משרד רואי החשבון ״גרינברג״ מציגים את הטכנולוגיה שתקל על ניהול הכספים שלכם

למעלה מ-35 שנה משרד רואי החשבון ''גרינברג'' מעניק שירותי חשבונאות ופתרונות מס לעצמאים וחברות. הזמנו לאולפן את עמית גרינברג, מנהל המשרד, על מנת לשמוע ממנו אודות השירותים והייחודיות של המשרד

זמן צפייה: 05:35

מהו הרקע שהוביל אותך לעסוק בראיית חשבון ולהצטרף למשרד המשפחתי?

״אבי הקים את המשרד לפני כמעט 40 שנה, הוא היה יועץ מס. לפני כ-13 שנה הוא נפטר, המשרד היה בתקופת ביניים ואני סיימתי את שירותי הצבאי, והחלטתי להשתלב במשרד ולהתחיל ללמוד ולהתפתח בתחום. כך למעשה השתרשתי בפנים בתור ממשיך דרכו של אבי״.

מהם השירותים העסקיים שהמשרד שלכם מתמחה בהם?

״אנחנו מציעים את השירותים הקלאסיים שכל בעל עסק צריך - שירותי הנהלת חשבונות ויעוץ מס - מה שהחוק מחייב, ומעבר לזה יש גם שירותים שהם יותר נקודתיים לעסקים ספציפיים; יעוץ עסקי, ניהול תזרימי מזומנים, ייעוץ מס עם אופי בינלאומי לאנשים שעוזבים את ישראל ועוברים לעבוד בחו״ל, זה משהו שמאוד רווח בימינו״.

אתם מתמחים בתחום הטכנולוגי, מהם היתרונות של השימוש בטכנולוגיה לשירות שאתם מציעים?

״היום אנחנו עובדים כמעט ורק עם אפליקציה ייעודית אשר מאפשרת ללקוחות להעביר לנו חומר אונליין. יש מפגשים פרונטליים אך המטרה שלהם נועדה בעיקר כדי לשמור על קשר עם הלקוח, ופחות לשם העבודה הטכנית של קליטת המסמכים. כל המטרה היא לייעל את זמני העבודה כדי לשפר את הקשר עם הלקוח, שהוא לאו דווקא מה שהחוק מחייב אלא דווקא מה שמעבר, מה שמבוסס על המספרים. הטכנולוגיה מאפשרת לנו להגיע לזה בצורה יותר מהירה ויעילה, ולתפוס דברים בזמן״.

מהי הייחודיות שלכם כמשרד מוביל לרואי חשבון?

״אמנם המשרד יושב בכפר סבא אבל יש לנו לקוחות מכל הארץ, ללא הגבלה גיאוגרפית. אנשים משתמשים באפליקציה וזה מאוד נוח. לדוגמה אדם שצריך דו״ח מסוים ברגע זה, כדי למנוע את הדיליי - עד שמביאים את החומר ועד שרואה החשבון עובר על זה וחותם - כל השימוש בטכנולוגיה מאוד משפר את הפרוצדורה ומקצר תהליכים״.

הקורונה הובילה לגידול משמעותי ברילוקיישן. מהו הליווי שהמשרד שלכם מעניק למי שמבצע רילוקיישן?

״בשנה האחרונה קיבלנו הרבה מאוד פניות של אנשים עם כל מיני הצעות עבודה שעוברים לחו״ל או שפשוט מאסו מהמצב בארץ ורוצים לעזוב, ויש הרבה מאוד היבטים של מס שצריך לפתור ולסגור לפני שנוסעים; אחד הדברים זה למשל כל הסוגיה של ביטוח לאומי ומס הכנסה, של מי שעוזב או עובד בחו״ל ויש לו גם הכנסות בישראל, והליווי שאנחנו נותנים מתחיל מהרגע שיוצאים מהארץ ועד שהסוגיה הזאת נפתרת, שלא יהיה שום דבר פתוח. סוגרים את כל הקצוות כדי שבן אדם יטוס בשקט בלי שום חוב פתוח שהוא לא מודע אליו, וישאיר אותו חשוף לטענות מסוימות מרשויות המס״.

מה חשוב לדעת לגבי המענקים שהמדינה חילקה לעסקים בתקופת הקורונה?

״דעתי האישית היא שעושים צחוק מהציבור. אנחנו נתקלנו בלא מעט מקרים בהם בעלי עסקים מתבקשים להחזיר חלק מהמענקים האלו. אני הרבה מאוד פעמים המלצתי לאנשים דווקא לא לקחת את המענקים האלה, מי שיכול כמובן - עדיף שלא יתעסק עם זה. לא רק שאין מתנות חינם, יש גם הרגשה שכל הזמן מחכים בפינה - ברגע שנגיש את הדו״ח ויראו שמשהו לא בסדר, יבקשו החזר של חלק יחסי, כבר נתקלנו בהרבה מאוד מקרים כאלה. אנחנו רואים את המציאות בשטח, אנשים באמת מתבקשים להחזיר את הכסף״.

דווקא בתקופה זו מתחדדת החשיבות של ליווי צמוד של רואה חשבון מקצועי לעסק שלכם. עם הליווי של עמית גרינברג תהיו בטוחים שהעסק שלכם בידיים טובות.

 

אתר

טלפון: 0723939688