בעיות שינה? הכירו את מגנייט - מזרן החלומות החדש והממגנט שלכם

כל אחד מאתנו חולם לישון שנת מלכים שתעניק לו רעננות לאורך כל שעות היום. למזרן אותו נבחר ישנה השפעה מכרעת כדי להשיג חוויית שינה אולטימטיבית. הכירו את ''מאג-נייט'', פיתוח ייחודי בישראל בתחום המזרנים

זמן צפייה: 08:32

איך הגעת למגנייט ומה הוביל אותך לפתח את המוצר ולהיות הבעלים שלו?

״בשנת 2002 סבלתי מכאבים בלתי מוסברים ברגליים, ובמשך ארבע שנים עברתי המון רופאים מומחים, עד שהגעתי במקרה לגני התערוכה, כאשר החברה ׳אולימפיה׳ הוציאה מוצר חדש בשם ׳מגנייט׳. הציעו לי את המוצר ל-30 ימי ניסיון, ואני הייתי כבר אובד עצות אז כמובן שלקחתי אותו, ובאמת ראיתי פתאום אחרי שלושה שבועות שהנטייה שלי לשים את הרגליים על השולחן הקטן בסלון - נעלמת, והכאבים השתנו. אז בעצם אמרתי לזוגתי - ׳יבוא יום ואני אקח את המוצר הזה׳.

התחלתי ללמוד את כל הסיפור של המגנטים, איך הם יודעים לדבר עם הגוף שלנו, ולא לקח הרבה זמן, עברו שנתיים ימים עד שהופעתי אצל בעל המפעל, אמרתי לו שהמוצר הזה מאוד מעניין אותי והצעתי לו שאמכור אותו. ככה בעצם הגעתי למוצר הזה, ומשם אני כבר לקחתי אותו, יצרתי קשר עם רופא מאוד בכיר שהיום מכהן בתפקיד מאוד בכיר בתחום הטיפול במגנטים״. 

 

ספר לי על הפיתוח הייחודי שלכם בתחום המזרנים?

״מה שמייחד את המוצר היא קונפיגורציה של מגנטים השתולה בתוכו. נרצה או לא, המגנט והגוף שלנו יודעים לדבר - זה חלק מההוויה הקיומית שלנו; מיום שנברא האדם קיימת סימביוזה בין האדם לבין השדה המגנטי. בזכות התקשורת הזאת שקיימת אנחנו מתהלכים פיזית על פני הכדור, הרי כשאנחנו יוצאים מחוץ לאטמוספירה אנחנו רואים שזה לא עובד. למגנט יש השפעה דרמטית על הקיום שלנו ועל החיים שלנו. רק שבעבר ההשפעה הייתה אופטימלית והיום, במאה ה-21, ההשפעה הולכת ופוחתת. 

מה שאנחנו בעצם עשינו - באמצעות הקונפיגורציה שנמצאת בתוך המזרון ובלי שאתה צריך לעשות שום דבר מיוחד - אתה מקבל בחזרה את ההשפעה. בזכות זה, המוצר הזה הוא כל כך שונה מכל המזרנים האחרים שאתה אולי מכיר, כי הוא יודע להשפיע ולטפל בכל מיני בעיות בריאותיות ורפואיות כמו ששום מוצר לא מטפל״.

 

מהם היתרונות של המזרנים שלכם?

״היום אנחנו יודעים בוודאות שהמוצר הזה מטפל בכל מה שקשור לבעיות כאב, בעיות עייפות ותשישות, בעיות שינה ואפילו במחלות ספציפיות. מחלה כמו פיברומיאלגיה, סוכרת, בעיות לב - המוצר הזה יודע לגעת בכל התחומים האלה״.

 

אני מבין שגולת הכותרת היא ההתמודדות עם מחלת הפיברומיאלגיה, ספר לנו על כך. 

״פיברומיאלגיה היא מחלה קשה שפוגעת בשלושה-ארבעה אחוז מהנשים בעיקר, אצל גברים היא פוגעת באחוז אחד לכל היותר. המחלה משדרת סימפטומים שהם כביכול של כאב, אבל למעשה אין מדובר בכאב אלא באיזושהי תקלה שנוצרה כתוצאה מתאונת דרכים או כתוצאה מאירוע טראומטי. זאת בעצם איזושהי תקלה המתרחשת במערכת העצבים. 

לצערי הרב, מרבית החולות יודעות רק ממה הן סובלות - סימפטומים של כאבים מפושטים בלתי פוסקים שתוקפים בכל שעות היום. אין להן כמעט שינה, עייפות ותשישות, ואפילו אובדן טעם בחיים.

אם כן, במזרן יש מגנטים שמייצרים כמעין שדה חשמלי, אשר יודע כנראה לפגוע בנוירונים של מערכת העצבים. אנחנו נותנים את המזרון ל-30 ימי ניסיון, ללא ניילון, אצלך בבית. אנחנו אומרים לכל לקוח ולקוחה לקחת את המוצר, לשכב עליו 30 יום ובתום התקופה לראות בשינוי המצב. אחוז החולות שמשאירות את המוצר הוא אחוז פנומנלי. אנחנו לא מרפאים אבל אנחנו מחזירים את טעם החיים בזכות המוצר הזה״. 

 

תוכל לשתף אותנו בדוגמאות של לקוחות שסבלו שהמזרנים שלכם סייעו להם להתמודד עם בעיות מסוימות?

״באתר שלנו יש עשרות סרטוני עדויות ועוד מאות עדויות באודיו ופוסטים. אני יכול רק לספר לך שתוך כדי זה שאנחנו משווקים את המוצר, גילינו שהמוצר הזה סייע לאנשים בבעיות שינה, מעי רגיז, סוכרת, בעיות בבלוטת התריס. 

כאן ראוי מאוד לציין ולחדד שאין אורגניזם אחד דומה לאורגניזם שני, ולכן אנחנו נותנים לכל אחד לקבל את המוצר ל-30 ימי ניסיון, וישנם רק בין 2-3% אנשים באוכלוסייה שאינם מגיבים לזה״.

 

ב''מאג-נייט'' מבטיחים לנו כי בזכות פיתוח חדשני תוכלו למצוא  מזרונים אורטופדיים איכותיים וייחודיים בישראל.

אתר

טלפון: 8051*