סושי בוקס: פאר המטבח האסייתי ממוקם במבשרת ציון

סושי בוקס היא אחת המסעדות הכי מיוחדות בסביבה, היא ממוקמת במבשרת ציון, ובכל שבוע ניתן למצוא בה מבקרים מכל רחבי ישראל

מנות סושי מסעדת סושי בוקס

בחוכמה רבה בעלי המקום איחדו תחת קורת גג אחת מספר טעמים של המטבח האסייתי המיוחד, והייתה זו הזדמנות מצוינת שלנו לבדוק במה מדובר, כאשר מפיק מטעם המדור עשה את כל הדרך אל מבשרת ציון, למסעדת סושי בוקס, הוא חזר מאוהב מטעמים, צבעים ותבלינים כמוהם לא מוצאים בכל מקום, על כך ועוד בכתבה הבאה.

סושי בוקס: אוכל סיני במבשרת ציון

ברחוב החוצבים 12 במבשרת ציון, מועצה מקומית הצמודה לירושלים, פועלת מסעדה אסייתית יוצאת דופן, סושי בוקס שמה. ביליתי שם מספר שעות, וגיליתי כי החיים יכולים להיות מאוד יפים כאשר אוכלים אוכל ברמה אחרת לחלוטין מהסטנדרט הקיים בישראל.

למדתי כי מי שמנהלים את המסעדה הם שלושה שותפים, אבי בן אבו, לירן קנדרור, יוחאי אדרי, וממש בצמוד לה, יש מסעדה נוספת בבעלותם, טל בורגר הידועה, אך עם כל האהבה שלי להמבורגר, הגעתי למשימה אסייתית, ובה התרכזתי.

סושי בוקס: מסע הטעימות האישי שלי

מגש מסיבה סושי בוקס
צילום: צילום: יח''צ

התפריט המגוון של סושי בוקס מעניק מקום של כבוד למסורת היפנית, הסינית, התאילנדית והויאטנאמית, כאשר גם הטעם הישראלי בא פה לידי ביטוי.
את החוויה הפרטית שלי התחלתי עם מנת פתיחה, קריספי צ'יקו באו.
זוג לחמניות באו מאודות במילוי שניצל פנקו, מיונז שום, חסה קיסר, צ'ילי מתוק, והייתה גם תוספת של צ'יפס פריך בצד. הבאן היה אוורירי ורך, בדיוק כפי שכתוב בספרים, כך שהייתה זו התחלה ברגל ימין ללא ספק.

משם התקדמתי אל מנת ההמשך, עם דגש על כמה סוגי סושי. אגב, כיוון שהמקום נמצא מרחק דקות ספורות מירושלים, מדובר בסושי כשר. בחרתי בקאי בוקס, שזה סושי עם סלמון, אבוקדו ובטטה מטוגן במעטפת של טמפורה ופנקו. לצד המנה הזו הזמנתי גם ניגירי קומבו, קומבינציה שכוללת 10 יחידות של סושי, בטעמים של טונה אדומה, סלמון, טמאגו, בס הסלע והפתעות נוספות; תוך מספר דקות "פירקתי" את כל החתיכות, הן פשוט היו מופלאות.

למנה העיקרית הזמנתי פאד קפאו, בשר טחון מוקפץ עם פטריות, בשילוב של סויה כהה ובהירה, בצל ירוק וסגול, כמובן, לא מעט שום והמון בזיליקום, וכל היופי הזה הוגש לי על אורז מאודה וביצת עין.

השילוב של כל הטעמים גם יחד, התיבול העדין שידע לתת "עקצוצים" בלשון, אך באותה הנשימה השאיר המון מקום לטעמים של חומרי הגלם, היה שילוב מושלם, ואי אפשר שלא היה לחוש בטריות ובעסיסיות של כל מרכיבי המנה השונים. בין לבין הזמנתי גם סלט מרענן, ביקשתי מהמלצרית החביבה להפתיע אותי בסלט שהיא ממליצה עליו, ועל השולחן שלי הונחה קערה עם סלט פפאיה מרענן שהיה בול פגיעה.

 לקוחות מאושרים

ניצלתי את זמן השהות שלי בסושי בוקס והיותי לבדי בשולחן, לשוחח עם כמה מהלקוחות שישבו סביבי, על מנת לקבל חוות דעת של טועמים נוספים.

יניב.ה תושב ירושלים סיפר לי: "מדובר בפנינה קסומה, באמת מקום נהדר. השירות פה מעולה, תמיד, ואני לקוח כבר כמה שנים, המוצרים טעימים ומושקעים. האוכל מגיע בזריזות והמחירים מאוד נוחים, תמורה מלאה לגמרי".

חני.ש תושבת מבשרת החמיאה גם כן: "יש פה את האוכל האסייתי הכי טוב במבשרת, בפער עצום על פני כל האחרים, כולל מסעדות בירושלים. מעבר לטעמים ולשירות האדיב, אני אלרגית לכמה דברים, ולכן תמיד עושים את כל הקומבינציות האפשרויות כדי שאוכל ליהנות ממנה מדושנת וכזו שאוכל לאכול בה את הכל, והשירות הזה קנה אותי לתמיד".

 ציון סופי לחוויה קולינרית מיוחדת במינה

מנות סושי מסעדת סושי בוקס
צילום: צילום: יח''צ

לאורך השנים ביקרתי בעשרות מסעדות אסייתיות בכל רחבי הארץ, ונדהמתי לגלות כי דווקא מכל המקומות, במבשרת ציון מצאתי את המסעדה המובחרת ביותר. מקום גדול, מזמין ונקי, היחס של כל המלצרים ואנשי הצוות מסביב היה סופר אדיב ומרשים. המאכלים בטעם אלוהי, צלחות גדושות וניתן להרגיש כי מי שהכין אותם, הם טבחים מקצועיים, ולכן הציון סופי הוא 10 מתוך 10!

סושי בוקס: יצירת קשר

שירות המשלוחים של המסעדה מגיעה לכל מקום במבשרת, ירושלים והסביבה, כמו כן ניתן לבצע הזמנות של מגשי סושי לאירועים כאלה ואחרים.

לפרטים נוספים והזמנות, חייגו: 02-5703223

אתר

פייסבוק

אינסטגרם