ניקוי ספות ושטיחים מקצועי שנותן תוצאות בומבה

נשפך לכם אוכל או שתייה על הספה ונוצר כתם? לא חייבים להחליף את כל הסלון. עם בומבה ניקיון, תוכלו להחזיר את הספה שלכם להיראות כמו ביום שבו היא יצאה מן החנות

מוגש מטעם בומבה

למי מאיתנו שיש ילדים קטנים, ודאי מכיר את הרגע המעצבן הזה, שבו הילד שופך מיץ בסלון או על הריפוד באוטו (בינינו, גם לנו המבוגרים זה קורה לפעמים). הכתם מבאס אותנו בכל פעם שאנחנו מסתכלים עליו, וגורם לנו לחשוב, אם רק היינו נמנעים מהפעם הזאת שבה אנחנו או הילד אכלנו מול הטלוויזיה, כל זה לא היה קורה. עם זאת, בין אם מדובר בספה, במושבים לרכב או שטיח, בין אם מדובר בעור או במשטח בד, ובין אם מדובר בכתמי רטיבות או לכלוך, כיום יש לכם פתרון מקצועי ואיכותי, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף.

עושים עבודה נקייה

הניקיון של חברת בומבה ניקיון ישאיר אתכם מופתעים מן התוצאות המוצלחות. קודם כל, בבומבה משתמשים בציוד והמכונות הכי מתקדמות בתחום הניקיון. בניקיון של ספות למשל, משתמשים ב-Sabrina Maxi המתקדמת, שמנקה בחום של כמעט מאה מעלות, נלחמת בכתמים ביעילות, ומייבשת במהרה את המשטחים לאחר הניקיון. למכונה יש ידית מקצועית ושקופה, וניתן לראות את הלכלוך יוצא מן הספה. בנוסף, מקפידים בבומבה להשתמש בחומרי הניקיון היקרים והאיכותיים ביותר, ובעיקר שמים דגש על שימוש בחומר המתאים לכל משטח.

צילום: צילום: יח''צ

חנן ברבי, מנכ"ל בומבה ניקיון: "יש ספקים בתחום שרוצים לחסוך מבחינת הרכישה של החומרים המתאימים. בואו ניקח כדוגמה שטיח צמר. שטיח צמר אמיתי ואיכותי עולה בסביבות עשרת אלפים שקלים ומעלה. אותם ספקים מגיעים ומשתמשים בחומרים המתאימים לצמר סינתטי. במצב כזה, המנקה של השטח עושה יותר נזק מתועלת. אם משתמשים בחומר הנכון, התוצאה היא ניקיון נקי (לאחר מכן, נוסיף גם נטרול ריחות המותאם לשטיחים). דוגמה אחרת היא משטחי עור: כאשר מנקים עור אמיתי, חייבים להשתמש בחומר שפותח בדיוק עבור ניקיון של עור אמיתי, אחרת מורידים צבע מן העור וגורמים לו נזק".

תתייחסו לספה שלכם בכבוד

[youtube_embed youtube_id='https://youtu.be/Veg5s6jEoro']

בבומבה ניקיון מנקים ומחדשים ספות בתהליך מתודי ומסודר. ראשית, ממיסים חומר ניקוי מתאים לספה (בד, דמוי-עור, או עור אמיתי). לאחר שהחומר מתמוסס היטב, מרססים את הספה עם מרססת מקצועית. לאחר שהחומר פועל את פעולתו, מבצעים פוליש או הברשה על המשטח. לאחר מכן, מבצעים הזרקה משולבת עם יניקה של מים חמים על המשטח. לאחר מכן שואבים את כל הספה, ומוציאים ממנה רטיבות ולכלוך שנותר בספה. בסוף, מנטרלים ריחות רעים בעזרת מנטרל ריחות לספות מקצועי בניחוח הדרים או פרחים.

 

"לא כדאי לנסות לנקות את הספה לבד", אומר ברבי. "ניקוי ספות רציני זה לא משהו שאפשר לעשות לבד, וצריך ציוד מתאים וחומרים מתאימים. עם זאת, הטיפול הזה חוסך המון כסף. אני מנקה לפעמים סלונים שעולים ארבעים וחמישים אלף שקל: הסלון אחרי כמה שנים נראה פחות טוב, ואז אנשים רוצים לקנות חדש. אולם אם עושים ניקוי ספות כמו שצריך, הספה נראית מעולה, והסלון יכול להחזיק עוד. הניקיון גם משמיד חיידקים, והופך את הבית ליותר מחוטא ובריא".

 

"אני אומר לאנשים שלמרות שזה נוח ומפתה, כדאי לא לאכול על הספה. כמו כן, עדיף לא לשבת עליה בבגדים מלוכלכים מהעבודה, אלא להתקלח, להחליף לבגד נעים, ולשבת על הספה כשאתם נקיים ורעננים. כך הניקיון של הספה יישמר יותר. ניקוי של הספה בכל תקופה של חצי שנה עד שנה (תלוי באופי במשפחה) ישמור על הספה לאורך זמן, ויהפוך את הסלון שלכם לנעים וכיפי יותר".

צילום: צילום: יח''צ

 

 

 

ליצירת קשר : 052-615-1355

אתר הבית

פייסבוק