קצביית ״נתחים Point״: נקודת המוצא שלכם לקניית בשר

״נתחים Point״ משלבים בין בשר איכותי, שנבחר בקפידה וממשיך ביישון מקצועי, לבין תרבות אירוח ייחודית שטרם נתקלנו בה. הכירו את שני הקרניבורים שמחוללים את הקסם בקצבייה הכי מרשימה בשרון  

מוגש מטעם נתחים Point

קצביית הבוטיק ״נתחים Point״ באבן יהודה נפתחה רק לפני שנה וחצי, וכבר הספיקה להפוך למוקד עליה לרגל לכל מי שאיכות הבשר חשובה לו. גיל (47) ואיטן (35), האחיין שלו, הקימו את המקום במטרה לספק ללקוחותיהם חוויה שונה לרבות העשרה במידע מעמיק אודות הנתחים המוצאים דרכם אל הצלחת. מתוך גישה זו, לצד מוצרי העוף והודו, תמצאו בקצבייה נתחי בקר מובחרים וייחודיים אשר חלק ניכר מהם מגיע מגידול עצמי של השניים בגולן, אשר בסופו של התהליך מוצעים למכירה לקהל הרחב.

 

״ההחלטה על גידול חלק מהבקר בצורה עצמאית מגיעה מתוך כוונה לתקן מחדל אדיר בשוק הבשר בארץ״, מספר איטן, ״לא כולם מודעים לכך שיש זנים רבים של בקר, חלקם מתאימים להפקת בשר וחלקם מיועד לתעשיית החלב. למשל בסופרים והקצביות רבות בישראל, נתקלים בנתחים שהגיעו מפרות שסיימו לחלוב ומשווקים אותן כבקר למאכל, למרות שהן לא מהזן המיועד למאכל וכן לא מומלצות כבשר לאכילה. כמובן שאת ההבדל בין הזנים, מרגישים בטעם וברכות, בצבע, בשיוש, ובמחיר״.

 

מאה אחוז שקיפות

אם כן, נראה כי אחת הבעיות בקניית בשר היא שאנו כצרכני קצה, לא באמת יודעים מה אנחנו מקבלים עבור הכסף שאנו משלמים. עובדה זו דחפה את השניים להעלות את הסטנדרט, ולספק מאה אחוז שקיפות ללקוחות שלהם.

לבקר שהם מגדלים בגולן נבחרים רק הזנים הראויים ביותר למאכל, ויתרה מכך, קיימת שליטה מלאה על תזונת הבקר וגיל השחיטה. כמו כן מושקעים משאבים רבים להשבחת הבקר באמצעות הזרעות והרבעות ממוקדות.

 

״הלקוח יודע בדיוק מה הוא מקבל עבור הכסף שלו״

״יש לא מעט לקוחות שרוצים להבין מאיפה הבשר שלהם הגיע ומאיזה זן הוא. נושא זה מתבטא במחיר – ישנם זנים יקרים יותר מאחרים, ולכן חשוב לנו לתת את כל המידע ללקוח במעמד הרכישה, כך שידע בדיוק מה הוא מקבל עבור הכסף שלו״, מספר איטן. אך לא די בכך שהלקוח זוכה למאה אחוז שקיפות, התהליך שהבקר עובר ממקסם את הפוטנציאל שלו, כך שמתקבל בשר מוקפד ומשובח.

 

סוד היישון

סוד הבשר המצוין שהשניים מספקים מתחיל בבחירת הבקר האיכותי והמובחר ביותר, ומסתיים במקרר היישון, שם נעשית ההשבחה הסופית, רגע לפני שהצרכן מקבל את הבשר. בתהליך היישון היבש - Dry aging - מתפרקות רקמות החלבון ומצטמצמים הנוזלים הפנימיים של הבשר, כך שמתקבל נתח רך יותר וטעים יותר.

צילום: צילום: יח''צ

המעטפת המושלמת לאוהבי בשר

גיל ואיטן מספקים מעטפת שלמה ומקצועית לאנשים שבאמת אכפת להם מהבשר שהם אוכלים; זה מתחיל בבחירת הבקר הנכון ביותר לקצבייה לרבות גידול העצמי, וממשיך בתהליך היישון הדקדקני, וכמובן במבחר האקססוריז שהמקום מציע לגריל, מעשנות, סוביד, ואם תרצו אפילו פחמים. אולם הדבר שהופך את ״נתחים Point״ לפנינה מיוחדת במינה, היא תודעת השירות הגבוהה.

 

״לפתוח קצבייה זה משהו שרצינו לעשות מאז ומתמיד. גיל מאוד אוהב וחי את עולם הבשר, הגריל והמעשנות, וכך גם אני. אחרי שנים של עבודה בתחומים אחרים, לקחנו החלטה משותפת שהגיעה מתשוקה לתחום והרצון לתת ללקוחותינו בשר איכותי וחוויית קנייה כמו שלא קיבלו מעולם. מקפידים על בשר מעולה, שירות אנושי וליווי עד הביס״.

 

תרבות אירוח

הכנסת האורחים במקום יוצרת חוויה שאין שניה לה, כזו שמגדירה מחדש את סטנדרט השירות שהתרגלנו אליו, גם בקצביות בוטיק למיניהן. במרכז המקום, שראוי לציין לשבח את הניקיון המופתי בו, מקבל מעמד של כבוד בר משקאות ענק המונח על בוצ׳ר עץ, ומרכז סביבו לקוחות שנהנים מדרינק או אספרסו, משל היה מדורה בוערת באמצע היער.

להשלמת האווירה, מדי פעם מוגשות למרכז השולחן טעימות בשר מהמעשנה, שעובדת כל שעות הפעילות מחוץ למקום. אם תרצו, תוכלו אפילו להגניב אליה את הנתח שרכשתם ולהרגיש במסעדה, Farm to table זה כאן.

צילום: צילום: יח''צ

קהילה של קרניבורים

האירוח המפנק מעיד לא מעט על הלך הרוח העומדת בבסיס המקום: כל אדם שנכנס הוא הרבה יותר מלקוח, הוא חלק מקהילה. גיל ואיטן מנהלים קבוצת וואטסאפ המונה מעל 100 לקוחות, המריצים ביניהם טיפים וחוויות על טהרת הבשר. בימי שישי תמצאו במקום את ״הפרלמנט״, תשעה לקוחות ותיקים המגיעים לקחת חלק באווירת הפסטיבל ששוררת במקום, למינגלינג, לכוס משקה ובשרים ברמה הגבוהה ביותר, בילוי של ממש.

 

קצביית הבוטיק מספקת משלוחים לנתניה והסביבה, כך בין אם חשוב לכם שהילדים יאכלו רק את הבשר המזין ביותר, ובין אם אתם פריקים של מעשנה בגריל, או חברים שמארגנים אירוע מפנק שכולו בשר טוב - הנתחים הכי איכותיים יכולים להגיע אליכם עד הבית. אולם אם אתם חיים בשר בכל נשמתכם, אל תוותרו על ביקור בקבציה הכי מיוחדת בשרון.

 

נתחים Point - העצמאות 3, אבן יהודה

 

להזמנות צרו קשר בטלפון - 09-9781919 / 052-3998337, בוואטסאפ או בעמוד הפייסבוק