מנגלגלים: ארוחות בשרים על האש כיד המלך

על פי סקר שערך מכון גאוקרטוגרפיה עבור אחת מחברות הבשר בישראל עלתה מסקנה שלא צריכה להפתיע אף אחד, כ-80% מהישראלים בגילאי 18 עד 54 אוהבים יותר מכל לצלות ולאכול בשר על האש

בשר מנגלגלים יוצא מהמנגל

יותר מ 40% ממי שהשתתפו בסקר, סיפרו כי הם עושים מנגל לפחות פעם אחת בחודש, ולמרות שכיום ישנם מנגלים מתקדמים מגז וחשמל, הם מעדיפים מנגלים עם פחמים, בין היתר כיוון שלא מוכנים לוותר על הטקס הקבוע של הנפנוף הידוע.

יחד עם זה, לעשות על האש באופן עצמאי זו חוויה אחת, אך כאשר מדובר במסיבה כזו או אחרת, ועולה הצורך להאכיל עשרות אורחים בבת אחת, את המשימה הזו עדיף להשאיר למי שמתמחים בצלייה של בשרים באופן מקצועי.

מנגלגלים: הבחירה שלכם

במסגרת כתבות המדור על העולם הקולנירי בישראל, הפעם החלטנו לבדוק מי הם השפים הנחשבים ביותר בנישה הזו של "על האש", ולשם כך גם אנחנו ערכנו סקר שכלל בתוכו 1,500 משתתפים, קוראי המדור אשר רשומים במערכת.

כל אחד מהמשתתפים בסקר היה צריך לציין שם של נותני שירות בתחום שבהם הוא נתקל במהלך השנים האחרונות, ולדרג אותם על פי מספר פרמטרים:

  • טעמים.
  • שירותיות.
  • ניקיון.
  • גודל המנות.
  • עמידה בזמנים.

מי שקיבל מספר גבוה של המלצות בכל אחד מהפרמטרים הללו היה בית עסק בשם "מנגלגלים". למדנו כי מי שמנהל את "מנגלגלים" הוא יעקב פריברט, שוחחנו עימו על מנת לקבל מידע רחב יותר על פועלו המרשים.

מנגלגלים: נעים להכיר

מנגלגלים בפעולה
צילום: צילום: דנה קרוצ'י צלמת יוצרת/דפוס מוטי תדפיס לי

שלום יעקב, בוא תספר לנו קצת על העסק שמקבל המלצות מקיר לקיר: "מנגלגלים" הוא קייטרינג מנגל שפעיל כבר 6 שנים. אנחנו ערוכים להעניק שירות לכל אירוע חגיגי, החל מעשרה ועד 400 אורחים. לאורך השנים יצא לנו להכין על האש בחתונות, ימי הולדת, מסיבות רווקים, בר ובת מצוות, אירועי חברה וחגיגות נוספות בכל רחבי הארץ. יש לנו תפריט גדול ומגוון של ארוחת המבורגר, ארוחת עוף וכמובן, תפריט רחב של כל סוגי הבשרים עם דגש על בשר דרום אמריקאי. הנתחים השונים עוברים השרייה במרינדה מיוחדת שאנחנו רקחנו, כמו גם יישון יבש, לצד תוספות וסלטים".

מקבץ תמונות של בשרים מנגלגלים
צילום: צילום: נופר פריברט-picCollage

יעקב חי ונושם את עולם המטבחים מאז שהיה בן 14, ולאורך הדרך הוא הספיק לעבוד בכמה מסעדות נחשבות. תוך כדי תנועה הוא התמקצע במספר קורסים על עולם הבשרים ובכל הנוגע להפקה של אירועים.

לכל אירוע יעקב מגיע עם צוות עובדים מקצועי שכולל בתוכו מלצרים וגרילמנים, כאשר הם מגיעים לכל מקום אליו נקראים עם כל הציוד המקצועי של מנגלים על פחמים, ובהתאם לבקשות הם יכולים להגיע גם עם ציוד נלווה של שולחנות, כיסאות ועוד.

[youtube_embed youtube_id='https://youtu.be/G3CWLVlxtwU']

שאלנו את יעקב מה לדעתו מייחד אותו לעומת נותני שירות אחרים בתחום זה, והופתענו מאוד לשמוע את התשובה שלו; בתחום שבו בדרך כלל האגו מדבר, היה מרענן מאוד למצוא איש מקצוע עניו וצנוע: "אני תמיד אומר שיש שפים טובים יותר וטובים פחות ממני, אבל אני לא קושר לעצמי כתרים וגם לא מחלק ציונים, לי או לאחרים, אלא יודע שאני מגיע לכל אירוע עם כל הלב, החיוך ומעניק בשפע, וזה הדבר החשוב ביותר".

לקוחות מספרים

שולחן בשרים מנגלגלים
צילום: צילום:L.A photography

באתרי הביקורת השונים ברחבי הרשת, ניתן להתרשם מעשרות חוות דעת של לקוחות שנהנו מהשירות שקיבלו מ"מנגלגלים", בין היתר ירין.ח ריגשה אותנו עם הפידבק שלה: "אני לא אדבר על האוכל המדהים, אלא על הלב הרחב! בשבוע שעבר פרסמנו פוסט שאנו מפיקים יום הולדת לילדה חולת סרטן ומחפשים מתנדבים.

בלי להסס יעקב פנה אלינו מיוזמתו והחליט לתרום את כל האוכל לאירוע כולל סלטים, כן כן שמעתם נכון- סטייקים, המבורגרים, קבבים וסלטים כיד המלך ל-40 איש והכל בתרומה מלאה. אין אנשים כאלה וזה שווה יותר מכל דבר אחר בעולם".

רונית.ח פירגנה גם היא: "אני חייבת לשתף ולהמליץ על מנגלגלים. לאור התקופה בה אנחנו נמצאים עם כל גזירות הקורונה, ערכנו חתונה בביתנו בעקבות שינויים של הרגע האחרון. החלטנו לקחת את מנגלגלים, והם הפתיעו בגדול! אני רוצה לשבח ולהודות להם על היחס, השירות, הטריות, ועל איכות הבשרים, זה היה מעל ומעבר למצופה. כל האורחים נהנו ולמדו כי אין מה להתלבט, רק מנגלגלים".

גם שרית. ק החמיאה: "מנגלגלים" עשו לנו אירוע מושלם. החל מהשיחה הראשונה התרשמתי מאד מהיחס ללקוחות, מהסבלנות והשירותיות לכל הבקשות והשאלות. האוכל באירוע עצמו היה מצויין, טרי, נקי, טעים וביד רחבה. כל האורחים נהנו מאד וציינו לשבח את האוכל, אני ממליצה בחום".

מנגלגלים: יצירת קשר

להזמנות ופרטים נוספים אודות שירות על האש של "מנגלגלים", חייגו לטלפון:

054-3373191 או 054-8023487

פייסבוק