כנאפה עיר דוד – טעם ייחודי ומסקרן

בשנים האחרונות עולם הקולינריה המקומי קיבל תוספת כוח בדמות עשרות מקומות חדשים שהחלו למכור כנאפה, המאפה המתוק הערבי המפורסם בעולם

צילום: צילום . כנפה עיר דוד

כמו ברוב המקרים, כאשר ישנו צורך למצוא את הטעם הטעים, המאוזן והאיכותי ביותר עולים לירושלים, לא רק בירת ישראל, אלא גם בירת האותנטיות למאכלים השונים, שם מצאנו את "כנאפה עיר דוד".

קפצנו לירושלים למסע טעימות, חזרנו נרגשים ומאוהבים במגוון גדול של סוגי כנאפה שונים והפתעות נוספות.

הסיפור של "כנאפה עיר דוד" הוא סיפור ייחודי, מאחר ומדובר בכנאפה הראשון שהחל את הטרנד הארצי של הקפצת כנאפה במחבת, ובירושלים ישנם שני סניפים.

הראשון ממוקם בשוק מחנה יהודה והשני באזור התעשייה תלפיות, זהו למעשה סניף הדגל.

מדובר במסעדה גדולה עם מגוון עצום של מתוקים משגעים, כאשר במקום עצמו מייצרים את כל חומרי הגלם השונים.

בין היתר ניתן לראות מחזה מהמם של מכונת שערות קדאיף, מכונה גדולה, מרשימה ויפה שהגיעה היישר מטורקיה, ומייצרת שערות קדאיף טריות ואיכותיות בכל יום מחדש.

בנוסף למתוקים השונים, מדובר במסעדה חלבית מהממת.

בשעות הבוקר ניתן ליהנות מארוחת בוקר ישראלית מפנקת, ולאורך שעות היום התפריט מציע גם מבחר של פיצות, פוקצ'ות, סלטים, קינוחים, יינות ועוד.

בשעות הערב המסעדה מקבלת תפנית נוספת, כאשר הופכת לתפקד כמעין בר טרדני עם אווירה ייחודית, מוזיקה שמחה, יוונית, טורקית וכל מה שעושה שמח על הלב.

צילום: צילום . כנפה עיר דוד

כיצד כל זה התחיל?

לפני מספר שנים הבעלים של "כנאפה עיר דוד", חבר לשף טורקי המתמחה בהכנת כנאפה, בקלאוות ושאר מתוקים.

הוא נסע במיוחד לטורקיה לעבור הדרכה, וביחד הם בנו תפריט ממוקד ששם דגש על איכות חומרי הגלם ואופן הכנת המנה.

באופן טבעי, המנה שמככבת היא הכנאפה המסורתית בתוספת גלידה טורקית, זו נעשית בזכות מתכון סודי, כן הצלחנו לגלות שהיא מכילה מיקס של כמה סוגי גבינות משובחות במיוחד.

יחד עם זה, ב"כנאפה עיר דוד" לקחו את המוצר הבסיסי ושדרגו אותו עם טעמים נוספים, משהו יוצא מגדר הרגיל.

למשל, אוהבי הטעם המתוק יכולים למצוא כנאפה עם תוספות של שוקולד לבן וחום, מקופלת, מרשמלו, חלבה, בייגלה בציפוי שוקולד, במבה, קרמל ועוד מבחר ענק ואיכותי של תוספות.

אם אתם בשרים ובא לכם מתוק, ב"כנאפה עיר דוד" קיימת מנת כנאפה פרווה טעימה ביותר, כאשר את הגבינה מחליף קרם פטיסייר איכותי, כך שהמנה הזו מושלמת גם עבור הקהל הטבעוני.

אם אתם שומרי כשרות ולעולם לא אכלתם כנאפה קודם לכן, ב"כנאפה עיר דוד" חשבו גם עליכם.

צילום: צילום . כנפה עיר דוד

כל מנות הכנאפה השונות נמצאות תחת כשרות בד״ץ בית יוסף ובד״ץ מהדרין ירושלים, כך שמהיום אין לאף אחד תירוצים, הוא יכול למצוא במקום את כל העולה על רוחו.

אם חשבתם כי כאן נגמר הסיפור טעות בידכם, ב"כנאפה עיר דוד" ניתן למצוא גם מגוון רחב של בקלאוות ייחודיות במשקל, הכל בעבודת יד, כאשר ההכנה נעשית במקום באותו היום על ידי הקונדיטור של המקום.

בין הטעמים הבולטים מצאנו את הבקלאווה פיסטוק אפגני ופקאן סיני.

מדובר בבקלאווה שכל כולה מפוצצת בפיסטוק אפגני מדהים, שנותן צבע ירוק לבקלאווה מבחוץ, כאשר הפקאן הסיני מעניק צבע חום שמזכיר שוקולד.

כמובן שניתן למצוא גם את הבקלאווה המפורסמת מהמשולש, בתוספת גלידה טורקית בפנים.

צילום: צילום . כנפה עיר דוד

רק רגע, זה עוד לא נגמר!

גולת הכותרת ב"כנאפה עיר דוד" היא לא רק הכנאפה הקלאסית המשובחת ביותר, אלא שהם ממציאים מנות חדשות וייחודיות להם, כאלה שלא תמצאו באף מקום אחר.

למשל, מנה בשם בק-נאפה, מדובר במנה שמשלבת בתוכה בקלאווה וכנאפה, בצק ממולא במיקס גבינות עם תוספות משגעות, כמו שוקולד, פיסטוק, מלבי, חלבה, במבה ועוד.

מנה נוספת בהמצאת ״כנאפה עיר דוד״ היא מלבי בטעמים, מעבר למלבי שמנת המשובח והאיכותי, קיימים עוד סוגים של מלבי בטעמים מהממים, בין הבולטים בהם מצאנו: מלבי פיסטוק, מלבי בננה ומלבי שוקולד.

אם אתם אוהבים מתוק שונה ומסקרן, "כנאפה עיר דוד" הוא המקום בשבילכם.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 02-548-5164