AMedicTouch אלינה סליחוב: "מפרקת" אנשים ומרכיבה אותם מחדש

לקוחות מספרים כי אלינה סליחוב נולדה עם קסם בידיים ובמרפקים, וכבר קרוב לעשור היא מגשימה את חלום ילדותה, כאשר מקבלת לקוחות המגיעים אליה עם כאבים ועוזרת להם לצאת אנשים חדשים

אלינה סליחוב, בת 35 חיה ונושמת את עולם העיסוי במשך שנים ארוכות. את רזי המקצוע החלה ללמוד ברוסיה, ולאחר שעלתה לישראל המשיכה ולמדה גם במכון וינגייט, וכיום מהקליניקה הפרטית שלה בחדרה, AMedicTouch, היא ממשיכה להעניק טיפולים מתקדמים לנשים וגברים, ותוך כדי תנועה ממשיכה ללמוד ולהתמקצע בכל רגע אפשרי, כי מבחינה כדי להעניק את השירות הכי מתקדם ומקצועי, אסור לדרוך במקום.

AMedicTouch  אלינה סליחוב: מגוון רחב של עיסויים

מי בדיוק קהל הלקוחות המגיעים אל אלינה סליחוב?

כל מי שמתקשים לקום בבוקר בגלל כאבים ומרגישים באופן קבוע את הצוואר והגב כואבים וזועקים לעזרה, מי שאינם מסוגלים לכופף את הידיים עד הסוף, וכל מי שהזניחו את גופם או שהשנים עשו את שלהם, וזקוקים לטיפול שאפשר להצביע עליו כ"פירוק והרכבה".

ההתמחות המקצועית של אלינה סליחוב באה לידי ביטוי במגוון של עיסויים:

  • עיסוי כללי.
  • עיסוי שבדי.
  • עיסוי רקמות עמוק.
  • עיסוי רפואי.
  • עיסוי ספורטאים.
  • רפלקסולוגיה ידיים ורגליים.

לגוף שלנו מגיע יותר

"אני רואה בעיסוי כדרך טיפול לכל דבר, ודרכו ניתן לגעת בלא מעט בעיות ולפתור אותן, במקום לרוץ קודם אל הרופאים ולהיעזר בתרופות שונות. כמובן שאני לא מחליפה ייעוץ רפואי, אך מהניסיון שצברתי לאורך השנים, לא פעם עיסוי טוב שנמשך על פני מספר פגישות פותר בעיות וכאבים.

משום מה התקבעה בתודעה של הישראלים כי עיסוי הוא פאן, אבל אני תמיד מחדדת את הנקודה הזו, הקליניקה והטיפולים שלי אינם דומים לאלו שאפשר לקבל בספא, אלא זו דרך טיפולית שמקלה על מגוון של בעיות, ולא פעם אני יודעת מה הן הבעיות וכיצד לקרוא את הבן אדם דרך הגוף שלו", אלינה מספרת על תפיסת עולמה בתחום.

AMedicTouch  אלינה סליחוב מציגה: עיסוי הוליסטי

הקליניקה AMedicTouch אלינה סליחוב
צילום: צילום: יח''צ

על מנת להציב את עצמה בקדמת הבמה ולהעניק שירות שונה משאר המעסים בישראל, בחוכמה רבה אלינה פיתחה שיטת עבודה מורכבת, עליה היא מספרת: "העיסוי הזה נקרא לומי לומי, והוא מתאים לכל מי שרוצה לשחרר את הגוף מכאבים כמו גב, ראש, עייפות ועוד, ובנוסף גם את הנפש.

בעזרת תנועות מעגליות של המרפקים, אני יכולה לשחרר את השרירים, לפתוח חסימות, להגביר את זרימת הדם ולהעלים מתחים קיימים. העיסוי הזה כל כך משחרר ומרגיע, שמרבית הלקוחות שמגיעים אליי פשוט נרדמים תוך כדי העיסוי, ולאחריו הם יוצאים מחוזקים, בזכות זרימת הדם שמגיעה אל כל שריר בנפרד".

AMedicTouch  אלינה סליחוב: שעות קבלה ומחירים

צילום: צילום: יח''צ

אלינה סליחוב מקבלת מטופלים, גברים ונשים החל מגיל 18.

שעות הפעילות בקליניקה שלה הם בימים ראשון עד חמישי בין השעות 10:00 בבוקר ועד 21:00 בערב.

בימי שישי היא מקבלת לקוחות בין 10:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים.

הטיפולים נערכים בתיאום מראש, בטלפון: 053-320-2220.

מחיר עיסוי לשעה הינו 250 שקלים, כאשר מחירו של עיסוי בן 40 דקות הינו 150 שקלים.

לאחר שהגשימה את חלום הילדות שלה והפכה למעסה מקצועית ומוערכת, החלום הבא של אלינה הוא לחשוף את שיטות הטיפול שלה לכמה שיותר אנשים בארץ בעזרת הקמה של רשת קליניקות בכמה מוקדים נוספים, על כך אנחנו נמשיך לעקוב ולדווח.