מנופי אליהו – האקס פקטור במעבר דירה

כמו בכל שנה, גם עונת הקיץ הזו היא העונה העמוסה ביותר של חברות ההובלה השונות ומי שמוסיפה ערך מוסף, מקצרת זמנים ומייעלת את עבודת הסבלות בצורה נקייה ומופתית בכל הנוגע למעבר של דירה, משרדים וכד', הם חברות המנופים

פתיחת מנוף לקומה 8 מנופי אליהו
פתיחת מנוף לקומה 8. | צילום: גיל לוי

בשבועות האחרונים ערכנו בדיקה מקיפה כדי לגלות את נותני השירות המומלצים ביותר בנישה הזו. אחד השמות שקיבל את מירב התשבוחות היה אליהו לוי בעלים של מנופי אליהו.
מפיק מטעם המערכת שוחח עימו על מנת לשמוע על היתרונות הגדולים במעבר של דירה עם עזרה של משאיות ומנופים, על כך ועוד בראיון הבא.

הובלה עם מנוף – הפתרון המשלים האולטימטיבי

על פי סקרים שנעשו, נמצא כי אחד הדברים השנואים ביותר על הציבור בישראל הוא מעבר דירה. אתם לבטח יודעים במה מדובר, שבועות ארוכים שבהם הבית כולו נכנס אט אט אל תוך הארגזים, מאבדים את איכות החיים וכבר לא יכולים לחכות עד שאפשר יהיה להיכנס אל תוך הדירה החדשה.

בנוסף, גם יום המעבר עצמו רחוק מלהיות פיקניק, כיוון שמדובר ביום ארוך ומייגע של מסע מנקודה אחת לנקודה שנייה, תוך כדי שנמצאים במתח גדול ומתפללים שהכל יעבור בשלום, בלי שריטות או ציוד שבור.

מנופי אליהו – כדאי להכיר

הובלה מנופי אליהו
צילום: צילום: גיל לוי

הבשורה המשמחת היא שבשנים האחרונות אל עולם מעבר הדירות נכנסו שחקנים חדשים שהפכו את יום המעבר לנעים הרבה יותר, חברות המנופים.

לא מדובר בחברות הובלה, אבל כן מי שמגיעים אל מקום המעבר, ומעמיסים על המנוף את הציוד הרב במהירות ובזהירות, כך מבטיחים כי הציוד כולו יגיע אל יעדו בשלום.

אחד מאותם נותני השירות הללו הוא אליהו לוי, בן 25 שהקים את החברה שלו "מנופי אליהו" לפני קצת פחות משנה, לאחר שהספיק לצבור ניסיון חשוב בעבודה עם מנופים לאורך מספר שנים בחברות שונות, ובשנה הזו הוא כבר הספיק להעניק שירות אישי ואמין לעשרות בתי אב בישראל.

עיקר העבודה של "מנופי אליהו" מתמקדת בגוש דן, ועל היכולות של המשאית שנמצאת ברשותו הוא סיפר: "המשאית שברשותי מחזיקה במנוף מסוג  ,Dream מדובר במנוף תוצרת קוריאה, והוא נחשב למנוף הכי מתקדם בשוק. רוב רובם של הקבלנים מחפשים לעבוד עם מי שמחזיק במנוף הזה, כיוון שיש לו את היכולת לעבוד במהירות ויעילות, תוך כדי יציבות וחזקה ומרשימה.

השירות אותו אני מעניק בעזרת המנוף הזה נועד להעביר ציוד קל וכבד עד קומה תשיעית, בין אם מדובר בבניין מגורים או בניין משרדים. בנוסף אני זמין לתת שירות גם בכל הנוגע לפסולת בניין, פרגולות ועוד".

[youtube_embed youtube_id='https://youtu.be/GvpLIrz4GXA']

לקוחות מספרים

צילום: צילום: גיל לוי

שוחחנו עם לקוחות של "מנופי אליהו", הם העידו כי העבודה מול אליהו הייתה סוג של רוח גבית מרעננת. מדובר באיש עבודה מאוד מדויק בכל הנוגע לעמידה בזמנים, וגם על זמינות מהרגע להרגע ממש, על יחס אדיב וסבלני, ובתחום הזה לא מדובר במשהו שהוא מובן מאליו.

אחד הלקוחות אף סיפר כי הוא בעל מוגבלות, והוא טעה כאשר חשב כי "מנופי אליהו" היא חברת הובלה כאשר הזמין אותו. למרות הטעות, אליהו הזמין עבורו חברת הובלה שמכיר, וחיכה עימו במשך 4 שעות עד שאלו פינו עבורו את הדירה, ואף עזר במלאכה.

מנופי אליהו
צילום: צילום: גיל לוי

סיפרתי לאליהו על המחמאות שקיבל, הוא שמח לשמוע וסיפר: אני יודע שלמנופאים יצא שם של אנשים חסרי סבלנות, לעיתים אני יכול להבין אותם, כי בתחום הזה עובדים בכל תנאי מזג האוויר, ומדובר בעבודה קשה עם אחריות עצומה, בכל זאת אנחנו אחראים על מעבר של ציוד גדול וכבד מנקודת הקרקע אל האוויר.

אבל אני תמיד זוכר כי מי שעוברים דירה או זקוקים לעזרה של מנוף, נמצאים בלחץ גדול עוד יותר, כך שהכי חשוב לעשות הכל עם חיוך וברוגע, כך העבודה מתבצעת על הצד הטוב ביותר".

מנופי אליהו – יצירת קשר

מנופי אליהו
צילום: צילום: גיל לוי

מבדיקה שערכנו מצאנו כי המחירים של "מנופי אליהו" הם נוחים ביותר, ובקרוב מאוד אל הצי של החברה יתווספו עוד שתי משאיות עם מנופים, כאשר על כל העבודות ישנה אחריות מלאה על כל הציוד.

ליצירת קשר עם אליהו לוי, בעל רישיון מנופאי חייגו עכשיו: 053-6760606
אתר הבית
פייסבוק
אינסטגרם