דוד מילמן: מאמן כושר ותזונה

המלחמה של רבים מאיתנו בעודף המשקל מביאה לתסכולים רבים. המפתח להצלחה הוא שינוי באורח החיים והתזונה שלנו. שוחחנו עם דוד מילמן, מאמן אישי לכושר ואורח חיים בריא, המסייע למתאמניו לשמור על אורח חיים בריא

זמן צפייה: 06:29

ספר לנו קצת על הסיפור האישי שלך.

"אני התחלתי בתור נער 'שחיף', רזה במיוחד, ולא בריא. כמו כן, מגיל צעיר סבלתי ממיגרנות קשות, וכתוצאה מכך הייתי חולה הרבה, ולא הגעתי לשום שינוי בחיים. תמיד חלמתי להיות חזק ובריא יותר, ולאהוב את עצמי יותר. התחלתי להתאמן, לשמור על הכושר, ותוך שנתיים יצאתי מקום שני בישראל בתחרות 'Street Workout', שזו תחרות בה מתחרים במקצים של אימוני רחוב, מתח, שכיבות סמיכה וכדומה. לאחר מכן, למדתי את התחום, והתחלתי לעזור לאנשים שהם שמנים מדי או רזים מדי, ואני מסייע להם להגשים את החלום".

מה התוכניות ליווי שאתה מעניק למתאמנים?

"הדגל שלי הוא התאמת התוכנית לבן אדם. אני רואה מה הבן אדם, מה הוא צריך. אם למשל בן אדם שלא אוהב להתאמן, אני רוצה לגרום להם ליהנות מהתהליך. אם הוא לא אוהב להתאמן, אז לא נתאמן, נתמקד במישור של הכושר. הכל באיזון, הכל בהכוונה והתאמה אישית".

מה הערך מוסף שלך כמאמן?

"אני גורם לאדם להגיע לתוצאות, ככה שהוא יוכל להתמיד בהן לאורך זמן. בין אם זה למגזר הדתי, בין אם זה נהגי מוניות, הכל והכל. אני גורם לזה שבן אדם יוציא את המקסימום מאורח החיים שהוא אוהב, ושאנשים ייהנו מהתהליך".

אם אני דווקא כן רוצה להתאמן, אבל אין לי יכולת לממן זאת?

"יש כמה סוגי תוכניות. יש אמנם תוכניות ליווי VIP, אבל יש גם תוכניות זולות יותר ומותאמות לבית. אני תמיד משגיח ורואה שהכל בסדר והכל תקין. בסוף, אין בן אדם שאומר לי שזה יקר לו".

 עכשיו אתה חוזר לאמן קבוצות, כמו לפני הקורונה.

"כן, אני בהחלט מתרגש. הקטע בקבוצות, הוא שיש הרבה אנשים שמה שעובד בשבילהם זה הקבוצה, הביחד. הקבוצה נותנת מוטיבציה, יוצרת מחויבות, והאימונים הקבוצתיים הם מעטפת שלמה של אורח חיים בריא". 

טיפ הזהב שלך?

"אנשים אוהבים לדחות את האימונים, כי הם חושבים שזה שינוי קשה ומפרך. אני ממליץ לכולם להתחיל ממשהו קטן ולא קשה. הליכות, קצת שינויי תזונה, לאו דווקא להתחיל עם שינויים קיצוניים".

 

עמוד הפייסבוק של דוד מילמן