"לא משנה אם מדובר ביום הולדת או אירוע ענק – כולם יקבלו שירות מעולה וציוד איכותי"

הקורונה כבר כמעט מאחורינו, עולם האירועים חזר והקיץ כבר כאן. ניצלנו את ההזדמנות להכיר את חברת רמפה השכרת ציוד לאירועים, ששמה דגש על ריהוט ייחודי וטרנדי של כיסאות ושולחנות

רמפה השכרת ציוד לאירועים, היא חברת השכרת ציוד שהפוקוס המרכזי שלה הוא על ריהוט איכותי ועדכני. החברה מציעה ללקוחות מגוון רחב של כיסאות ושולחנות מכל הסוגים לצד פתרונות קירור וחימום, מקררים, גנרטורים, מקרנים, תאורה, מערכות ישיבה טרנדיות, מערכות סכו"ם, ערכות הגשה ועוד.

חברת רמפה מוצאת את הדרך להגיע לכל הלקוחות, ומספקת את שירותיה לאירועים קטנים וגדולים כאחד - מאירועים קטנים ופרטיים של עשרות אנשים, ועד לאירועים גדולים של מאות אנשים, אירועי חברות, מוסדות ועוד.

רמפה אירועים
צילום: צילום: יח''צ

שירות אישי ממומחים בתחום

הבעלים של החברה הם אורי כהן ואיב לאוני. יחד עם צוות של מומחים ומנוסים מתחום האירועים והמסעדנות, הם חברו להקמת החברה המשותפת.
אורי ואיב, שעבדו בתחום הפקות האירועים בעצמם כעשר שנים, "עברו צד" לפני חמש שנים, והיום הם אלה שמספקים את הציוד: "אנחנו הגענו מתחום ההפקות, אז בעצם הגענו לעסק בזמנו, מתוך הצורך שלנו להשכיר ולקנות רהיטים לעצמנו", הם מספרים.
העובדה שהשניים הגיעו בעצמם מתחום האירועים, תורמת לכך שהם יודעים בדיוק מה הלקוח צריך ומבקש, והם יודעים לתת לו את היחס והטאצ' האישי שהם עצמם הזדקקו לו בעבר.

רמת התחזוקה של הציוד של החברה היא גבוהה מאוד והמלאי מתעדכן באופן תדיר, והוא בסנכרון עם כל הטרנדים החדשים בשוק.

רמפה אירועים
צילום: צילום: יח''צ

ברמפה כל השירותים תחת מטריה אחת

לקוחות החברה יכולים להשכיר ציוד מהחברה יחד עם הובלה, ומי שרוצה יכול להוסיף גם שירותי סידור, הקמה, הכנסת ציוד ופירוק של האירוע.

כדי להקל על הלקוחות, החברה מציעה שירותים נוספים המסייעים להפקת האירוע ותיאום מול שאר בעלי המקצוע והספקים. צוות העובדים מסייע ליצירת שיתופי פעולה של הגברה, תאורה ועיצוב, וכך הלקוח יכול לשכור את שירותי החברה וליהנות משקט ומגורם אחד שמטפל בפרטים החשובים של האירוע.

רמפה אירועים
צילום: צילום: יח''צ

לאורי ואיב חשוב לציין שהם נותנים הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת, בהתחשב בכל הפרמטרים, ולאו דווקא הזולה ביותר בשוק: "ההתחייבות שלנו היא לספק את ההצעה המשתלמת, האטרקטיבית והאיכותית ביותר ללקוחות שלנו. לא משנה אם מדובר ביום הולדת קטנה או באירוע ענק של מאות אנשים – כולם יקבלו שירות מעולה, ציוד איכותי ואת המחיר האטרקטיבי ביותר".

משרדי חברת רמפה נמצאים בבאר יעקב והחברה עובדת בכל חלקי הארץ.

מספר טלפון: 052-4141413

אתר הבית

פייסבוק

אינסטגרם