החיוך מושלם - המחיר משתלם

חברת Fly Dent תיירות מרפא, דואגת לכם לרפואה אסתטית וטיפולי שיניים מורכבים במרפאות בוטיק באיסטנבול, באיכות ואירוח של חמישה כוכבים. רק המחיר נמוך בחצי

בשיתוף Fly Dent

מי שסובל מבעיות בשיניים ונזקק להשתלות, הרמות סינוסים, כתרים והחלפת שיניים, או חולם על חיוך הוליוודי מושלם, יודע שהתהליך ארוך, מסורבל, כואב ומאוד יקר.

גיא חטאב, הבעלים של Fly Dent, שובר את כל הסטיגמות שיש לנו על טיפולי שיניים, ומבטיח שאפשר לעבור את זה אפילו בהנאה ובעלות נמוכה בהרבה מכפי שחשבתם.

רופאים ומרפאות מהשורה הראשונה בעולם

"אנחנו עובדים עם מרפאות בוטיק איכותיות והרופאים הכי מעודכנים וטובים. חשוב לציין שחברת פליי דנט אינה מתווכת בין המטופל למרפאה אלא לוקחת אחריות מלאה על כל הנעשה במרפאות באיסטנבול. אחת המרפאות באיסטנבול היא בבעלותנו, כך שיש לנו שליטה מלאה על איכות הרופאים. כל מטופל מקבל אחריות ל 10 שנים מהמרפאה באיסטנבול על כל הטיפולים. אנשי צוות, המלווים מטופלים אשר מבצעים ניתוחים הן אחיות מוסמכות".

חטאב מוסיף: "אני לוקח את הלקוחות שלנו למקומות בהם אני מטפל במשפחה שלי. הרופאים שאנחנו עובדים איתם הם מומחים בעלי שם עולמי, אחד מהרופאים שלנו הוא  ד"ר קוואנץ', נציג חברת שתלים מבית שטראומן והוא מעביר הרצאות ועושה השתלמויות לרופאים בארץ".

צילום: צילום: יח''צ

בפה מלא

החברה פונה למטופלים הזקוקים לטיפולי שיניים מורכבים וכירורגיים כגון: שתלים, השתלות עצם, הרמות סינוס, שתלים בזאלים, מבנים וכתרים זמניים, עקירות כירורגיות כגון שיניים כלואות. "הטיפולים מתאימים לאנשים המעוניינים לשקם את כל הפה ופחות משתלם למי שרוצה לעשות רק טיפול שורש או שתל" הוא אומר, "אנחנו פונים לאנשים המעוניינים לשקם את כל הפה  גם בטיפולים אסתטיים כמו  כתרי זרקוניה, "הווליווד סמייל". יישור שיניים, ציפוי אימקס, ציפויי שיניים או  למי שיש כתרים שרוצה להחליף בכתרי זרקוניה חדשים . הלקוח משתתף פעיל בתהליך, ואנחנו מקפידים שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים הן מהחוויה והן מהתוצאה הסופית."

פעמיים בחודש טסים קבוע

Fly Dent עובדים כבר מעל ארבע שנים עם מרפאות באיסטנבול. מידי חודש יוצאות שתי קבוצות מישראל לשהות בת שבוע למגוון טיפולי שיניים וחוזרים עם חיוך של מיליון דולר, אבל שעלה הרבה פחות. "כל הזמן יוצאות קבוצות, גם בימי הקורונה. אנשים ניצלו את ההזדמנות לצאת קצת, לטיפול וגם לטייל ולהרגיש קצת חו"ל. שומרים על הנהלים, כרגע אין חובת בידוד שמגיעים לאיסטנבול, בחזרה לארץ נדרש לבידוד אלא אם עשו חיסון. דווקא עכשיו שממילא הרבה בבית זו הזדמנות שרבים מנצלים".

[youtube_embed youtube_id='https://youtu.be/Nf6u7kLbl64']

אחריות לכל אורך הדרך

"יש אחריות מלאה על כל התהליך, אנחנו עם הלקוחות משלב ההתקשרות הראשוני, הליווי שלנו לא מסתיים גם כשחוזרים הביתה. יש לנו בארץ ארבע מרפאות שיניים. אם מטופל חזר ויש בעיה, החל מכאב סטנדרטי או מרשם, אם משהו לא נח, צריך להוציא תפרים, נפל כתר וכו' אנחנו כאן להמשך טיפול ושירות. המרפאות שלנו מפוזרות בצפון, דרום, מרכז ושפלה. כך שרופאי השיניים שלנו יספקו מענה זמין במידת הצורך. הכל מעוגן בהסכם. יש מרפאות ומשרדים בארץ" מסביר גיא חטאב.

 אפשר "גם וגם" -  טיפול וחופשה

"החבילה כוללת טיסות, מלון חמישה כוכבים עם ארוחת בוקר, ליווי צמוד של נציג ישראלי דובר עברית שמתרגם במרפאה, נהג צמוד ורכבים של החברה, מהנחיתה בשדה. המטופל אף פעם לא לבד. יום אחד, בדרך כלל ביום ראשון בו המרפאה סגורה, יוצאים יחד לטיול כל הקבוצה סביב העיר. מאחר שבדרך כלל, גם בטיפולים מורכבים, הטיפול אורך יום אחד בלבד, נשאר למטופל זמן לטייל וליהנות מיופייה של איסטנבול ועוד ביחד עם מלווים ונהגים שלוקחים, ממליצים, ומראים".  מתוך רצון להקל על המטופלים וכדי להעצים את תחושת החופשה, גיא מציין: "ניתן לצרף את בני הזוג, בתוספת של 1,700 ש"ח למלווה כולל טיסות, מלון והעברות . אנחנו מאפשרים את זה כדי שהמטופל ירגיש בטוח ובכדי להעצים לו את תחושת ההנאה והחופש. די מהר נוצרות חברויות וקשרים בין חברי הקבוצה".

ביום אחד

"חלק מהלקוחות שלנו עושים הכל בהרדמה מלאה, ביום אחד, מסיימים את כל הטיפול עם השתלות וסינוס, שיקום מלא. העובדה שעובדים על כל הפה בבת אחת בהרדמה היא יתרון להרבה שחוששים. יש גם טיפולים שאורכים יומיים או שלושה. בכל מקרה, אחרי יום הטיפול, נשארים כל השבוע כדי  להיבדק, להיות בהשגחה ולהתאים את הכתרים במעבדה . בזמן הזה נהנים מהעיר".

תהליך מהיר

"התהליך מתחיל בשיחה מקדימה, בה המטופל מתבקש לשלוח לנו צילום פנורמי או סי-טי, אנחנו שולחים את זה למרפאה באיסטנבול ומקבלים חזרה תוך שעה תוכנית טיפולים מפורטת בדיוק עם כמה שתלים, כמה כתרים, נסיגת חניכיים אם יש, כל מה שהוא צריך, וחוזרים איתה מיד ללקוח. מאחר וכל הזמן יוצאות קבוצות, אפשר להצטרף לנסיעה הבאה ולחזור עם חיוך מושלם ".

יש מקרים שצריך להגיע פעמיים לאיסטנבול: "למשל מי שמגיע לעשות שתלים יגיע בפעם הראשונה לצרכי עקירות, שתלים ועשיית מבנים, חוזרים לארץ עם שיניים זמניות, לא נשארים בלי שיניים, ואחרי שלושה חודשים חוזרים לשים את הכתרים הקבועים, בדרך כלל מסוג זרקוניה".

דווקא באיסטנבול, ודווקא בקבוצה

המחיר לטיפולי שיניים ושתלי זרקוניה באיסטנבול זול באופן משמעותי. כך שגם עם עלויות הטיסה, המלון וכל החבילה שמציעים ב Fly Dent זה עדיין יוצא חצי מישראל: "למשל מי שרוצה כתרי זרקוניה לחיוך הוליוודי, בארץ כל שן עולה מינימום 3,000-3,500 ₪, שם זה 1,000 בלבד".

חטאב מרגיע: "כולם מגיעים בחשש, אבל אז הם רואים כמה זה בטוח ומאורגן, תמיד אומרים לי  'לא הייתי עושה את זה לבד' אני רואה כאלה שמנסים לעשות את זה לבד, יש מחסום רציני של שפה והמנטליות שונה. אצלנו הכל מאורגן, אלו המרפאה שלנו ומרפאות שבדקנו, יש אחריות מלאה, המלונות מושקעים עם ליווי ודאגה למטופל כל הזמן".

צילום: צילום: יח''צ

טיפולים אסתטיים

בנוסף מציעים ב Fly Dent טיפולים אסתטיים כגון: הרמת חזה, מתיחת בטן, השתלת שיער, ניתוח אף ועוד. "יש לקוחות שמשלבים, מגיעים ליותר זמן ועושים על הדרך גם טיפול שיניים וגם ניתוח פלסטי".

Fly Dent סחרוב 19 קניון ערי החוף ראשון לציון.

לפרטים: 03-6135444

מוזמנים להתרשם משלל הטיפולים והלקוחות המרוצים אתר: www.flydent.co.il

בפייסבוק>>

לשאלות והמלצות בקבוצה>>