סודה לימון ילדים ונוער – חנות האופנה המובילה בישראל לבר ובת המצווה

בישראל ניתן למצוא לא מעט חנויות המציעות בגדי מעצבים למבוגרים, אך ישנה רק חנות אחת שמציבה על קדמת הבמה את האופנה האיכותית לילדים, "סודה לימון ילדים ונוער"

לבוש של סודה לימון ילדים ונוער

הקיץ הגיע ואיתו גם עונת החתונות וחגיגות בר ובת המצווה העומדת לצאת לדרכה. קפצנו אל "סודה לימון ילדים ונוער", החנות המפורסמת, הממוקמת בקניון הזהב בראשון לציון על מנת לראות בין היתר את הדגמים האחרונים הכי חמים שבהם ניתן להלביש את חתני השמחה של בר ובת המצווה, וגם את השושבין והשושבינה, על כך ועוד בכתבה הבאה.

סודה לימון ילדים ונוער – מעמידים ילדי בר ובת המצווה בקדמת הבמה

סודה לימון ילדים ונוער היא חנות שמעניקה את הכבוד לגילאים הצעירים, כאשר מציבה בראש סדר העדיפויות את הצורך שלהם להתלבש בצורה אלגנטית לכל האירועים החגיגיים השונים. מי שמנהל את החנות המדוברת כבר במשך 39 שנים הוא הבעלים סבי לוי.

שאלנו אותו כיצד הוא מחזיק מעמד בתחום כל כך תחרותי לאורך קרוב לארבעה עשורים: "אנחנו החנות הכי וותיקה וכמעט היחידה בארץ, שקהל היעד שלה הוא ילדים וילדות, נערים ונערות בלבד. זאת הסיבה שקהל הלקוחות שלנו מגיע מכל הארץ כולה, ממטולה ועד אילת. כאשר, ברשתות אופנה אחרות מסדרות איזו פינה קטנה עם מספר מצומצם של דגמים לגילאים צעירים, אנחנו בחרנו לספק להם מגוון גדול במיוחד של האופנה הכי חדישה".

לקוחות מעידים

באתרי הביקורת השונים ברחבי האינטרנט ניתן למצוא מאות חוות דעת של לקוחות מפרגנים, לאחר שביקרו ורכשו בגדים עבור הילדים שלהם, בין היתר:
אלכס.מ כתב: "שירות מהיר, איך שאתה נכנס לחנות מודדים ומלבישים אותך. מדובר במקום היחיד הנורמלי בארץ לשמלות וחליפות לבר/בת מצווה, גם המחירים טובים, אני ממליץ בחום".

ענת.ל החמיאה גם היא:
"חנות מדליקה, בגדים לבנים ולבנות לאירועים, בר או בת מצווה, ושושבינים. זו החנות הראשונה שהבנות שלי מדדו בה בגדים שלא גרמו להם להרגיש במבוכה או ב"פאדיחה", להיפך. כל מי שיש להם ילדים חייב להכיר את החנות הזאת".

סודה לימון ילדים ונוער – מצאנו על המדפים

בביקור שערכנו בחנות, מצאנו מגוון גדול של בגדים שונים לבנים ובנות, החל מגיל שנה ועד גיל 13.

בנים

חליפות בר מצווה ועוד, אלו כוללים מכנסיים וחולצה. בלייזרים חתיכיים מפשתן, וכל האבזור מסביב, כולל חגורות, פפיונים, עניבות וכד'. כמו כן, יש גם הנעלה מותאמת לחליפות השונות.

בנות

לבנות המין היפה מצאנו שמלות מפוארות לכל אירוע, חתונות, חגיגת בת מצווה, נשפים ועוד. גם שמלות בסגנון ספורט אלגנט ישנן על הקולבים, והיופי הוא שאת כל אלו ניתן למצוא בכל המידות השונות, כך שגם בנות מלאות יותר ימצאו בחנות את מבוקשן.

סודה לימון ילדים ונוער – עיצובים ייחודים

לבוש של סודה לימון ילדים ונוער
צילום: צלמת אלכסנדרה וולודינסקי.הפקה : סבי לוי, גילי מיילי , דורין סגול.דוגמנית ליה וולודינסקי

"כל הדגמים השונים שניתן למצוא בחנות הם דגמים שאני עיצבתי בעצמי", סיפר סבי לוי והוסיף: "לא פעם מגיעים אליי הורים שאני הלבשתי אותם לבר המצווה שלהם, והיום הם מגיעים עם הילדים שלהם, כך עבורי זו סגירת מעגל מרגשת. מי שתופרים במיוחד את העיצובים הם מתפרות נחשבות בטורקיה, זו הסיבה שכל חודשיים אני עושה את המסע אל עבר איסטנבול ואיזמיר, כך שכל מה שאתם רואים אצלי בחנות, לא תמצאו באף מקום אחר בישראל".

שירות בסגנון אירופאי

בזמן השהות שלנו בחנות, לא יכולנו שלא להתרשם מהשירות חסר התקדים בישראל, שהצוות המקצועי במקום העניק לכל הילדים ולהוריהם. ממש כמו בחנויות ה"כלבו" המובילות והנחשבות באירופה, כך גם ב"סודה לימון ילדים ונוער", כל חתן בר מצווה שהגיע לחנות עבר מדידה של הגזרה מכף רגל ועד ראש, על מנת לדעת מהי המידה המדוייקת שלו.

לאחר המדידה, אלו הם עובדי החנות שמתרוצצים ומביאים את הבגדים השונים למדידה, משוחחים עם הילדים, שומעים האם זה נוח להם, או מה היו מעדיפים. בכל פרק הזמן הזה, ההורים יושבים בצד, כאשר אינם צריכים לעבוד קשה, אלא רק להביע את דעתם.

"תפיסת העולם שלנו היא מאוד ברורה, יש להתנהג ולהתייחס אל הילדים בדיוק כפי שהמבוגרים מצפים, בכבוד, בנימוס ובסבלנות אין קץ. לכן, גם בכל הנוגע לבחירת הבגדים, אנחנו קודם מקשיבים לצורך ולטעם האישי של כל אחת ואחד מהם, ולפי זה אנחנו מנסים להתאים את הבגד שבו הם ירגישו הכי נוח, ושיהיה זה הבגד הכי יפה לפי טעמם האישי.

אני יכול להעיד כי ההורים מאוד אוהבים את הקונספט הזה, כי הם אינם צריכים להתרוצץ לכל עבר כפי שקורה במקומות אחרים, אלא הצוות המיומן בחנות עושה את כל העבודה עבורם ועבור הילדים, כך שנוח להם לבוא ולסיים הכל במקום אחד, בלי להסתובב ולשבור את הראש בכמה חנויות בנפרד", סבי לוי הסביר.

סודה לימון ילדים ונוער – יצירת קשר

לבוש של סודה לימון ילדים ונוער
צילום: צלמת אלכסנדרה וולודינסקי.הפקה : סבי לוי, גילי מיילי , דורין סגול.דוגמנים: דניאל מיילי ,ליה דבי

אם גם אתם זקוקים שהילדים שלכם יהיו לבושים בשיא האופנה לקראת אירוע חגיגי וחשוב, "סודה לימון ילדים ונוער" היא בדיוק חנות האופנה שאתם מחפשים. חליפות, שמלות, ספורט אלגנט ובגדים מעוצבים נוספים שמיועדים לגילאי שנה עד 13 בלבד.

כתובת: קניון הזהב, דוד סחרוב 21, ראשון לציון.

לפרטים נוספים חייגו עכשיו: 03-952-2485

פייסבוק

אינסטגרם