מתגעגעים לחו״ל? חנות הממתקים שתגרום לכם להרגיש באמריקה

שבעתם מבמבה, ביסלי וקליק? אתם לא לבד. הישראלים מחפשים לגוון את ארון הממתקים במותגי מזון מחו״ל, כאלה לא תמצאו ברשתות השיווק הגדולות. ״ביג מרקט אמריקה-ישראל״ בכפר סבא, היו הראשונים לזהות את המגמה, והפכו למוקד עליה לרגל לחובבי הז׳אנר, שכעת יכולים להזמין החטיפים הכי מיוחדים ונדירים, עד הבית

מוגש מטעם : ביג מרקט אמריקה-ישראל

הכירו את ״ביג מרקט אמריקה-ישראל״, חנות שהיא גם מיני-מרקט, וגם ממלכה של מוצרי מזון מיוחדים מארה״ב ואירופה.

״התחלנו לפני 8 שנים כחנות מכולת שכונתית, שיש בה את כל מוצרי המזון והיסוד שאנחנו מכירים מהסופר״, מספרת ליטל, בעלת החנות, ״יחד עם בעלי שגיא שמנהל איתי את החנות, ואחיו נתי, חיפשנו איך לקחת אותה לשלב הבא ולהתפתח. שלושתנו חובבי מזון מיוחד, בדקנו בכל מיני בלוגים ואתרים מה המוצרים הכי שווים בשוק המזון העולמי, שאין בארץ. החל מחטיפים ועד מתוקים ומשקאות, והתחלנו לייבא במנות קטנות מוצרים שהדליקו אותנו״.

עם ה-Lucky charms בא המזל

הם התחילו המאכל הכי אמריקאי שאפשר לחשוב עליו: דגני בוקר. כשייבאו את המוצר הראשון, Lucky charms, הם הרגישו שהחנות תופסת כיוון חדש ומסקרן: ״ראינו שהמוצר הזה עשה באז מאוד מיוחד בחנות, אנשים התחילו להתעניין והגיעו במיוחד בשביל לקנות אותו. הלקוחות פשוט התלהבו, זה מוצר שהביא אנרגיה צעירה, חדשנית, כיפית ומיוחדת, הבנו את רמת הביקוש והתחלנו להביא מותגים נוספים שידועים בארצות הברית וכאן אנשים לא מכירים, והם לא אכזבו״.

מאז, הם ממשיכים לייבא את כל הדגנים הכי טעימים, צבעוניים, ומיוחדים. החל מ-Golden Crisp, למי שלא מכיר, מדובר בגרסה משופרת של צ׳יריוס, ועד French Toast Crunch, שכל מילה תקטין מהחוויה של הביס הראשון ממנו. אין ספק שהאמריקאים יודעים מה הם עושים, והישראלים התאהבו.

צילום: צילום : יח''צ

הטרנד שמשגע את הרשת

המוצרים שהם ייבאו עשו באז מטורף. לצד הלקוחות הקבועים שהתלהבו מהמגוון החדש של המוצרים, הגיעו לקוחות חדשים ואפילו מפורסמים, שמינפו את ההד לרשתות. היום, הרשת מוצפת במסע ציד אחר החטיף המוגזם הבא, אם לא שמעתם על אתגר הראמן נודלס החריף, כנראה שאין לכם טיקטוק. כמובן שגם את הנודלס ששיגע את הרשת, ניתן להשיג ב״ביג מרקט אמריקה״.

ממכולת שכונתית לחנות קונספט

״אחרי שדגני הבוקר העלו אותנו על המפה, לקחנו הניסיון צעד קדימה והפכנו ליבואנים מורשים. היום, אנחנו מייבאים אינספור מוצרים מארצות שונות, בדגש על מחלקת מותגים אמריקאית, עשירה, מגוונת ומוגזמת, ממש כמו המדינה״.

צידה השמאלי של החנות מציע את כל מוצרי המכולת הקלאסיים, לטובת הלקוחות הכפר-סבאיים, שרואים בה את המכולת הקבועה שלהם. בצידה הימני תמצאו חגיגה אמריקאית: החל מחטיפים מלוחים כמו צ׳יטוסים מיוחדים מארה״ב, שהם היו הראשונים לייבא, מהדורות מיוחדות של Pop Tarts - אולי החטיף הכי אמריקאי בעולם, מגוון טעמים של צ׳יפסים אמריקאים כמו Ruffles ו-Lays, כלה בטעמים נדירים של השוקולדים Milka, Hershey's, Tony's ו-Resse's בגזרת הגומי - דובוני Haribo המקוריים, Gushers, Roll ups ו-Fruit by the foot, ועד דגני ה-Lucky charms שהתחילו את כל הקסם.

אם דווקא גלידות זה הקטע שלכם, תוכלו למצוא בחנות מבחר ענק של גלידות בטעמים של מותגי החטיפים שאתם הכי אוהבים: Resses , Twix, Bounty, Skeetles, M&M, Tobleron, טילון  Milka וגלידת בסקוויט של Oreo, הגרסה האמריקאית לקסטה, ואם עדיין לא ניסיתם, זה הזמן.

משלוח של הנשנושים הכי טעימים בעולם

לאור הביקוש למוצרים בקרב לקוחות שמגיעים מכל הארץ, ״ביג מרקט אמריקה-ישראל״ השיקו אתר, בו ניתן להזמין משלוח של כל המוצרים הכי מיוחדים מארה״ב ואירופה, עד הבית. בנוסף למוצרים, תוכלו למצוא באתר מגוון מארזי מתנה מרשימים, שנראים בדיוק כמו ההפתעה המוכרת שמחכה בתחתית עץ האשוח בחג המולד.

לפעמים חלומות מתגשמים

התשוקה לתחום המזון המיוחד, יחד עם טביעת העין של הזוג למוצרים שהקהל באמת רוצה ומחפש, מאפשרים להם להגשים חלומות, מספרת ליטל: ״מזון מחו״ל הוא ממש תחביב עבור לא מעט אנשים. אנשים מקבוצות גדולות ומוכרות בפייסבוק, מסתובבים בעולם ומצלמים את עצמם טועמים את כל החטיפים והמתוקים הכי חדשים ואקזוטיים. בגלל שהייבוא האישי לארץ לא תמיד מתאפשר ובהרבה מקרים יקר, הם פונים אלינו בהרבה בקשות להביא מחו״ל דברים שהם לא מצליחים להשיג, ואנחנו עושים מאמץ ולרוב מצליחים. מתוך אהבה לתחום ובאופן הכי לא צפוי, מצאנו את עצמנו כתובת להגשמת חלומות עבור אנשים״.

צילום: צילום : יח''צ

חנות מתוקה מבפנים ומבחוץ

המוצרים המרגשים בחנות יגוונו לכם את ארון הממתקים ויפתחו אתכם לטעמים שלא הכרתם, אבל זאת רק הסיבה להגיע לחנות. האווירה הנעימה והאינטימית של הצוות, היא שתגרום לכם לחזור פעם אחר פעם. כיאה לעסק של משפחתי, ליטל, שגיא, ונתי, מספקים לכל עובר ושב רגע מתוק, בפה וגם בלב. יחד, הם מכוונים בכל ליבם להוציא אתכם, הלקוחות, מרוצים.

״אנחנו תמיד עושים את המקסימום כדי להעלות חיוך על הלקוח, לא רק דרך המוצרים, שאנחנו משקיעים אנרגיה בלזהות את הלהיט הבא ולייבא את הדבר שהכי יפתיע את הלקוחות שלנו, אלא גם ברמת השירות, אנחנו מאוד משקיעים בלקוחות. זה מתבטא גם בזמינות גבוהה באתר שלנו וברשתות, אנחנו נותנים מענה לכל שאלה וכל פנייה, וגם בזמינות העסק, שפתוח כל יום משעה 6 בבוקר עד 11 בלילה בימי חול, עד חצי שעה לפני כניסת שבת ועד 12 בלילה במוצאי שבת, יותר מכל מכולת שכונתית אחרת בכפר סבא״.

קפיצה קטנה לחול בלי לצאת מהארץ

בין אם חייתם בעבר בארה״ב או באירופה ונתקפתם חשק נוסטלגי, ובין אם אתם זקוקים לנחמה על התקופה האחרונה שהשאירה את כולנו בארץ, ״ביג מרקט אמריקה-ישראל״ היא תחנת חובה עבורכם, ממלכה קטנה שתזכיר לכם מה הטעם של חו״ל.

הפנינה המיוחדת היא תחנת חובה עבור מי שאוהב להתנסות בחוויות מאנץ׳ חדשות. אם אתם כפר-סבאים, התמזל מזלכם ליהנות ממכולת לבבית ואיכותית קרוב לבית, ואם אתם לא מהאזור, הקליקו להזמנת משלוח עד הבית.

ביג מרקט אמריקה-ישראל

רוטשילד 84, כפר סבא (ליד כיכר המשקפיים)

09-7672482

פייסבוק

אינסטגרם