשר עין עם הזוג לאורך כל האירוע וחשוב לי שהם יהיו מרוצים. אני תמיד בביקורת מה קורה ברחבה ומה קורה עם הזוג, ואני עושה את זה בכיף ובאהבה כי מוזיקה זה העולם שלי". כפיר יהיה זמין בשבילכם לכל שאלה או התייעצות. בנוסף, מאוד חשובה לו האמינות והכנות עם הזוגות, כך שאם לקוח יבקש שיר כניסה לחופה שלא יתאים או יהיה נכון ומדויק לסיטואציה, הוא יביע את דעתו וייתן המלצה. במידה ואתם זוג שמרגיש שאין לו כל כך העדפה או קשר לסגנון מוזיקה מסוים, כפיר ישב יחד איתכם וינסה להגיע לתוצאה שתהיו מרוצים ממנה.

טיפ הזהב של כפיר אברהמי

שאלנו את כפיר מהי עצת הזהב שלו לבחירה נכונה של דיג'יי: "חשוב לבחור דיג'יי לפי חיבור וכימיה, כזה שמשרה עליכם אנרגיות חיוביות ואווירה טובה שתלך איתכם לאורך כל הדרך. בנוסף, חשוב שהדיג'יי ישמיע לכם את המוזיקה שמתוכננת לאירוע ויראה לכם שהוא מבין עניין במה שהוא עושה"

אז במידה ואתם מחפשים אחר הדיג'י הטוב ביותר, שירים לכם אירוע מטורף ובלתי נשכח, אתם מוזמנים להיכנס ולעקוב אחרי כפיר אברהמי בעמודי האינסטגרם, פייסבוק ויוטיוב.

לפרטים נוספים: 052-5553850