מה שבטוח: סופר ויז'ן מערכות אבטחה ידאגו לכם

בתקופה האחרונה מתחדדת חשיבות תחושת הביטחון, אותה ניתן להשיג באמצעות התקנת ציוד מיגון מקצועי לכל מקום שבו אנו שוהים. הכירו את חברת ''סופר ויז'ן'' מערכות אבטחה המתמחה בהתקנה מערכות אבטחה ומיגון מתקדמות.

זמן צפייה: 04:34

מהו הרקע שהוביל אותך להקים את החברה?

"ניתן לומר שכבר מגיל קטן התעניינתי בתחום. אהבתי להרכיב ולהתעסק עם המערכות. לפני 15 שנה הפכתי זאת למקצוע".

 

מהם השירותים שאתם מעניקים לאבטחה ומיגון? 

"עבודה בגובה, תשתיות תקשורת, מערכות אזעקה, אינטרקום, מצלמות אבטחה וכמובן בית חכם, המשלב את כל השירותים יחדיו". 

 

מה זה אומר ''בית חכם''?

"בית חכם, משמע אתה יכול לשלוט במערכות הקיימות גם מרחוק. נניח והגיע אליך בעל מקצוע הביתה? אתה יכול לאפשר לו גישה גם מרחוק לנכס, לאפשר לו קוד גישה משלו, ואף להגביל אותו בזמן ובשעות, כל זאת בזמן שאתה בכלל בעבודה. תוכל גם לפקח עליו במצלמות הבית".

 

מהם ההבדלים בין מיגון ואבטחת הבית בין פעם להיום?

"נניח ואתה גר בבית קרקע: הפעלת מערכת אזעקה והלכת לישון. בשעה שתיים בלילה נכנס לך חתול לחצר. בעבר, המערכות של פעם היו מפעילות את האזעקה, היות והן לא ידעו להבדיל בין איום אמיתי לאיום סרק. המערכות של היום יודעות לחשב גודל, נפח ומשקל של אובייקט, ולדעת לזהות מתי מדובר באיום אמיתי". 

 

מהי הייחודיות של ''סופרויז'ן'' שמבדלת אתכם מחברות אחרות בתחום האבטחה והמיגון? 

"יודעת לתת פתרון לכל לקוח, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי. בנוסף, יש לנו אהבה לתחום, ואנחנו נותנים שירות ומקצועיות מכל הלב".  

 

מהו הטיפ החשוב ביותר שיש לך להעניק לצופים שלנו בכל הקשור למיגון הבית והעסק?

"הבשלב הראשון של תכנון הנכס הוא מאד חשוב בעניין האבטחה. התכנון הוא התשתית לכל מערכת. בנוסף, בעל המקצוע מלווה אותך לפרויקט של חייך. לכן, כשאתה מתכנן בית, מוטב להיעזר באיש מקצוע מנוסה בתחום". 

 

הטכנולוגיה החדשנית ומוצרי המיגון של חברת ''סופר ויז'ן'' יאפשרו לכם לשמור על הנכס שלכם בבטחה ולישון בשקט בלילה. ג'וני, תודה רבה. 

 

אתר

טלפון: 054-583-2815