"ככה הבראתי את עצמי" – סיפורו של יועץ התזונה והמנטור שהבריא את עצמו בצורה הטבעית

טל שרעבי חשב שחי בדרך הנכונה, עד שבגיל 30 מצא את עצמו חולה. הוא גילה את שיטת "הבריאות הטבעית" וחייו השתנו: "מכונת גוף האדם מגיעה עם הוראות שימוש שאף אחד לא טרח לקרוא, ואותן אני מלמד ומסביר. יש חוקים בטבע - לחיות בטבע אין סוכרת או סרטן"

מוגש מטעם : טל שרעבי

במשך כל חייו הבוגרים, יועץ הבריאות טל שרעבי, עסק בספורט וניסה לעשות כל שביכולתו כדי להיות בריא וחזק: "למדתי בווינגייט לתואר ראשון, התאמנתי המון ועשיתי התמחות בספורט וביציבה. בשנים ההן, אכלתי הרבה חלבון ומאכלים רזים, צרכתי תוספי תזונה למתאמנים, והייתי בטוח שאני על דרך המלך בכל מה שנוגע לבריאות". אבל בגיל 30, למרבה הפתעתו, התחילו לצוץ בעיות בריאותיות, להן לא הצליח למצוא פיתרון.

צילום: צילום : יח''צ

"איבדתי אמונה ברפואה המערבית ופניתי לרפואה אלטרנטיבית"

"הגעתי למצב שהייתי ממש חולה", מספר טל. "פיתחתי עם השנים כל מיני אלרגיות אביב, אלרגיות לאבק, אסטמה, בעיות מעיים, טחורים, דלקות פרקים והגעתי עד למצב של תת פעילות של בלוטת התריס". כשהגיע למצב שכבר לא יכל היה לתפקד, הוא פנה לרפואה הקונבנציונאלית: "הייתי במשך שנה תחת הטיפול של הרפואה המערבית שכלל כדורים, סטרואידים וניתוחים חוזרים. אחרי כל טיפול  או ניתוח, מצאתי את עצמי ברצף של חוסר תפקוד, החלמה, חזרה לשגרה, וחוזר חלילה, לעוד ניתוח. לא הצלחתי לראות את האור בקצה המנהרה והרופאים המשיכו לתת לי כדורים ומרשמים".
בשלב מסויים, כשלא חל שיפור במצב הבריאותי של טל, הוא החל לחפש פתרונות במקומות אחרים: "הגעתי למצב שאיבדתי את האמונה ברפואה המערבית, ולא היה לי יותר מה להפסיד. התחלתי לחקור, ללמוד ולנסות, וכך הגעתי לבריאות הטבעית. לאחר ניקוי רעלים מסיבי שארך שלושה שבועות, לצד מעבר לתזונה טבעית, הבאתי את עצמי לריפוי מלא, ללא שום תרופה או תוספים, עד היום".

גוף האדם יודע לרפא את עצמו

בשנים האחרונות, שרעבי מייעץ ומלווה אנשים שסובלים ממגוון של בעיות רפואיות כרוניות, שלרפואה המערבית אין מענה עבורן כגון: עודף משקל, סכרת, לחץ דם, בלוטת התריס, ועוד. "בדרך טבעית אפשר להגיע לריפוי מלא, כל עוד לא נגרם נזק בלתי הפיך לאיבר שאותו אנחנו רוצים לרפא" מסביר טל. "תוך שנה, הגוף שלנו יכול להתחדש לגמרי מבחינת תאים, תמיד יש תחלופה של תאים, אז אם אני אתן לגוף את  התנאים הנכונים ולא ארעיל אותו, החידוש יהיה יותר אפקטיבי ואני אוכל להבריא מכל מחלה".

צילום: צילום : יח''צ

שיטת הבריאות הטבעית - הכל מתחיל בעיכול

טל מסביר מהי שיטת הבריאות הטבעית: "השיטה מתבססת על כמות הרעלים שנכנסת לגוף וכמות הרעלים שהגוף מייצר, לעומת כמות הרעלים שהוא פולט החוצה דרך העור, הנשימה, השתן והצואה. כמות הרעלים היוצאת, צריכה להיות גדולה או שווה לכמות הנכנסת, ובמידה והיא קטנה יותר, הגוף מתחיל לצבור רעלים ברקמות השונות, אצל כל אדם לפי הגנטיקה שלו.
טל עובד עם חוקים ברורים אותם הוא מעביר לאנשים שמגיעים אליו: "יש שעות נכונות לאכילה, צירופי מזונות נכונים, מאכלים שמתעכלים טוב לעומת מאכלים שפוגעים בתהליך העיכול ועוד. המטרה שלי היא להפוך את העיכול למיטבי, מכיוון שמה שלא מתעכל נכון בגוף, הופך לרעל ומגיע לתאים שלנו. בעידן שלנו, אנחנו אוכלים וחיים בצורה שבה אנחנו מפרים את כל חוקי הטבע, ואנחנו גורמים נזק איטי וממושך לגוף שלנו עד שהוא מפתח מחלה וזועק לשינוי. מחלה אגב מורכבת מאותן אותיות של המילה החלמה, ולא במקרה".

האספקט הנפשי – נפש בריאה בגוף בריא

ב- 12 השנים האחרונות, מאז שטל חלה והבריא, הוא קרא וחקר את נושא התזונה הבריאה והקשר שלה לבריאות הנפשית. וכך, מעבר לייעוץ התזונה, הוא גם בוגר של לימודי שיטת "עין הבדולח", שבעיקרה עומדת הקביעה כי יש לקבל את המציאות שלנו, ועל ידי כך להיות יותר מאושרים ולהפחית את החרדות, הדיכאון והסטרס. "סטרס ולחץ, גם הם גורמים למחלות. רגש שלילי מייצר מצב סטרס שבו הגוף פחות פנוי לחילוף וחידוש התאים, ובכלל לתהליכי ריפוי. חילוף החומרים של הגוף יורד, ולכן סטרס הוא גורם למחלה בגוף. בסופו של דבר, אם המצב מחמיר, הוא פוגע גם בנפש, ולכן אני מטפל גם בפן הנפשי - איך לעבוד עם המציאות ולשנות אותה".

תנועה וכושר – חלק מהפיתרון

לצד התזונה והנפש, טל מטפל גם בתנועה הפיזית ובכושר הגופני, ועורך אימונים אישיים למתאמנים בפארקים ובחדרי כושר. לדבריו, גם לתנועה יש משקל חשוב בשמירה על הבריאות: "בריאות שווה אושר, חשיבה נכונה, תזונה נכונה ותנועה נכונה. כשנלמד להתנועע נכון, לא יהיו לנו פציעות, בעיות במפרקים ושחיקה פיזית. התנהלות לא נכונה של הגוף לאורך זמן גורמת לשחיקה. כשאני מתאמן בצורה נכונה, אני מגדיל את חילוף החומרים ואת ניקוי התאים. לגוף האדם יש הוראות שימוש, כמה שפחות נציית לחוקים האלה, אנחנו ניפגע. הטבע מסמן לנו כשאנחנו חולים ולא מתנהלים נכון. לחיות הבר בטבע אין מחלות כמו סכרת או סרטן, מכיוון שהן ניזונות אך ורק מהאוכל שהן צריכות. בסופו של דבר מדובר במשוואה ברורה -  כמה רעלים אני מכניס לגוף, כמה רעלים אני מייצר, וכמה רעלים אני משחרר, כמובן שגם רעלים נפשיים. כשלומדים להתנהל בתוך המשוואה הזאת נכון,  מגיעים לאיזון שבו הנפש בריאה והגוף בריא".

צילום: צילום : יח''צ

חבילת ייעוץ של גוף, נפש ורוח

טל מקבל לקוחות שרוצים לעשות שינויים בכל האספקטים הקשורים בגוף ובנפש - להיות מאושרים יותר, לאכול נכון יותר ולזוז טוב יותר. "מכונת גוף האדם מגיעה עם הוראות שימוש שאף אחד לא טרח לקרוא, ואותן אני מלמד ומסביר, יש חוקים בטבע".
בין הטיפולים שלו אפשר למצוא שיחות ייעוץ והכוונה, בהן הוא עושה סדר ומלמד את התורה לחיים בריאים. "בשיחת ייעוץ כזאת, אנחנו עושים סדר ועוברים על כל החוקים החשובים – מתי צריך לקום, מתי ללכת לישון, מה אוכלים בבוקר וכו'. אחרי זה, אנחנו בודקים יחד מה אפשר לשנות – מאיפה אנחנו מתחילים את התהליך, אם זה בייעוץ תזונה, אימוני כושר ועוד".

כיועץ תזונה, טל בונה ללקוחות שלו תפריט ומלווה אותם בליווי שבועי תחת תקשורת יום יומית, כשהוא זמין להם בכל שעה: "הלקוחות שלי שולחים לי הודעות במשך כל היום, עם תמונות של מה שהם אוכלים, ואני נותן להם משוב באותו רגע. אני בודק את הכמות, אם צריך להוסיף משהו או להוריד משהו".

צילום: צילום : יח''צ

באספקט הנפשי, טל מלמד את שיטת "עין הבדולח",  במסגרת של שלושה עד חמישה מפגשים: "אנחנו עושים מפגש בו אנחנו לומדים יחד ואז אני שולח את המשתתפים הביתה עם שיעורי בית, ואז אנחנו מתקדמים יחד לשיעור הבא. תוך כמה מפגשים, האנשים כבר לומדים לקבל את המציאות ולהתמודד איתה, וזה המפתח לשינוי שלהם".
בנוסף, טל עורך הרצאות למשקי בית או חברות וארגונים. "הרצאות בית למשפחות או לקבוצה של חברים, זה קונספט נורא נחמד שאני עושה. לפעמים יש מישהו בבית שרוצה לעשות שינוי תזונתי או ללמוד על ריפוי טבעי, וזקוק לתמיכה של כל בני הבית. במקרה כזה, אני מגיע ומסביר לכולם את התורה על קצה המזלג, בכדי לפתוח להם את הראש".

בסופו של יום, טל שרעבי הוא הדוגמא החיה של השיטה שלו: "אני מנביט ופירותני, יש לי מסת שריר גדולה והבראתי את עצמי מהמון מחלות בדרך טבעית. אני בן 43 ואני מרגיש צעיר – אני בעצמי חי את השינוי".

מספר טלפון ליצירת קשר : 050-7595998

אינסטגרם

אתר הבית

פייסבוק

לעמוד היוטיוב לחצו כאן