עוברים דירה? כל מה שצריך הוא ליצור קשר עם סוגרים הכל לדירה

כל אדם העובר לדירה חדשה חווה קשיים רבים הנלווים ברכישת מוצרים לדירה הן במחירים הגיוניים, והן מבחינת התקשרות עם בעלי מקצוע איכותיים. בשביל להקל על התהליך המייגע הזמנו לאולפן את דרור מגל, מייסד קבוצת הקניה הגדולה בישראל של רוכשי דירות המונה כ-60,000 חברים. והבעלים של "המרכז למעבר דירה", מרכז מתן השירותים המוביל בארץ המספק מוצרים ואנשי מקצוע לבית, כדי שנוכל לחסוך כסף רב, והכי חשוב, זמן יקר.

זמן צפייה: 07:35

מה זה בעצם "סוגרים הכל לדירה", ולמה כדאי לרוכשי דירות להיות חלק מהקהילה?

"מדובר בקבוצת קנייה שהוקמה לפני כ-10 שנים, שמטרתה היא ללוות רוכשי דירות ומשפצים, בכל הנוגע לרכישת תכולת הדירה, וכן בעניין הנושא של בעלי מקצוע רלוונטיים למעבר כמו מובילים, צבעים, שיפוצניקים, מיזוג אוויר וכדומה. הדבר מקל על התהליך של רכישת הדירה עבור חברי הקהילה". 

ספר לנו על השירותים והאירועים שאתה מספק לקהל הקונים המשתייכים ל"סוגרים הכל לדירה".

"השלב הראשון הוא להצטרף דרך האתר. השלב השני הוא לעקוב אחר האירועים שאנחנו מקיימים. כל שבוע אנחנו מפרסמים אירועים שאנחנו מקיימים, בתחום של מוצרי חשמל, ארונות, מזרונים, חדרי שינה וכדומה. אתה מצטרף לאירוע שאתה רוצה בזמן שנוח לך, יש לנו צוות של מוקד שקובע לך פגישה אישית, וכך אתה נהנה מהטבות ומחירים טובים".

הקמת את "סוגרים הכל לדירה" לפני יותר מ-10 שנים, ספר לנו על השינויים הרבים שקרו מאז בקרב קהל הקונים ומנגד בקרב נותני השירות.

"לפני עשר שנים, אנשים לא קנו ביחד. כשהקמתי את סוגרים הכל לדירה, היה קשה להחדיר את הרעיון הזה, אולם עם השנים הרעיון התפתח וצמח. עד היום עשינו כ-600 ימי מכירות, ושידכנו לאנשים עשרות אלפי התקשרויות עם בעלי מקצוע".

ואיך בעצם הכל התחיל? מאיפה בא הרעיון למיזם?

"אני קניתי דירה, ואז נתקלתי בכל מיני בעיות. למדתי הנדסת תוכנה, ופיתחתי אתר שמאפשר לרוכשים שונים להתאגד כקהילה. אמרתי לעצמי שכדאי לאגד אנשים רבים, לנצל את כוח המיקוח שלהם, ובמקביל להנגיש להם בעלי מקצוע איכותיים שאנחנו בדקנו, כך שרוכשי הדירות יקבלו שירות טוב ואיכותי יותר".

ובנוסף לקהילת "סוגרים הכל לדירה" הקמת לאחרונה את "המרכז למעבר הדירה" בנס ציונה, ובו כל השירותים למעבר הדירה במקום אחד. ספר לנו על המרכז ואילו שירותים אתה מספק בו.

"עם הניסיון שלנו בתחום בשנים האחרונות, זיהינו שיש 10-12 מוצרים שכל מי שעובר דירה פשוט חייבים אותם. הקמנו אולם תצוגה ששם מציגים ארונות, מטבחים, סורגים, אמבטיות וכדומה, הכל באיכות גבוהה מאד, על מנת שאנשים יהנו ממוצר איכותי, והכל במקום אחד". 

בסופו של תהליך, יש כאן מספר פרמטרים: אתם מתחייבים לאנשי מקצוע טובים מחברות מובילים, וגם למחירים טובים. אבל איך אתה מוזיל בעצם לרוכשי דירות את כל ההוצאה הגדולה הזאת?

"בגלל שרוכשים דרכנו כמה חבילות של מוצרים וכולי, אנחנו מוזילים להם את המחיר על כל החבילה, וכן מאפשרים פריסת תשלומים מאד נוחה. כמו כן, אותם רוכשים נעזרים במקצועיות שלנו, שהרי אנחנו מכירים את בעלי המקצוע הטובים ביותר, שנתנו שירות לאלפי לקוחות שלנו. כל בעל מקצוע שהלקוחות שלנו נעזרים בו, אני יודע שהוא ייתן את השירות הכי טוב שיש. 

אם גם אתם עומדים לפני רכישת דירה תצרו קשר עוד היום עם דרור מגל מ"המרכז למעבר דירה" ותהיו בטוחים שתחסכו המון כסף וזמן רב בכל הקשור בהתנהלות עם אנשי מקצוע וספקים לבית. תתחדשו!

 

אתר 

אתר מכירות

פייסבוק 

טלפון – 0722222191