עמית ישראל הוא מעצב פנים שיגשים את החלומות שלכם

כל מי שניסה לעצב את חלל ביתו יודע כי מדובר במשימה מורכבת הדורשת תכנון ודיוק בפרטים. הכירו את עמית ישראל, מעצב פנים ומוצר, המאפשר לכל חלל לספר את הסיפור שלו באמצעות עיצובים ייחודיים

זמן צפייה: 05:13

מהו הרקע שלך בתחום עיצוב הפנים? 

"אני בוגר של בית הספר לעיצוב שנקר, וכן עוסק בתחום העיצוב כבר למעלה מ-20 שנה. למדתי גם עיצוב פנים וגם עיצוב מוצר, ואני משלב בין השניים בכל פעם שאני ניגש למשימה של עיצוב פנים: אני מנסה לעצב את החלל באמצעים ויזואלים שונים, כך שהחלל יספר את הסיפור של הלקוח".

מהם היתרונות שמעניק מעצב פנים לעיצוב החלל?

"פעמים רבות, אנשים מניחים כי מעצב פנים יגרום להם פשוט להוציא יותר כסף. בפועל, התמונה הפוכה: מעצב  פנים יודע לקחת את החלל כפי שהוא, ולהיטיב עם הלקוחות שלו כך שהם יוכלו לעצב את החלל עד תום, ברמת דיוק של הפרטים הקטנים ביותר. מעצב פנים טוב, יודע לחסוך ללקוחות שלו הרבה מאד כסף".

מה כולל תהליך הליווי שאתה מעניק ללקוחות שלך?

"אנחנו מתחילים קודם כל מפגישת ייעוץ, המתבצעת באתר או בבית הלקוחות. בפגישה אנו למדים מה הרצונות של הלקוח, ומה מסגרת התקציב העומדת לרשותו. אנו מבצעים איזשהו אומדן, כדי להגיע למה שאני מכנה 'התמהיל המשולש': היתכנות כלכלית, פונקציונליות ואסתטיקה. ברגע שאנו עונים על שלושת הפרמטרים הללו, אנו מגיעים לעיצוב חלל מוצלח".

כיצד היית מאפיין את הסגנון העיצובי שלך?

"הייתי מגדיר אותו כסגנון מודרני עם נגיעות אקלקטיות, כאשר לעתים הוא נוטה גם לוינטג' או לכפרי. אולם בסוף זה תלוי מי הלקוחות שלי: אני יודע להתאים את הסיפור שאני רוצה לספר, לסגנון העיצובי שהכי מתאים ללקוח. העיצוב משתנה מלקוח ללקוח, מבחינת הגוונים, הטקסטורות העיצוב וכדומה. אני מאד מתחבר לאקלקטיות, אוהב לחבר בין ישן לחדש, וליצור ערבוב מעניין, שכיף לגור בו".

מהי הייחודיות שלך כמעצב פנים?

"בכך שאני מחבר בין עולמות התוכן שלמדתי בעיצוב פנים ועיצוב מוצר, והתמקצעתי בהם לאורך שנות העיסוק שלי כמעצב פנים, ואנחנו מגיעים לרמה גבוהה של עיצוב אצלי בסטודיו, שמוקפד עד הפרט האחרון". 

אם אתם נמצאים לקראת שיפוץ מקיף או בנייה של סביבת המגורים שלכם, מעצב הפנים עמית ישראל הוא הכתובת עבורכם לעיצוב דירת החלומות שלכם.

 

אתר

טלפון: 054-2376032