המהפכה הירוקה של מאורות אנרגיה מתחדשת

בשנים האחרונות מתרחשת מהפכה ירוקה אמיתית מתוך מטרה ליצור סביבה אקולוגית יותר. אחת הדרכים לקחת חלק במהפכה היא מעבר לאנרגיה סולארית. הזמנו לאולפן את דרור ונונו הבעלים של חברת ''מאורות אנרגיה מתחדשת'', על מנת לשמוע ממנו על כל מה שכדאי לדעת בתחום

זמן צפייה: 04:45

מהם היתרונות של התקנת מערכת סולארית עבור הלקוח?

״הטרנד העולמי של התקנת מערכות סולאריות נכנס לישראל בעוצמה. כל מי שיש לו שטח גג גדול, ההתקנה עבורו היא משתלמת, נכונה וסביבתית, קרי תורמת לאיכות החיים של כולנו״. 

 

מה כולל תהליך ההתקנה של מערכת סולארית?

״הרבה מאד חסמים רגולטוריים שהיו בעבר, כמו דרישה של ועדות תכנון לקבל היתר ממש כמו מבנה רגיל, הוסרו, וכעת פשוט הרבה יותר להתקין מערכת סולארית על הגג. אפשר היום במסגרת חתימה על טופס במסגרת ׳חוק הפרגולות׳ להקים מערכת סולארית בלי הרבה קשיים. לכן אנו רואים עשרות אלפי אנשים שמקימים מערכות סולאריות שנהנים מתפוקת חשמל מדהימה שמייצרת כסף והכנסות״. 

 

כמה זמן אורך התהליך?

״היום התהליך הוא בממוצע כ-60 ימים, קצר באופן משמעותי מבעבר. האתגר הגדול הוא דווקא החיבור לרשת החשמל, המתמלאת במערכות סולאריות, וחברת החשמל מתקשה לעמוד בקצב החיבורים, ובאיזורים מסוימים נוצרו ׳פקקים׳ לחיבור רשת החשמל. לכן, מי שמעוניין להצטרף, כדאי שימהר כעת, לפני שהעיכובים יהיו גדולים יותר וההתקנה פחות משתלמת״.

 

מדובר בהוצאה לא מבוטלת, האם ישנם מימונים ייעודיים לטובת מי שמעוניין לרכוש את המערכת?

״גם הבנקים מבינים היום שזו השקעה מצוינת, עם תשואה דו-ספרתית. זו השקעה קלה וצפויה, עם תשואה למערכת ביתית של בערך 12%-15%, במערכות ציבוריות עם שטח גדול, התשואה כבר עולה על 20%. השוק הבנקאי משום כך נותן אמון רב במערכות הסולאריות. במקביל, אנחנו במאורות מציעים מסלולים שונים, המאפשרים להקים מערכות סולאריות במתווים בהם הלקוח הוא שותף ונהנה מהתקבולים״. 

 

מהי הייחודיות שלכם שהופכת אתכם לחברה מובילה בתחום?

״הניסיון הרב. אנחנו בתחום משנת 2009, מכירים את כל המורכבויות, מכירים את כל הנהלים, ההיבטים המקצועיים וכדומה. הצוותים שלנו, הן בהנדסה, הן בניטור, בתפעול בהתקנה וכדומה, כולם מנוסים ויודעים להתמודד עם כל מצב״.

 

איך אתה רואה את תחום האנרגיה הסולארית מתפתח בעתיד?

״במדינות רבות בעולם היום, ישנם חוקים המחייבים התקנה של מערכות סולאריות על הגג בתנאים מסוימים, לאור היתרונות הרבים הקיימים במערכות הללו. אין לנו ספק שהחובה הזאת תגיע גם לישראל בשלב מסוים״.

 

על מנת להצטרף למהפכת האנרגיה הירוקה שכובשת את העולם – פנו אל חברת ''מאורות אנרגיה מתחדשת'' לבדיקת התאמה להתקנת מערכת סולארית על גג ביתכם.

אתר הבית

פייסבוק

טלפון: 0777767985