לחצני מצוקה שמשנים מציאות

החופש הגדול מתקרב בצעדי ענק, הורים רבים "שוברים" את הראש כיצד יוכלו להוריד את מפלס הפחד והחרדה האישי שלהם, בזמן שילדיהם משחקים ומסתובבים בחוץ באופן עצמאי. בדיוק לשם כך הזמנו לאולפן את אלי הלפרין, הבעלים של חברת ''שופכל''  המשווקת מוצרים שוברי שוויון לביטחון האישי שלכם ושל ילדכם

זמן צפייה: 11:15

אילו מוצרים יש ברשותכם שמסייעים להורים להשגיח על ילדיהם?

"אנחנו מדברים על מוצרים שעוזרים לנו עם השקט הנפשי כהורים או משגיחים. יש מספר חלופות אפשריות, כגון שעונים, צמידים וכדומה, אולם כולם עובדים על אותו רעיון: הרעיון הוא שמדובר במכשיר מתקדם טכנולוגית, שיש לו כרטיס סים, GPS ויכולות תקשורת, יחד עם תוכנה פרי פיתוח ישראלי, המאפשרים ניטור ומעקב, יכולת לתקשר עם הילד/ חוסה/ נזקק/ בעל צרכים מיוחדים, מוריד את מפלס החרדה וכדומה.

ניקח למשל את המוצר של צמיד יד: מי שמשתמש במוצר, כל מה שהוא צריך הוא לענוד אותו על היד. אם במקרה הוא נכנס למצב מצוקה, הוא לוחץ על לחצן המצוקה במשך 3 שניות, מתחיל הליך של התראת מצוקה, נשלחות הודעות וכן מתבצעים טלפונים ליעדים מסוימים שתכנתנו אל תוך האביזר, וקרובי המשפחה שלו יודעים באותו רגע שהיקיר שלהם נכנס למצב מצוקה, והם יכולים להקשיב לו, לדבר איתו וכדומה.

דוגמה נוספת היא השעון. הילד עונד את השעון על היד, וההורים יודעים בעזרת השעון יכולים לדעת איפה הילד היה, איפה הילד נמצא, אם הילד חרג מתחום גיאוגרפי שהגדרנו לו וכדומה, ההורים מקבלים את כל המידע על מפה". 

 

למי המוצרים הללו מתאימים, בנוסף לילדים?

"אנשים עם צרכים מיוחדים למשל. יש מוצרים גם שמתאימים לבעלי חיים שעומדים בחוץ. הם אף עובדים על אנרגיה סולארית, ואז משחררים אותנו מן הצורך בתשתית חשמל".

 

מהי לדעתך הייחודיות של ''שופכל'' שמבדלת אתכם מחברות אחרות?

"אנחנו שנינו אנשי מחשבים. במשולב יש לנו ניסיון מצטבר של שמונים שנה. כשאנחנו התחלנו לעבוד עם המוצרים, הם מצאו חן בעינינו משום שהם יכולים באמת לעזור לחיים של אנשים. למדנו את התחום, ואנחנו מכירים את הנושא ברמה הבינלאומית. אנחנו פיתחנו על סמך המידע והניסיון שלנו את התוכנה הזאת, שמאפשרת יכולות מאד גבוהות". 

 

מהן התוכניות לעתיד?

"להביא למודעות את הטכנולוגיה שלנו. להמשיך לעזור לאנשים עם צרכים מיוחדים שלא תמיד יכולים לדבר. יש לנו לקוחות למשל שיש להם נטייה לברוח: הטכנולוגיה הזאת מאפשרת למצוא אותם. בנוסף, הורים שנוסעים לחו"ל, האביזר הזה יכול לעזור להורים לעקוב אחרי הילדים".

 

היום יותר מתמיד, הילדים של כולנו זקוקים להשגחה גדולה יותר כאשר מסתובבים לבדם בחוץ. באמצעות המכשור המתקדם של ''שופכל'', נוכל לעשות זאת בקלות ולהיות רגועים מתמיד. 

אתר שופכל

טלפון: 053-8294225