V-GOZA, אימפריה של אוכל בריא

לאורך השנים, ברשת 13 פרסמנו לא מעט כתבות על מסעדות ונותני שירות בתחום הקולינרי, אך הפעם אנו גאים להציג דבר שונה לגמרי V-GOZA

בשיתוף : V-GOZA

צילום: צילום : יח''צ

מדובר בעסק שהוקם במטרה לתת מענה רחב היקף לכולם, כולל מי שרגיש לגלוטן, לקטוז, חולי צליאק ועבור קהל טבעוני.

למדנו כי מאחורי "V-GOZA" עומד סיפור מרגש, של אישה אחת חזקה, שהיו רגעים בחייה בהם התנדנה בין חיים ומוות, עד שהחליטה לקחת את עצמה בידיים ולנצח.

את הניצחון האישי שלה, היא מביאה ביחד עם מספר שותפים, לקהל הרחב.

מפיקה חברת המערכת שוחחה עם דפנה רביבי שפי, מי שעומדת מאחורי בית העסק הייחודי, זהו סיפורה של V-GOZA, אימפריה של אוכל בהתהוות.

הסיפור האישי מאחורי העסק

לפני כעשר שנים, דפנה רביבי שפי קיבלה הודעה בהולה מהרופא, כי תוך שנה היא כבר לא תהיה בחיים.

מאחר וסבלה מסכרת, לחץ דם, בעיות לב והשמנת יתר קיצונית, אותו רופא היה חייב לדחוק אותה לפינה, על מנת שתיקח את עצמה בידיים, על כך היא סיפרה:

"הייתי רק בת 40, אלמנה צעירה, לאחר שאיבדתי את בעלי שנפטר מדום לב, הוא היה בריא כמו שור, בלי שום מחלות רקע.

המוות הפתאומי שלו הכניס אותי לסחרחורת בחיים, אומנם בדיוק סיימתי את התואר השני, אבל את הגוף שלי הזנחתי לחלוטין והיה לזה מחיר.

כשקיבלתי את הבשורה הזו מהרופא שלי, כי בקרוב מאוד הבנות שלי יאבדו לא רק אבא אלא גם אמא, החלטתי לעשות שינוי קיצוני.

קראתי את הספר "אכול כדי לחיות", עברתי לתפריט טבעוני, הפסקתי לקחת כמעט את כל התרופות שנטלתי, וכך בתוך שנה אחת בלבד הצלחתי לרדת במשקל, מ 140 קילו ל 70.

בלי ניתוח לקיצור קיבה ובלי שום הליך רפואי פולשני אחר, נטו תזונה נכונה.

הקושי הגדול ביותר שהיה לי באותה שנה היה היכולת למצוא אוכל בריא ונגיש, היתה זו הסנונית הראשונה שלאחר מכן הובילה אותי לפתוח את V-GOZA"".

צילום: צילום : V-GOZAPIZZA

הנפילה והחזרה לחיים

שנתיים וחצי לאחר שדפנה רביבי שפי הצליחה להשיל מגופה משקל גדול, היא חשבה כי היא יכולה לחזור ולאכול כל דבר שהנפש חשקה בו.

תוך זמן קצר לאחר מכן מצאה את עצמה על כסא גלגלים ממונע, עם בעיית סוכרת חמורה, כאשר גם מחלת המפרקים ממנה סבלה התפרצה שוב בחוזקה.

הפעם מי שהחליטה לעורר את דפנה, היתה חברתה הטובה ושותפתה לעסקים, אורית בכר.

"בזכות אורית בכר שוב התחלתי תהליך של תזונה טבעונית ונקייה, בין היתר התחלתי ללמוד במכללה לרפואה טבעית ביישוב האור הגנוז, עד שחזרתי למצב שבו לא הייתי זקוקה עוד לתרופות", סיפרה דפנה רביבי שפי.

צילום: צילום : סטודיו תמר שפי

V-GOZA

החברות האמיצה בין דפנה רביבי שפי ואורית בכר כללה לא מעט שיחות נפש על החיים, ביחד הן החליטו כי בדיוק כפי שדפנה שפי מצאה קושי למצוא שפע של אוכל בריא ונגיש, כך יש אחרים שסובלים בדיוק מאותה הבעיה, לכן החליטו לעשות מעשה.

הן פנו לדקלה אתר, מהנדסת תעשייה וניהול עם תואר שני במנהל עסקים, וביחד שלושתן הקימו שותפות ופתחו מקום לאוכל בריא בטירת הכרמל.

כיום "V-GOZA" משמשת כמסעדה, מעדנייה וקונדיטוריה אשר מציעה מגוון עצום של ארוחות בוקר, צהריים וערב של מנות ללא גלוטן, טבעוניות, צמחוניות, עם מינימום עיבוד, כאשר בגולת הכותרת מאכלים תוצרת יד.

התפריט המגוון

בין היתר, ב "V-GOZA" מצאתי פיצה מרגריטה עם מגוון גדול של גבינות שונות, למשל עם גבינת תום עיזים, גבינות טבעוניות מקשיו שנעשות במקום ועוד.

עוגות, מאכלים וקינוחים טבעוניים ללא גלוטן.

נקניקיות, טופו, בורקסים, סמבוסקים, שווארמה, לזניות, המבורגרים, שניצלים  ועוד, מחומרי גלם איכותיים אשר מיועדים לכל מי שמבקש לאכול בריא ונקי.

כמובן, יש גם מטבח רגיל, הוא נפרד מהמטבח ללא גלוטן, מאחר והעסק הוקם כדי לתת מענה לכולם, בלי להכריח או להכתיב דבר, כל אחד עם הבחירה האישית שלו.

צילום: צילום : יח''צ

מטרות לעתיד

על התכנון להמשך הפעילות של "V-GOZA" אורית בכר סיפרה לי:

"אנחנו חושבים כיצד להתרחב ולפתוח עוד מספר סניפים במקומות אחרים בארץ.

בנוסף, אנחנו כבר משווקים את המוצרים שלנו למקומות נוספים ואחד היעדים הוא שאלו יגיעו לכל מקרר בכל מקום בישראל, רשתות שיווק ובתים.

אנחנו בדרך לקבל רישיון למפעל ייצור, כך שלאחר מכן הדרך תהיה סלולה עבורנו, ומי יודע, אולי גם להגיע לקהל שמעבר לים".

נכון לימים אלו, שירות המשלוחים של V-GOZA"" מגיע לטירת הכרמל, עתלית, אזור חוף הכרמל וחיפה.

כשירות נוסף לקהל הטבעוני וללא גלוטן, "V-GOZA" מציעה בימי שישי שירות משלוחים של אוכל מוכן לבתים, לאזורי חלוקה חיפה והקריות, על פי הזמנות לקוח שמתקבלות עד ליום חמישי באותו השבוע.

כמו כן, המקום פתוח לקהל הרחב לרכישה במקום.

שעות הפעילות הן:

ימים א' עד ה' בין השעות 12:00 עד 21:00.

בימי שישי המעדנייה פעילה בין השעות 09:30 ל-13:30

לפרטים נוספים והזמנות, ניתן ליצור קשר בטלפון:
076-540-1077 / 050-9393933

אתר הבית

פייסבוק