קבלו את חמשת הקוקטיילים שיפתחו לכם את 2022 באופן מושלם!

מחפשים דרך מושלמת לפתוח את השנה החדשה? הנה רעיונות לבר קוקטיילים שתוכלו להרכיב לבד כדי להכניס קצת עניין אל השנה החדשה!

Dani0652

אחרי כמה שנים לא קלות, בהן הקורונה הייתה כל מה שדיברנו עליו, אנחנו מתחילים לחזור קצת לשגרה – מפגשים עם חברים, חתונות, מסיבות, כל הדברים אליהם הכי התגעגענו חוזרים לחיינו ביתר שאת ורובם כוללים מרכיב אחד חשוב -– אלכוהול. את השנה החדשה, 2022, אנחנו רוצים לקדם עם כוס משקה ביד, להגיד לה "לחיים" ולקוות שהיא תטמון בחובה רק דברים טובים עבורנו.
אנחנו מבקשים מכם לשתות באחריות, רק בגיל המותר וכמובן, מבלי לנהוג, אז אם כל התנאים הללו מתקיימים ובא לכם לחגוג במהלך השנה עם משהו קצת יותר מעניין מהסטנדרט – פנינו לעצת מומחים, במיוחד עבורכם. מתן ריכטר, הבעלים של "ריכטר'ס" בר קוקטיילים לאירועים הכי מגניב בארץ, ישב איתנו לשיחה והמליץ לנו על כמה משקאות שתמיד הולכים מעולה אצלו בבר.

"אצלנו בבר מגישים קוקטיילים מקוריים וייחודיים, כאשר אנחנו מתבססים על קוקטיילים משנות ה-80' וה-90', כאלה שהיו מאד פופולריים בעולם, ואנחנו נותנים להם את הטוויסט הייחודי שלהם. אנחנו אוהבים לקחת קלאסיקות ולהביא אותן אל המאה ה-21, אז הקוקטייל הראשון שעליו אני חייב להמליץ הוא כמובן מוחיטו".

המוחיטו הוא קוקטייל מוכר על בסיס רום וסודה, אליהם מוסיפים נענע, רום וסוכר. האופי העדין, חמוץ-מתוק שלו, יכול להתאים לכל אירוע, וגם כמשקה מושלם שילווה אותנו במהלך השנה החדשה.

"משקה נוסף שאני מאד אוהב להמליץ עליו הוא מאוריציוס" מספר מתן. "הוא על בסיס ליקר פיג'לינג, עם מיץ אננס כך שהוא עדין מאד, ויש לו טעם טרופי, חמוץ מתוק. זה מן משקה כזה שאתה יכול לדמיין את עצמך שוכב על חוף הים מתחת לעץ קוקוס ולוגם. זה מתאים דווקא בגלל אווירת הנופש והשחרור שכולנו כבר ממש רוצים להרגיש השנה סוף סוף. הוא לוקח אותך בשלוק אחד לצד השני של העולם".

קוקטייל מבית ריכטר'ס
צילום: צילום: יח''צ

עוד משקה מושלם להוסיף אל רשימת הקוקטיילים לשנת 2022, גם הוא קלאסיקה – המרגריטה. יש שיאמרו שזה אולי הקוקטייל הכי מפורסם בעולם, על בסיס טקילה וניתן לגוון בו את הטעמים. כנראה שגרסת מרגריטת התות היא הכי מפורסמת, אבל באמת שהשמיים הם הגבול – כל סירופ נותן טעם יכול לעבוד.

אם אהבתם את הסדרה "סקס והעיר הגדולה", כנראה שגם אתם שתיתם פעם "קוסמופוליטן" – הקוקטייל הכי מפורסם בסדרה. הוא בצבע ורוד-אדום בשל מיץ החמוציות שבו והוא על בסיס וודקה – בקיצור, כנראה שכולכם תאהבו.

הקוקטייל האחרון שלנו, שמתן מספר שהוא אחד הפופולריים ביותר בבר הנייד שלו הוא טוקיו. "אנחנו מאד אוהבים את ארץ השמש העולה ולכן יצרנו את הקוקטייל הזה שהוא על בסיס מידורי" מסביר מתן. "הוא משלב מידורי עם מיץ לימון וסוכר ו... עוד סוד קטן שלנו שאנחנו מגלים רק למי ששותה קוקטייל באחד האירועים שלנו".

אם מתחשק לכם לגלות את הסוד, תוכלו להזמין את בר הקוקטיילים המהמם של מתן לאירוע הבא שלכם. הבר הנייד נמצא בתוך רכב אספנות טרנספורטר טי 1, בין היחידים בארץ. ריכטר'ס שיפצו את הרכב והפכו אותו לתוספת אדירה לכל אירוע. "הרכב יכול להיכנס לתוך אולמות אירועים עם חצר ולעמוד שם כבר נייד מושלם, שגם אפשר לעשות איתו תמונות אדירות" אומר מתן. "ניתן גם לשכור את האוטו לסט צילומים משגע לצילומים לפני החתונה או טראש דה דרס".

בר אקטיבי ריכטר'ס
צילום: צילום: יח''צ

אגב, אם כבר אתם מחליטים להכיר מקרוב את הבר הנייד של מתן, אל תשכחו לשאול אותו על הדפסת תמונות בצבע על קוקטיילים. באירועים, הוא מדפיס מראש בצק סוכר אכיל עם תמונה של הזוג וכל אורח מקבל קוקטייל אדיר עם תמונה אכילה מעליו. תודו שכזה עוד לא ראיתם!

רוצים ללמוד עוד על עולם הקוקטיילים? מדי שבוע עולה מאמר בתחום האלכוהול לאתר של ריכטר'ס, ואתם ממש מוזמנים להיכנס ולקרוא!

Richter's – ריכטר'ס

טלפון: 0546709191

מייל: djmatan2@gmail.com

בר קוקטיילים לאירועים