מאור חיים: כוכב עולה בשמי עולם הבידור בישראל

במסגרת כתבות המדור אחר האנשים המעניינים ביותר בישראל, הפעם בחרנו להתמקד במאור חיים, אגדה בהתהוות שעוד יגיע רחוק

מאור חיים הפעלה ספורטיבית

כאשר התיישבנו לשיחת מערכת ושמו של מאור חיים עלה על שולחן הניתוחים, היה לנו קשה מאוד לתייג אותו תחת כותרת ונישה אחת, כיוון שמדובר באיש רב פעלים ובכל אלו הוא מצטיין למכביר. היצירתיות המופלאה של מאור באה לידי ביטוי בכמה עולמות שונים, בין היתר, הוא מפעיל סדנאות והפעלות שונות לכל הגילאים, ובזכות הרב גוניות שלו, הוא למעשה משמש כמעין ספר של דפי זהב.

מאור חיים: כוכב יוצא דופן שכדאי להכיר

אם בא לכם לעבור סדנה של שוקולד, מאור עושה זאת. אם מתחשק לכם גם ללמוד כיצד להכין סושי, הוא מעביר גם סדנאות שכאלו. רוצים ללמוד כיצד לבשל ולאפות? למאור יש קבלות בשטח גם בתחום זה ועוד.

על פעילויות נוספות שלו תחת המותג שהקים, "מחוג החוגים והאטרקציות", וכיצד הוא מצליח לגעת ולהצליח בכל כך הרבה תחומים, מאור סיפר לנו: "מעבר לסדנאות האוכל, אני מעביר גם חוגי מוזיקה ויצירה, כאשר ההפעלות הללו ואחרות מותאמות לכל גיל על פי בקשת הלקוחות.

לא מזמן עשיתי הפעלה מוזיקלית לצוותים המקצועיים בבית החולים תל השומר. אני לא יודע להסביר במילים כיצד אני עושה זאת, זה פשוט קורה, ואולי ככה זה כשעושים את הכל קודם כל מהלב.

אני שם דגש גדול לשירותיות, כי אני חושב שהיחס ללקוח עושה את כל ההבדל, וזה אומר שאם פונים אליי גם בשעות לא שגרתיות, וזה קורה כמעט בכל יום, אני עדיין עושה ככל יכולתי להתאים את עצמי ולגרום לכך שהלקוח יהיה מרוצה עד הגג.

את תחילת הדרך המקצועית שלי עשיתי כ DJ בבתי המלון השונים באילת, בצוותי בידור, כך ששם נחשפתי לחשיבות של להעניק שירות ברמה של חמישה כוכבים, וכמובן שם התמקצעתי לראשונה בעמידה מול קהלים שונים. כמו כן למדתי בבית ספר רימון הדרכת קבוצות בוגרים וגם לגיל הרך".

[youtube_embed youtube_id='https://youtu.be/qUyL-MiMmUc']

מאור חיים: לב גדול מהחיים

מאור חיים הפעלה מוזיקלית לצוות השיקומי של תל השומר
צילום: צילום: יח''צ

מאור עושה הפעלות של ימי הולדת מוזיקלים, ספורטיבים ובקונספטים מגוונים נוספים לכל הגילאים, ואולי זו פעילות נוספת של מאור, הרחק מאורות הזרקורים של במות הבידור והאירועים, שמספרת ומעידה טוב יותר מכל דבר אחר על הלב הגדול שיש לו, ועל היכולות הרב גוניות שלו.

לאורך שנים מאור עובד כמדריך גם בהוסטלים של מי שסובלים מפיגור, בגילאי 16 עד 60. בפעילות המבורכת הזו שלו הוא מפעיל חוסים פיזית עם כדורים, מעביר להם חוגי מוזיקה והפעלות שונות. בנוסף, מאור משלב ילד אוטיסט לאורך שנים, החל מכיתה ב', והשנה הוא מסיים איתו את כיתה י"ב בית ספר זומר ברמת גן.

לקוחות מאושרים מעידים

מאור חיים בסדנאת סושי הורים וילדים
צילום: צילום: יח''צ

באתרי הביקורת ברחבי הרשת, כמו גם בעמוד הפייסבוק שמאור מתפעל, בשם מחוג החוגים והאטרקציות, מצאנו עשרות חוות דעת מפרגנות מקיר לקיר. בין היתר מיטל.ד כתבה: "הגעתי אל מאור ממש במקרה, כאשר חיפשתי הפעלת יום הולדת שתהיה בסגנון ספורטיבי. משהו באנרגיה שלו בזמן השיחה הראשונית גרמה לי לבחור בו לאחר יומיים של טלפונים עם מפעילים אחרים.

במעט שיצא לי לשוחח עם מאור הכרתי איש נעים, עם לב גדול, שחשוב לו מאוד לענות על כל הצרכים. הילדים עפו על הפעילויות שלו , בנים ובנות כאחד זרמו בכל התחנות, והייתה זו פעילות מגבשת, מלאת אדרנלין והנאה".

יעל.ב פרגנה גם כן: "ברצוני לפרגן למאור על חוויה אטרקטיבית שהוא העביר לצוות העובדים שלו בחברה. לאחר שנת קורונה קשה ומבצע שומר חומות מאתגר ומתוח, הזמנתי את מאור לעשות לנו כיף עם מוזיקה וקצב. הצוות שיתף פעולה ומאוד נהנה, בזכות מאור הם הוציאו אנרגיה ושברו שגרה, אני ממליצה בחום".

אוסנת.מ שיבחה גם היא: חגגנו לאמילי שלנו יום הולדת 10 וזה היה מדהים. מאור הביא ביחד איתו צוות פעיל ואנרגטי, בזכותם כל הכיתה הייתה פעילה ואף ילד לא נשאר מחוץ לחגיגה. אם הייתי יכולה לצלם את התגובות של הילדים וההורים הייתם מבינים על מה מדובר, חבר'ה מדהימים, תודה על כל השמחה שאתם מפיצים".

מחוג החוגים והאטרקציות: תוכניות לעתיד

כאשר סיפרנו למאור על חוות הדעת המפרגנות שמקבל, הוא הסמיק והסביר: "אני כמעט ולא מפרסם את עצמי, רוב רובם של הלקוחות מגיעים מפה לאוזן, כך שאני עושה משהו נכון. בכל הנוגע לעתיד, החלום שלי הוא להקים מרכז שיאחד בתוכו את הכל, את כל הספקים ונותני השירותים למיניהם, ושיהיו עוד עובדים בענף, שיתפעלו גם הם מרכזים נוספים של חוגים וסדנאות".

מחוג החוגים והאטרקציות: יצירת קשר

מאור חיים הפעלה מוזיקלית ל200 ילדים
צילום: צילום: יח''צ

אנחנו נמשיך לעקוב ולדווח על פועלו המרשים של מאור חיים, ועד אז, אם בא לכם ליהנות מאיש מדהים שפועל בכמה גזרות במקביל להפעלה כזו או אחרת לכל הגילאים, חייגו: 050-8834259

פייסבוק